Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy demontował ktoś z kolegów gałkę zmiany biegów w automacie? Słyszałem że wystarczy pociągnąć mocniej do góry. No i jak z montażem wciskamy czy jak? Dodatkowe pytanie dotyczy rozebrania samej gałki tzn. oddzielenia plastiku środkowego od skóry po obu stronach. Mam ją zrysowaną zastanawiam się nad regeneracją - ponownym malowaniem itp. Może ktoś to już robił i może coś doradzić?
Opublikowano

W sieci znalazłem opis że należy wrzucić na N i naciskając przycisk na gałce ciągnąć do góry. Chciałbym to potwierdzić.

 

Co do samej regeneracji czy rozbierania samej gałki znalazłem taką instrukcję :P

Link

Opublikowano
Tak jak piszecie szkrzynia na N i energicznie z przyciskiem. A plastik można oddzielić przesuwając go ku górze. U mnie była zdarta miejscami folia, udało się zdjąć całą i gałka teraz jest w chromie.
Opublikowano
Ja ściągnąłem rączką od noża kuchennego, żeby nie było ostrego kanu. Za mocno też nie dociskaj bo ślady zostaną , później polerka i lepiej wygląda jak poobdzierana.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może warto też podgrzać suszarką, klej filii powinien wtedy zrobić się miękki.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.