Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój F34 320i wyprodukowany 02.2017 przebieg 26 727 km. Mam już nowy silnik :norty: Koszt bez roboty 35 122,17 zł. Nie mój koszt - gwarancja. Bezawaryjny B48M :norty:

Pozdrawiam

Opublikowano
No to wyjasniłeś:-) :mad2: :mad2: :mad2: Już wszyscy wiedzą co miało wpływ na taki koszt i czy wymieniałeś olej, czy zatarłeś silnik itd....

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Cześć, mam zamiar kupić BMW z tytułu. Przebieg niski bo około 30k km. Miał ktoś styczność z tym autem? Jak z awaryjnością silnika? No trochę się naczytałem na ten temat. Ew. Za linki do tematów będę wdzięczny.

 

To słabo czytałeś. 2017 to już nowy silnik:-) :search: :search: :search:

 

Mój F34 320i wyprodukowany 02.2017 przebieg 26 727 km. Mam już nowy silnik :norty: Koszt bez roboty 35 122,17 zł. Nie mój koszt - gwarancja. Bezawaryjny B48M :norty:

Pozdrawiam

 

Mógłbyś coś więcej napisać? :D

Opublikowano

 

"Na ostatniej wizycie w Bmw oprócz dużego przeglądu dodatkowo wymienione tarcze i klocki przód

Koszt naprawy okolo 3000 pln" - to chyba ktoś nie zna cen ASO :-)

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Mój F34 320i wyprodukowany 02.2017 przebieg 26 727 km. Mam już nowy silnik :norty: Koszt bez roboty 35 122,17 zł. Nie mój koszt - gwarancja. Bezawaryjny B48M :norty:

Pozdrawiam



Mógłbyś coś więcej napisać? :D


Szerzej w wątku B48

Opublikowano

Cześć

Czy ktoś ma jakieś większe doświadczenia z silnikiem N47 218KM?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Witam, zamierzam się do zakupu BMW 320d po 2013 roku.

1) Czy warto?


2) Jakie są koszty utrzymania takiego samochodu?


3) Czy owe auta mają jakieś wady?


4) Zastanawiam się nad wersją w xdrive, co myślicie?


Mój budżet to 55000 zł.


Bardzo proszę o pomoc :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tak rozsądniej 5 latek jest wart jakieś 40%ceny nowego jeżeli jest serwisowany itd nowe 320d nawet Ogorek to 180k, 5 lat, wysoki przebieg to już nawet minimum ceny po negocjacjach to 65-70za auto z wysokim przebiegiem i kilkoma Ryskami... Pozostaje USA.... Rodzynki...
male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie chce Cie martwic ale Polska to inny swiat jesli chodzi o sprzedaz samochodow :)

Sprobuj sprzedac 320d z 2012-2013 z przebiegiem ~200kkm za 70k PLN, powodzenia.

Moze od pierwszego wlasciciela, 100kkm na liczniku i z FV, pelna historia z ASO i SUPER wyposazeniem (mpak, navi, dakota, headup, ladne felgi etc etc) ok ale w innym przypadku to szykuj sie raczej na okolice 50kPLN a za kilka miesiecy jak zaczna ludzie wymieniac masowo F30 na G20 to zobaczycz jaka rzez bedzie na otomoto ^^


Kiedys jak kupowalem 4,5-letnie E90 320d to auto z przebiegiem ~170kkm od 1. wlasciciela z FV i calkiem porzadnie wyposazone wynioslo mnie 32 czy 33% ceny katalogowej i nie byla to jakas super okazja, facet wymienial bo F30 sie wlasnie pojawilo. Zreszta jak kupujesz nowe, po porzadnym rabacie w salonie, odjeciu vatu, dochodowego i kilkuletniej amortyzacji wogole mnie taka cena nie dziwila.


Auta grubo doposazone z sladowym przebiegiem juz po 1. roku sa na sprzedaz po 60-65% ceny katalogowej w salonach ASO, ot urok marek premium ktore sa abstrakcyjnie wyceniane katalogowo przez dealerow, kiedys byl o tym watek na kilkadziesiat stron :D - to samo bedzie z G20, pod koniec przyszlego roku jak pierwszy szal minie to demowki ktore nowe katalogowo staly po 250-270kPLN beda dostepne po 160-170kPLN bez zadnego problemu


A co do OPa - za 50k PLN spokojnie znajdziesz bezwypadkowe F30 z PL salonu, z automatem i skromnym wyposazeniem (poleasingowe, poflotowe) - trzeba troche cierpliwosci i czasem troche kompromisow co do wyposazenia, zima to slaby okres na sprzedaz aut wiec ciekawe cenowo oferty beda sie pojawiac tym bardziej ze G20 mozna juz zamawiac od kilku dni.

.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Hmm aż tak tanio chodzą 320d?

W 2010 r sprzedałem 320d E91 salon PL, przebieg 120tys, za 57 tys.Było to 31% ceny katalogowej.

Ale patrzyłem na cene 320d f30/31, to jakaś masakra.

4-5 letnie 320d są za 10-11 tys euro.

Benzynowe maja cenę wyższa o kilka tysięcy euro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też myślę, że raczej znajdzie za 55 tys F30 w dieslu słabo wyposażoną z początków produkcji w tej cenie.

Ja moją sprzedałem w lutym jeszcze za super kwotę (320 diesel xdrive biała mpak kraj itp.), ale teraz to ich ceny spadają niesamowicie, nie mówiąc już, co się będzie działo w przyszłym roku.

Zresztą podobnie było, jak weszło X3 G01, dealerzy za bardzo rozsądne pieniądze sprzedawali X3 F25 i dzięki temu skorzystałem, tak samo jak lata temu, przy kupnie X3 E83, jak wchodzilo na rynek F25.

F10 teraz sprzedać tez za rozsądne pieniądze, to można czekać miesiącami na kupca. Mój sąsiad, pierwszy właściciel sprzedawał swoją w fajnej konfiguracji i wiem, co się działo :duh:

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Znajomy będzie sprzedawał swoją f30 318d z przebiegiem 265 tys. km za niecałe 50 tys zł

Kupiona z przebiegiem 180 tys,bezwypadkowa,zaraz po zakupie wymieniony rozrząd,olej w skrzyni.

Serwisowana na bieżąco, teraz świeżo po wymianie filtrów i oleju.

Ponad 80 tys km zrobione bezawaryjnie.Niestety bez xenonów no ale cena też adekwatna.

Opublikowano

Witam


Pytanko do posiadaczy F30 z silnikiem 320i 184KM.

Jak u was z kulturą pracy w tym silniku ? Moja wg mnie chodzi glosno jak na benzyne (nawet po rozgrzaniu) Smiem nawet powiedziec ze delikatnie jak diesel. Ma przejechane 125 tys przebiegu potwierdone ,a chodzi gorzej niz seicento sasiadki :mad2:

Poza tym to w sumie nic sie nie dzieje i moc tez jest.Tylko martwie mnie to czy cos u mnie jest nie tak czy te silniki tak poprostu chodza

Opublikowano
Aktualnie siedzę w temacie E90 325/330 które próbuję od kilku miesięcy kupić - nieskutecznie. W związku z wyjściem nowej trójki i po słowach powyżej - do 60-70 tysięcy jest sens szukać bezwypadkowej F30 320 184km w benzynie? Szczególnie w nowym roku.
Opublikowano
Wg mnie spokojnie. Ja ostatnio nabyłem 320D F31 z salonu Polska na mpakiecie i prawie pełnym wyposażeniu za niewiele więcej, więc trzeba szukać okazji i kupować.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Witam


Pytanko do posiadaczy F30 z silnikiem 320i 184KM.

Jak u was z kulturą pracy w tym silniku ? Moja wg mnie chodzi glosno jak na benzyne (nawet po rozgrzaniu) Smiem nawet powiedziec ze delikatnie jak diesel. Ma przejechane 125 tys przebiegu potwierdone ,a chodzi gorzej niz seicento sasiadki :mad2:

Poza tym to w sumie nic sie nie dzieje i moc tez jest.Tylko martwie mnie to czy cos u mnie jest nie tak czy te silniki tak poprostu chodza

 

tak, te silniki nietety tak pracuja, mozesz sobie nawet wyszukac porownie na youtubie

Opublikowano

Jesli silnik to szczerze polecam 328i .. Benzynka ktora jak na swoje mozliwosci pali bardzo malo a przyspiesza jak 3 litry :)

Moze dzwiek silnika na postoju nie jest najpiekniejszy ale to szczegol ktory jest w 100% rekompensowany osiagami auta.


Male spalanie a szczegolnie w trasie jest zasluga 8-biegowej skrzyni ktora przy 120km/h ma z 2tys obrotow

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli silnik to szczerze polecam 328i .. Benzynka ktora jak na swoje mozliwosci pali bardzo malo a przyspiesza jak 3 litry :)

Moze dzwiek silnika na postoju nie jest najpiekniejszy ale to szczegol ktory jest w 100% rekompensowany osiagami auta.


Male spalanie a szczegolnie w trasie jest zasluga 8-biegowej skrzyni ktora przy 120km/h ma z 2tys obrotow

 

Przyznam, że z niczym się tu nie mogę zgodzić.

Z jakim 3.0t silnik z 328 przyspiesza tak samo ?

Od kiedy dźwięk silnika to szczegół ?

Spalanie w 28i to raczej jest wada niż zaleta, seria silników B ma tutaj znacznie więcej do zaoferowania.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano
Opinia o silnikach N20 powstała w latach 2011-2012 gdzie miały swoje problemy. Nie wiem czemu na siłę wszystkim je odradzacie, jest sporo osób na forum które ma 28i, jest kolega Gmike który ma 20i pogrzebane do granic możliwości, i wszystkie jeżdżą. Powstaje mit taki sam jak o N47. W Stanach 90% F30 to n20 i te samochody n ormalnie jeżdżą, to samo np w Rosji gdzie diesli się raczej nie kupuje. Mamy w domu dwa auta z tym silnikiem i jedyna "troska" to olej wymieniany dwa razy częściej niż zaleca BMW, wychodzi co 12-15 tkm. Lekko zmodzone N20 może konkurować osiągami z seryjnym 335i.
Opublikowano
moj kolega ma n20 2015 poza forum i raz silnik wymieniony po 70kkm teraz pali sie check i slychac rozrzad. Moze ma chlopak pecha auto od nowosci w 1 rekach jezdzone rozważnie. chlopaki w serwisie tez troche narzekaja... a w ASO bywam dosc czesto :) glownie po rozne czesci do roznych bmw :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.