Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka wszystkim :-) jestem tutaj nowa wiec jeżeli dubluje temat to z góry przepraszam :-) ale do rzeczy...

Planuje kupić F30, 2.0 w benzynie z 245 KM... - czy sa tutaj osoby, które użytkują ten konkretny model? Opinie - jak zawsze - są różne i przestrzegają mnie przed zakupem tego konkretnego modelu ze względu na problemy z pompa olejowa a co za tym idzie zacierajacym sie silnikiem. Czy moglibyście sie podzielić swoim doświadczeniem i ewentualnymi uwagami?

Opublikowano (edytowane)
Jeżeli chcesz pojeździć autem kilka lat to wymień. Miał być bezobsługowy - nie jest i trzeba z tym żyć, nawet jeśli ktoś powie że on przejechał 200 tkm i wszystko jest Ok - przecież to nie da Ci żadnej gwarancji.

 

Dokładnie, a poza tym z całym szacunkiem dla zadającego to pytanie ale szczerze nie wyobrażam sobie żeby kupując auto z przebiegiem +200tys nie wymieniać łańcucha, no chyba ze od bardzo zaufanego człowieka który zagwarantuje że łańcuch był niedawno zmieniony.

A poza tym kto powiedział ze łańcuch jest bezobsługowy, nawet w dawnych czasach powiedzmy w jakichś meśkach po 400-500 tys km powinno zmieniać się łańcuch, a tym bardziej w obecnych czasach w bardziej wysilonych silnikach, gdzie dodatkowo nie mamy jak kiedyś dwóch zębatek a kilka, łańcuch jest bardziej narażony na obciążenia i naciąganie .

Z czasem nawet napinacz nie pomoże co może doprowadzić do sporych kosztów(zawory ,tłoki), nie wspominając o jakości i częstości wymian oleju,etc , dużo by było pisać ale wracając do meritum czy wymieniać...OCZYWIŚCIE że tak !!

Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg
Opublikowano
Witam kolegę. Nie ma co się bać przebiegu! Jeśli tak jak mówisz auto było serwisowane (masz historię) i wszystko było robione na bieżąco to ja bym nie patrzył ile km ma nabite. 200tyś km to w Polsce magiczna bariera powyżej której zapada blady strach.... Spójrz na przebiegi w DE i zobaczysz ile faktycznie tam auta robią km. Wolę pewne, udokumentowane 200tys km niż ''igłę'' z powiedzmy 140-170tys która często w rzeczywistości ma dużo więcej niż Twoje 211tys. Takie jest moje zdanie. Patrz na faktyczny stan i zadbanie lub nie auta.
Opublikowano

Planuje kupić F30, 2.0 w benzynie z 245 KM... - czy sa tutaj osoby, które użytkują ten konkretny model? Opinie - jak zawsze - są różne i przestrzegają mnie przed zakupem tego konkretnego modelu ze względu na problemy z pompa olejowa a co za tym idzie zacierajacym sie silnikiem. Czy moglibyście sie podzielić swoim doświadczeniem i ewentualnymi uwagami?

 

 

Miałem takie auto ponad rok, przy sprzedazy miał ponad 150 tys km.

moja opinia? silnik się nie zatarł :D

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Opublikowano
Witam kolegę. Nie ma co się bać przebiegu! Jeśli tak jak mówisz auto było serwisowane (masz historię) i wszystko było robione na bieżąco to ja bym nie patrzył ile km ma nabite. 200tyś km to w Polsce magiczna bariera powyżej której zapada blady strach.... Spójrz na przebiegi w DE i zobaczysz ile faktycznie tam auta robią km. Wolę pewne, udokumentowane 200tys km niż ''igłę'' z powiedzmy 140-170tys która często w rzeczywistości ma dużo więcej niż Twoje 211tys. Takie jest moje zdanie. Patrz na faktyczny stan i zadbanie lub nie auta.

 

Szacuję, że F-ka pojeżdzi u mnie 4-5 lat i zrobi może 150Tyś. Też sądzę, że lepiej kupić z udokumentowanym przebiegiem niż z sprowadzaną z DE o stanie igła. Ostatnio sprawdzałem Audi A4 AVANT z 2014r w ASO. Okazuje się, że ostatnie przebiegi już coś nie pasują itp. Ktoś zapomniał wpisać, oczywiście po inspekcji okazało się że silnik mocno zabrudzony z oleju oraz cieknie ze skrzyni biegów.. Sprawdziłem F-kę i okazuje się, że żadnych wycieków nie ma, silnik nie myty jak w Audi. Ogólnie tylko ten DPF ale sobie jakoś z tym poradzę.

Opublikowano

Planuje kupić F30, 2.0 w benzynie z 245 KM... - czy sa tutaj osoby, które użytkują ten konkretny model? Opinie - jak zawsze - są różne i przestrzegają mnie przed zakupem tego konkretnego modelu ze względu na problemy z pompa olejowa a co za tym idzie zacierajacym sie silnikiem. Czy moglibyście sie podzielić swoim doświadczeniem i ewentualnymi uwagami?

Miałem takie auto ponad rok, przy sprzedazy miał ponad 150 tys km.

moja opinia? silnik się nie zatarł :D

ja mialem takie auto 3 lata i zrobilem 100 000km

olej zmieniany co 15 000km i Zero problemow

Opublikowano

Czytam i czytam i tak sie zastanawiam (bo podobnie jak kolezanka celuje w 328) czy warto do takiego auta troche dolozyc i kupic je w programie BmW Premium Selection. Czy taki samochod jest faktycznie super sprawdziny i nie ma mowy o wyciekach, niewymienionych plynach etc?

 

Z Waszych doswiadczen wynika ze mozna sie upominac o otrzymanie pakietu serwisowego na kolejne dwa lata (samochod mialby 7 gdy bedzie sie konczyla gwarancja - ale tez przebieg nie wiekszy niz 100.000 km).

 

W sumie jesli dobrze zrozumialam to ta gwarancja obejmuje chyba tylko przegladya nie np to ze rozwali sie amortyzator. Zgadza sie?

Opublikowano
Oczywiście warto dołożyć do PremiumSelection - ale o ile dobrze pamiętam kwoty o jakich mówiłaś to dopłata byłaby co najmniej 100% - jak ja szukałem to nie było nic poniżej 150k ( oczywiście pomijam gołe 316i, roczne, po wypożyczalniach ),a jeśli chodzi o benzyny to praktycznie nie było nic. Dodatkowo wszystkie auta miały spore braki w wyposażeniu - a gdy "bierze się ślub" z autem na kilka lat to nie warto iść na zbyt duże kompromisy
Opublikowano
Czytam i czytam i tak sie zastanawiam (bo podobnie jak kolezanka celuje w 328) czy warto do takiego auta troche dolozyc i kupic je w programie BmW Premium Selection. Czy taki samochod jest faktycznie super sprawdziny i nie ma mowy o wyciekach, niewymienionych plynach etc?

 

Z Waszych doswiadczen wynika ze mozna sie upominac o otrzymanie pakietu serwisowego na kolejne dwa lata (samochod mialby 7 gdy bedzie sie konczyla gwarancja - ale tez przebieg nie wiekszy niz 100.000 km).

 

W sumie jesli dobrze zrozumialam to ta gwarancja obejmuje chyba tylko przegladya nie np to ze rozwali sie amortyzator. Zgadza sie?

 

Alicja... i jaka decyzja? Ja ciągle walczę sama ze sobą ;-)

Opublikowano

Jestem na kupnie pierwszego BMW. Myślę o 320 lub 328 w benzynie. Jest spora różnica w cenie jak chce kupić u naszego dealera a sprowadzoną ze stanów.

Jak wygląda gwarancja z USA na auto z 2015, 2016 roku. Czy w Polsce ją respektują, ewentualnie jakie dokumenty trzeba mieć?

Jeśli nie ma gwarancji to jak wygląda awaryjność takiego modelu w pierwszych latach. Czy ewentualne naprawy nie przekroczą wartości kupionego w Polsce auta na gwarancji?

Opublikowano

Szukam już od roku f31 z przerwami i dochodzę do wniosku ze jedyny przebieg używki jaki wchodzi w grę to max 130 tysięcy nalotu.

W de dają tylko gwarancje PLUS do 160tysiecy kilometrów a auta z przebiegami 190-220k sa wykluczone przez swiadomych kupujących.

Pewien salon bmw nawet mi odpisał ze aut po przebiegu 195k nie sprzedaje prywatnym klientom :lol:

Rozważam 320d lub 318d w ręcznej skrzyni biegów ale kusza mnie 316d z niskim nalotem 60k.

Przebieg i rocznik ma kolosalne znaczenie jeśli chodzi o finalna cenę.

Xenon,nawigacja,sportowe fotele to ważny element wyposażenia.

Mam nadzieje w tym miesiącu ukończyć moje poszukiwania :evil:

MADE IN PRL
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Zastanawiam się nad zakupem Seri 3 (330xi) z salonu . Interesują mnie opinie dotyczące silnika 2.0 252 hp, szczególnie trwałość jednostki . Dzieki oraz pozdrawiam.

Opublikowano
To nowy silnik i jak do tej pory nie słychać o problemach modularnej serii B4X. Ja mam auto od 11/2015 i przejechałem 31 tys., zero problemów z silnikiem. Polecam
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Probowalem wybadac w serwisie, nikt Ci nie powie, te auta maja przejechane max paredziesiat tysiecy km wiec ciezko formulowac jakies wnioski na tej podstawie.
Opublikowano

No i stało się. Dzisiaj kupiłem f31 318d. Nie mam żadnych jak narazie zastrzeżeń. Pewnie wymienię rozrząd dla świętego spokoju ale poza tym to mam nadzieję, że obędzie się bez większego problemu. Trzyma sie drogi bardzo dobrze. Frajda z jazdy jest.

 

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Wyposażenie całkiem dobre, choć najbardziej będzie Ci brakować foteli - te są beznadziejne bo nie mają "kołyski". Nie mogę się też doszukać wymienionych w opisie elementów wyposażenia - czyli PDC (brak przycisku i czujników) i łopatek od sportowej skrzyni z łopatkami też jakoś nie widać... Kolor i "drewno" w środku to kwestia gustu. Jeżeli przebieg jest prawdziwy i auto w dobrym stanie to cena raczej rozsądna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opis na zasadzie kopiuj wklej. Zawsze bogatszy. :D
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Ale to jest auto po wypożyczalni.... jeździło nim sporo osób.... Nie wolisz po jednym kierowcy?
To z oto Moto? No to spory argument na minus jednak

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pozdrawiam,

47

Opublikowano
Przebieg o niczym nie świadczy - moja nie miała 2 lat a nalatane 120k, żadnych napraw i dalej bezproblemowo dobija do 150k. Duże przebiegi kręci się raczej w trasie, więc bardziej bałbym się małego przebiegu z miasta po wypożyczalni - sam zresztą widziałem jak do znajomego na lawecie przyciągnęli taką z wypożyczalni z zatartym silnikiem, a z tego co pamiętam sporo jej brakowało do 100kkm.
Opublikowano

Moi Drodzy

 

Poszukuję f30 320d lub 318d z lat 2012-2014. Byłem przekonany, że wszystkie te silniki mają normę EURO 5. Dzisiaj jeden z importerów przekazał mi, że sprowadził f30 320d z 2013 z naklejką na szybie EURO 4.

 

Jak to jest - czy faktycznie są f30 z silnikami zarówno w EURO 4 jak i W EURO 5?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.