Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To może też dodam kilka słów od siebie na temat silnika N20. Auto mam już ponad 3 lata, obecnie około 70 tys km, 2012 rok produkcji. Minusy: dźwięk zimnego silnika po odpaleniu (pracuje jak diesel, co już zostało napisane), spalanie w korkach, krótkie trasy 12-15 litrów. Plusy: spalanie na autostradzie, 7 L przy 140km/h, 8 L przy okolo 160 km/h. U mnie średnia z ostatnich 10 tys km to 7.8 L. Jeśli chodzi o usterki, raz auto odjechało na lawecie po awarii pompy paliwa i ostatnio pojawił się też mały wyciek na skrzyni biegów (ZF), obydwie usterki szybko usunięte na gwarancji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opinia o silnikach N20 powstała w latach 2011-2012 gdzie miały swoje problemy. Nie wiem czemu na siłę wszystkim je odradzacie, jest sporo osób na forum które ma 28i, jest kolega Gmike który ma 20i pogrzebane do granic możliwości, i wszystkie jeżdżą. Powstaje mit taki sam jak o N47. W Stanach 90% F30 to n20 i te samochody n ormalnie jeżdżą, to samo np w Rosji gdzie diesli się raczej nie kupuje. Mamy w domu dwa auta z tym silnikiem i jedyna "troska" to olej wymieniany dwa razy częściej niż zaleca BMW, wychodzi co 12-15 tkm. Lekko zmodzone N20 może konkurować osiągami z seryjnym 335i.

 

Randall, w żadnym wypadku nie odradzam n20, tylko nie zgadzam się z teoriami kolegi Seb_pl :wink: na temat dźwięku, spalania i przyspieszeń :mrgreen:

Mam już 3 z kolei a4 2.0t, prawdopodobnie identyczna młockarnia na zimnym jak n20, ale nie zauważam, bo mam w garażu jeszcze jedną jeszcze większą młockarnię :mrgreen:

Mimo wszystko wydaje mi się, że lekko zmodzone 2.0t nadąży za 3.0t jedynie do 100, powyżej to już jednak będzie wiatrak :wink:

Nie chce się spierać, zwłaszcza, że nie mam auta z takim motorem.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano
Oczywiście masz 101% racji :) Bezpośredni wtrysk + 4 cylindry rano są prawie dieslem, na szczęście zagłuszam je wydechem :lol: W porównaniu z 35i oczywiście się zgadzam, tym bardziej że 3.0 też można grzebnąć i gonić po prostej za ///M :) Niestety uwarunkowania akcyzowe jak i marginalna podaż serii 3 z większymi silnikami zmuszają ludzi szukać kompromisów.
Opublikowano
Weźcie pojaśnijcie bo nie rozumiem. Też mam bezpośredni wtrysk i R4 tyle, że n43. Silniczek na mrozie chodzi aksamitnie. Kolega ma e39 R6 i porównywaliśmy oba. Dźwięk niemal identyczny. Sympatyczny. O co chodzi z tym n20? Serio pytam.
www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

Rozrząd powoli będzie trzeba robić jak nie teraz to w okolicach 200 tys km .

No i felgi katastrofa nie wiem czy to 15 czy 16 cali ale szpeca auto i to bardzo.

Plus to lampy no i automat oczywiście..poza tym golas ale za te pieniądze nie ma co oczekiwać lepiej wyposażonych bezwypadków.

Teraz pytanie czy został sprowadzony jako bezwypadkowy i czy przebieg jest prawdziwy.

Opublikowano

Wrzuć numer sprzedającego w googla, już trzecią w tym roku sprzedaje :D

***** ***
Opublikowano


Wygląda jak mój :D

Ale mój ma 2l benzynę i położną ceramikę H9, no i nie trzeba nic w nim robić, tylko wsiadać i jechać. Może za rok pomyślę o sprzedaży.


Wracając do N20 mój mechanik też mówi że się sypią, dla mnie kultura pracy jest zadowalająca, parametry spania w mieście 12-14l. na autostradzie przy 100km 5,9l, przy 140km 6,2l. a przy 160km 6,6l.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega ma 328i z udokumentowanym przebiegiem 89 tys km.

Co prawda auto z USA ale nie było mocno uszkodzone.


52 tys złotych i jeszcze nikt nie kupił.

O co chodzi?

Opublikowano

z USA ale nie było mocno uszkodzone.

W 95% przypadków te dwie rzeczy się wykluczają więc popyt ze strony świadomych użytkowników jest znikomy

***** ***
Opublikowano

Panowie,

Prosba o opinie. Mam okazje kupic samochod z niemieckiego salonu BMW z 2015 po lifcie w weesji m Pakiet, Kolor Estorill Blau. Przebieg 110tys km. Silnik 320d. Wersja m in z navi prosffesional, alcantara, hi for Harmann Kardon. Cena po sprowadzeniu 86tys. Czy zakup w chwilii obecnej jest oplacalny?

Opublikowano
Kolega ma 328i z udokumentowanym przebiegiem 89 tys km.

Co prawda auto z USA ale nie było mocno uszkodzone.


52 tys złotych i jeszcze nikt nie kupił.

O co chodzi?

 

Ludzie wolą z niemiec (tam też z usa ściągają) xD

Za niska cena.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

cześć koledzy

zmieniam barwy z vw na bmw i najbardziej odpowiada mi seria 3 f30. czy mógłbym prosić o poradę odnośnie tych 2 egzemplarzy? nie wiem czy jest sens jechać oglądać ponad 300 km...


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-salon-polska-automat-xenon-fv-23-ID6BcoMa.html#94482574d0

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6BzeiT.html#541115ba65


a ogólnie szukam benzyny najlepiej 1.5 lub max 2.0 od 2013/2014 z polskiego salonu. może ktoś z forum ma takie auto do sprzedania?


dzieki za góry!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Polecam... Sam mam za 2 tygodnie 2 letnie auto już.

Niecale 21k.

Auto jak nowe

male-bmw-2.png
Opublikowano
cześć koledzy

zmieniam barwy z vw na bmw i najbardziej odpowiada mi seria 3 f30. czy mógłbym prosić o poradę odnośnie tych 2 egzemplarzy? nie wiem czy jest sens jechać oglądać ponad 300 km...


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-salon-polska-automat-xenon-fv-23-ID6BcoMa.html#94482574d0

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6BzeiT.html#541115ba65


a ogólnie szukam benzyny najlepiej 1.5 lub max 2.0 od 2013/2014 z polskiego salonu. może ktoś z forum ma takie auto do sprzedania?


dzieki za góry!

Takich aut najlepiej szukać w premium selection,alphabecie, licytacjach poleasingowych. Te które wysłałeś sprzedają się już od pół roku sądząc po zdjęciach. Ja prawie rok temu kupiłem za 65tys brutto 318d z premium selection z xenonem za 65tys brutto, więc da się ale trzeba trochę poszukać, bo jak auto jest w dobrym stanie to znika w kilka dni. Pamiętaj żeby sprawdzić historię polis ubezpieczeniowych u bimmercheck + badanie powłoki lakierniczej. Silnik 1.6 raczej bym odpuścił.

***** ***
Opublikowano

dzięki za porady! szkoda, ze te ogłoszenia nie wzbudzają zaufania bo to auta z polskiego salonu...

wehyr dzięki za rekomendację.

Kamil_89 dzięki za info o premium selection i alphabet! zaczynam szukać tam, ale ceny....

Blade1984 jeżdzę teraz starym passatem, myślę, że zmiana na bmw to będzie szok. a jaką wersję byś polecał "na początek"? auto będzie głównie do miasta.

alternatywą jest passat b7 lub b8, ale chciałbym zmienić właśnie na BMW 3 a w moim budżecie (ok. 70k pln) i rocznikach, których szukam to chyba tylko f30 1.5 wchodzi w grę.


dzięki jeszcze raz, pozwolę sobie wrzucić jeszcze ewentualne zapytania jak znajdę coś ciekawego.

Opublikowano

Jeśli zamierzasz zacząć przygodę z Byerische Motoren Werke, to absolutnie odradzam taki silnik w F30. To jest 3 cylindrowy silnik, który chodzi jak kosiarka :-)

Miałem go na dwa dni w zastępczaku, kiedy oddałem moją na serwis i żeby tym się sprawnie i dynamicznie odpychać, trzeba to żyłować, a wtedy pali więcej niż moja 305 konna 330d w xdrive :-)

Do tego nie pokochasz wnętrza, w takich wersjach wszystko zrobione jest z najtańszych materiałów, nawet materiał z jakiego jest cały kokpit jest inny :-)


Także moja rada, jeśli chcesz się zakochać w BMW, a budżet masz taki, żeby kupić najsłabszą wersję F30, to lepiej zejdź 2 lata niżej i kup coś z ostatnich e90, najlepiej 330D, która nie chodzi jak typowy diesel, będzie mega dynamiczna i przy tym może też być ekonomiczna. Albo 330i bądź 335i. Druga opcja, to dołożyć nieco i wziąć np. F30 328i. Do 330d, 335i trzeba by dołożyć zapewne jeszcze więcej niestety.


Wtedy na pewno poczujesz, to co powoduje, że nie chcesz już zmieniać marki :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano

majk_01 w życiu bym nie kupił BMW z silnikiem R3, jeździłem takim demo i czekałem tylko żeby z niego wysiąść i wrócić do e46 R6 :duh: ... Wolałbym inną markę w takim układzie z R4, albo jak koledzy wspominają e90 z R6 pod maską.

Jest jeszcze opcja starszy rocznik f30 z 1,6 R4, ale to zdecydowanie tylko do miasta.

Opublikowano

rozumiem, f30 R3 odpada. dzięki, że mi to wytłumaczyliście bo byłem blisko zakupu.


będę szukał 328i lub 330i ale chyba również pooglądam passaty...


przy okazji jakby ktoś z Was interesował się samochodami z komisu AAA auto (jest w różnych lokalizacjach a ja byłem w Piasecznie) to gorąco odradzam. straciłem cały dzień a samochody niezgodne z informacjami podawanymi przez telefon.

Opublikowano
rozumiem, f30 R3 odpada. dzięki, że mi to wytłumaczyliście bo byłem blisko zakupu.


będę szukał 328i lub 330i ale chyba również pooglądam passaty...


przy okazji jakby ktoś z Was interesował się samochodami z komisu AAA auto (jest w różnych lokalizacjach a ja byłem w Piasecznie) to gorąco odradzam. straciłem cały dzień a samochody niezgodne z informacjami podawanymi przez telefon.

Z deszczu pod rynne...

Masz 70tys. Kasa w sam raz żeby szukać przedliftowego auta od pierwszego właściciela, raczej poleasingowego, raczej gorzej wyposażonego. Jak z takimi zasobami będziesz chciał 328 albo 330 i to jeszcze na full opcji to kupisz ulepa z USA. Poszukaj 316d albo 318d (ten sam silnik) albo 320d, na którym nikt nie robił przewałów i ciesz się samochodem albo dorzuć ze 40 tys do budżetu i rozglądaj się za 330i.

***** ***

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.