Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ostatnia informacja odnotowana w bazie napraw BMW pochodzi z 2015 roku

 

 

Numer podwozia WBAVU510X0A301565

Kod typu VU51

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor MONACOBLAU METALLIC (A35)

Tapicerka STOFF/LEDER CITRUS/B5 BLAU (FFB5)

Data prod. 2007-10-29

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2BWA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 268 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 268

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S386A DACHRELING Reling dachowy

S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Sterowanie św. do jazdy w dzień

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
Drożyzna, poszukaj za 25, nie bądź frajer. :)

 

Trzeba być chyba imbecylem by proponować takie szukanie. :)

Opublikowano
A potem jest płacz i lament ze takie to bmw chu.we i tak sie psuje a dopiero 192 000 ma a juz silnik zatarty i wtryski padły i sprzęglo do wymiany i turbina zdechła :mrgreen:
Opublikowano

Co poniektórzy, piszcie proszę w temacie auta jeśli macie coś do powiedzenia interesującego i wnoszącego do dyskusji, bo widzę, że niektóre osoby powielają stereotypy kierowcy BMW, zamiast walczyć ze stereotypem kierowcy BMW, a chyba nie chcecie być tak postrzegani i w tej dyskusji okazać trollami internetowymi. :)

 

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

A co ma stereotyp kierowcy jakiejkolwiek marki do tego tematu, a tym bardziej do stylu pisania postów.

Jestem ciekawy jaki jest stereotyp kierowcy np. Mercedesa.

Opublikowano
Co poniektórzy, piszcie proszę w temacie auta jeśli macie coś do powiedzenia interesującego i wnoszącego do dyskusji, bo widzę, że niektóre osoby powielają stereotypy kierowcy BMW, zamiast walczyć ze stereotypem kierowcy BMW, a chyba nie chcecie być tak postrzegani i w tej dyskusji okazać trollami internetowymi. :)

 

Pozdrawiam

Paweł

 

Jeżeli ktokolwiek tu powiela stereotyp kierowcy BMW, to Ty powielasz stereotyp "łowcy okazji" wrzucając do oceny samochód, którego cena już świadczy o jego stanie technicznym.

Opublikowano
A ma ktoś jakieś konkretne zarzuty do tego auta? Może ktoś coś po zdjęciach widzi, albo był oglądać? DRAY, podpowiesz co tam było w 2015 w bazie napraw i przy jakim przebiegu? Kolega widocznie faktycznie jest łowcą okazji, ale nikt z Was też nie ma nic konkretnego do powiedzenia.
Opublikowano
Konkretnie to można coś powiedzieć po osobistych oględzinach albo gdy ma się dostęp do bazy serwisowej jak Dray, no ewentualnie można zweryfikować wyposażenie z VIn-u ze stanem ze zdjęć. Pozostałe uwagi co do stanu technicznego, blacharki, itp. biorąc pod uwagę zdjęcia, to mogą być tylko luźne uwagi, spostrzeżenia (no chyba, że faktycznie już na zdjęciach jedno oko na Maroko a drugie na Kaukaz). Mechaniki, wycieków, dźwięku nikt po zdjęciach nie oceni ani bez podłączenia do komputera. A konkretnie można też stwierdzić, że ceną jest w 99 % przypadkach odzwierciedleniem stanu danego egzemplarza. W tej branży nie ma okazji cenowych i promocji (jak są to niezwykle rzadko, gdy ktoś się chce na szybko pozbyć auta, bo pieniędzy potrzebuje, albo kupił już następcę) a już na pewno nie od handlarza. Cena auta musi z czegoś wynikać. I to coś to właśnie ogólnie pojęty stan techniczny.
Opublikowano

Czasem tego trzeba się nauczyć na własnej skórze (co imho się opłaca, bo sporo się uczysz o tych autach). Jedź i zobacz, weź ze sobą miernik lakieru i KONIECZNIE kogoś kto trochę się na tych autach zna i nie pozwoli Ci go kupić tego samego dnia. Jak na następny dzień dalej go będziesz chciał kupić to możesz się jeszcze na przegląd w ASO umówić, chociaż tutaj podobno bywa różnie. Sprawdź czy jest wpis w książce z "wymiany rozrządu z akcji serwisowej w marcu 2015" i koniecznie załatw sobie historię tego auta, jeśli zdecydowałbyś się na zakup.

 

I napisz tu dla potomnych.

Opublikowano
To według was ile powinno kosztować 10 letnie auto?

 

To dużo zależy od marki, opel będzie kosztował przypuśćmy 10.000 vw już 20.000 a mercedes /bmw audi 30.000

Opublikowano
Oglądałem Kilka dni temu BMW e90 330D z 2006r. Pełne wyposażenie oprócz iDrive, kremowe skóry. Cena wyjściowa 34000zł, nie dałbym nawet 24000zł za ten egzemplarz, łyse opony, zniszczony lakier, zapuszczone skóry, powycierane plastiki i kierownica, przebieg 220tys., malowany błotnik przód i tył. Kolejny, ten sam model, 330D z iDrive, cena wyjściowa 36800zł, Cały malowany. Następny 320D 163KM, 2006r., cena wyjściowa 35000zł, malowany bok. To co sprzedawcy BMW czy Audi oferują na rynku wtórnym woła o pomstę do nieba. Ogólnie na auto mam 37000zł ale oglądając szroty, które są na rynku to chyba wrócę do Opla. Tutaj przynajmniej za 20-25 tys. kupię auto krajowe z pewną historią i niezniszczone.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oglądałem Kilka dni temu BMW e90 330D z 2006r. Pełne wyposażenie oprócz iDrive, kremowe skóry. Cena wyjściowa 34000zł, nie dałbym nawet 24000zł za ten egzemplarz, łyse opony, zniszczony lakier, zapuszczone skóry, powycierane plastiki i kierownica, przebieg 220tys., malowany błotnik przód i tył. Kolejny, ten sam model, 330D z iDrive, cena wyjściowa 36800zł, Cały malowany. Następny 320D 163KM, 2006r., cena wyjściowa 35000zł, malowany bok. To co sprzedawcy BMW czy Audi oferują na rynku wtórnym woła o pomstę do nieba. Ogólnie na auto mam 37000zł ale oglądając szroty, które są na rynku to chyba wrócę do Opla. Tutaj przynajmniej za 20-25 tys. kupię auto krajowe z pewną historią i niezniszczone.

 

Szukaj za 30 tys. to na pewno nie trafisz na padlinę. :) Co się dziwisz, że każde auto jest śmietnikiem albo coś miało naprawiane, skoro za 35 tys. złotych chcesz kupić samochód warty na zachodzie 10 tys. Euro. Jak nie masz kwoty na taki samochód to szukaj z mniejszym silnikiem, a nie rzucaj się z motyką na słońce. Potem jest biadolenie na forum.

Opublikowano
To według was ile powinno kosztować 10 letnie auto?

 

I to są teksty które już na zawsze wpasowały się w to forum. Człowieku wiesz ile kosztuje eksploatacja , serwisowanie BMW , oczywiście mówimy o średnie i wyższej półce części jeżeli nie to sobie sprawdź , potem uświadom sobie że czym starsze auto tym więcej trzeba przy nim coś zrobić , a co za tym idzie pochłania to duże koszta. I jak to wszytko zsumujesz do kupy to będziesz wiedział dlaczego 10 letnie zadbane , serwisowne BMW kosztuje tyle , a nie tyle co VW , Ford czy Opel. Problem tu jest taki że dużo osób nie zdaje sobie z tego sprawy że głupi czujnik w BMW kosztuje kilkaset złotych. Dla przykładu zawór DISA do e46 , a to jest kawałek plastiku z gumową Membraną kosztuje 1000zł i nie ma zamienników.

Opublikowano
Sorry ale od 10 czy 11 letniego auta za blisko 40tys. zł można już coś wymagać. Nie problem wywalić taką kasę na jakiegoś ulepa a następnie włożyć w niego kolejne 40tys. Każde z moich poprzednich aut było w nienagannym stanie technicznym i wizualnym. Także wiem ile kosztuje serwis i utrzymanie auta oraz to, że nie należy oszczędzać na częściach. Audi również nie jest tanie w utrzymaniu. Jednak jak patrzę na rynek BMW to dochodzę do wniosku, że większość właścicieli tych aut właśnie oszczędza na serwisie, nie twierdzę, że wszyscy ale większość. Kupiłeś konia to i na owies powinno cię stać. Nie szukam tylko 330D, może być również 320D. Gdybyśmy rozmawiali o autach za kwoty rzędu 10-15tys. to racja nie ma czego zbytnio oczekiwać jednak przy kwocie blisko 40tys. można mieć jakieś wymagania. Niby dlaczego mam komuś wyłożyć dużą gotówkę za jakiegoś szrota tylko dlatego, że sprzedaje BMW? Przecież chyba każdy z nas szanuje swoje ciężko zarobione pieniądze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.