Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
bmw e36 m50b25, na trasie zagrzalo się i wywaliło płyn przez górny wąż który pękł, prawdopodobnie od ciśnienia albo że starości, założyłem nowy i dalej się grzalo, zmieniłem pompę wody która nie pompowala bo nie było strumienia z odpowietrznika, no i teraz da się jeździć ale przewody twarde się robią i poziom płynu idzie do góry ;/ i jest ciśnienie ;/ chłodnica ciepła więc chyba termostat ok? Czy może być padniety? I czy może być to uszczelka pod głowicą? Bo też jakoś kopci na biało jakby ;/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli węże twarde to zrób test na CO2 w układzie chłodzenia.Płynu chłodniczego ubywa?
Opublikowano
spróbuj stanąć przodem pod górkę i wtedy odpowietrzyć ja tak robiłem i pomagało. Ogólnie odpowietrzenie silników r6 to bolączka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jest R4 :wink:ale mi zawsze dobrze szło odpowietrzanie czy R4 czy R6,nawet nie stawałem autem przodem wyżej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam na myśli autora tematu,który ma 318i.
Opublikowano
tak jak w temacie, r6 m50b25, zrobiłem test no i nic nie wykazało, wyrzuciłem termostat, nowa pompa wody i wiskoza. w ukladzie dalej jakby panuje cisnienie i czasami mam wrazenie jakby chlodnica slabo sie nagrzewala, po odkreceniu korka leci para i płyn idzie do góry. może to być walnieta chlodnica albo zapchana?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakiś ślepy jestem.

Dobrze odpowietrzyłeś auto jak sugerował kolega wyżej?

Opublikowano

Wyrzuciles termostat i teraz powodzenia w odpowietrzniki. Kup termostat jeśli nie jesteś jego pewien i niech tam siedzi i nie kombinuj.

 

Pytałem się dokładnie żebyś napisał jak odpowietrzasz układ i nie napisałeś więc nikt ci nie pomoże

Opublikowano
ehh byl odpowietrzany w serwisie, teraz wsadzilem termostat powymienialem kilka przewodów i chłodnice drugą wsadzilem, i odpowietrzam ją w ten sposób że na początku zalałem chlodnice wodą no i pompowalem górnym i dolnym wężem az do pojawienia sie strumienia z wylotu bocznego odpowietrznika, potem ogrzewanie na max i odpalam, cieple powietrze idzie normalnie ale woda idzie do góry ciągle i gdy zakrece korek robi sie cisnienie, po odkreceniu jakby para szla lekko, chłodnica gorąca przy wiatraku i w jego obrębie jednak na samej górze ( górna część chlodnicy sam czubek) jest ledwo ciepła, dodam ze wiskoza ok
Opublikowano

Czemu wcześniej nie pisałeś jak to robisz? Źle odpowietrzasz.

 

Odkrec odpowietrzniki całkiem temp na 32 lub na pokretle na max i nawiew min i zalej płyn pod sam korek chłodnicy. Będzie go powoli wciągać lej aż zacznie wylewać się odpowietrznikami czysty bez jakichkolwiek pecherzy woda. Możesz postawić przód wyżej wtedy jest łatwiej.

 

Potem zakrec odpowietrzniki, odessij nadmiar płynu, odpal silnik i sprawdź czy jest przelew, jeśli jest zakrec korek i czekaj aż otworzy się termostat i czy działa ogrzewanie. Po osiągnięciu sprawdź poziom płynu

Opublikowano

Ja nie wiem co wy macie za problem z tym odpowietrzaniem. Ja każda swoją beemeke odpowietrzam bez odpalania na zimnym silniku i na prostym podłożu.

Później po jakiejś trasie uzupelniam braki i więcej nie wracam do tematu.

E38 728i 1999r
Opublikowano
Bo ja się odpowietrza na zimnym silniku. Jest bardzo proste. Raz miałem problem bo nie mogłem odpowietrzyc nagrzewnicy ale w końcu też się poddała. A niektórzy kombinują tak bardzo że potrafią doprowadzić do awarii silnika przez głupie złe odpowietrzenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.