Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie do uzytkownikow.

 

Czy bez rozszerzonego bluetootha jest mozliwosc pelnej kontroli Spotify? Takiej przez appke a nie "urzadzenie zewnetrzne"?

Opublikowano

Szukam informacji jak po nr vin rozpoznać czy silnik n20 ma już zmieniony rozrząd na ten nr części -

After 01/2015 – 11318648732, może ktoś pomoże :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Telefon lub kilka, do ASO. Poproś podaj Vin, w zależności na kogo trafisz to powiedzą lub zawsze na miejscu.
Opublikowano

Moi Drodzy

 

Trafiła mi się używka f30 320d 163KM z 2012 roku ze 130 tys km (przebieg zweryfikowany). Coś tam kiedyś czytałem na temat n47 ale ponownie do lektury wróciłem i trochę już zwątpiłem. W necie masa informacji zatytułowanych w stylu "n47 - najgorszy silnik BMW w historii":

- wiadomo wszędzie wspominają niską trwałość rozrządu,

- kiepskiej jakości napinacze i ślizgi

ale też już po 150tys km problemy

- z wtryskiwaczami (które z tego co wiem nie można regenerować)

- turbosprężarką.

 

Jak to jest? Czy faktycznie po 100-150 tys km muszę liczyć się z tak kosztownymi awariami w F30? Jakie są wasze doświadczenia?

 

Ps auto połowę kilometrów ma zrobione po mieście, połowę w trasie.

Opublikowano

Co do rozrządu u mnie póki co cisza i spokój. 128kkm i żadnych objawów.

 

Jeśli chodzi o turbo i wtryski to wg mnie ich trwałość jest podobna jak i w innych jednostkach a głównym czynnikiem wpływającym na ich kondycje jest tylko i wyłącznie poprawna eksploatacja. Częste wymiany oleju, tankowanie na dobrych stacjach no i odpowiednie obchodzenie się ze sprężarką.

Opublikowano

przypadki znane mi z autopsji lub u dobrych znajomych

 

25d - 90 tys km wymienione turbo

 

18d - 50 tys km wymienione turbo

 

20d - 140 tys km wymienione turbo

 

wszystko w budzie F

 

dwa z tych aut wymiany olejow wg wskazan kompa, jedno co 10 tys km - takze wymiana oleju czesciej nie wplynela na zywotnosc turbo

Opublikowano

w dużej mierze zależy to od stylu jazdy i ogólnego dbania o silnik i całe auto. Aż ciężko uwierzyć, że przy tak niskich przebiegach turbina pada.

 

tak turbo można naprawić.

Opublikowano

Pytam sie poniewaz mam auto do odkupienia, które ma 130tys. przejechane i bylo autem zastepczym czyli kilkadziesiat pewnie mialo kierowców. Autem jeździłam

i wydaje sie ze wszystko jest ok na ta chwile poza trzeszczącymi plastikami kolo konsoli sterowania klimatyzacja. Boje sie jdnak, że z uwagi na wielu użytkowników auto zacznie szwankowac(wtryski,dwumasa,turbo,rozrzad)

Opublikowano

no na pewno przeglady byly robione wg wskazan kompa wiec to akurat wada

 

 

turbo kosztuje ok 8000 plus robocizna - regeneracja w dobrej firmie to max 2000 zl

 

jesli bym kupowal takie auto to bym pierwsze co zrobil wymienil lancuch rozrzadu (koszt ok 3000zl na oryginalnych czesciach poza ASO) oraz olej w skrzyni jesli automat (koszt ok 1500zl)

 

reszta jak sie zepsuje to raczej nie niesie za soba ryzyka zniszczenia innych czesci (bo jak jebnie lancuch to i turbo i inne rzeczy beda do roboty)

Opublikowano

Serwis zgodnie z kompem to minus - fakt.

Łańcuszek jak jest zużyty to go chyba troche słychać? Wymiana go w dieslu przy 130tys km to prawie grzech. +3000Pln na wymiane przy zakupie to zmniejsza ponad o polowe atrakcyjnosc cenowa zakupu:(.

 

Auta przyciąga mnie cena, udukomentowana historia i wersja sport line

Opublikowano

Witam!

Natrafiłem na fajne ogłoszenie BMW serii 3 z 2014 r. Importowane z Belgii, 3.0 diesel bardzo bogato wyposażona (2 x Mpakiet) a automacie. Największy minus 248 000 km przebiegu. Cena niecałe 90 tys.

Waszym zdaniem... czy warto się tym autem w ogóle interesować?

Obecnie posiadam e92 z 2007 r. też bogato wyposażone z podobnym przebiegiem i silnikiem 3.0 D.

Opublikowano

Witam!

Natrafiłem na fajne ogłoszenie BMW serii 3 z 2014 r. Importowane z Belgii, 3.0 diesel bardzo bogato wyposażona (2 x Mpakiet) a automacie. Największy minus 248 000 km przebiegu. Cena niecałe 90 tys.

Waszym zdaniem... czy warto się tym autem w ogóle interesować?

Obecnie posiadam e92 z 2007 r. też bogato wyposażone z podobnym przebiegiem i silnikiem 3.0 D.

Opublikowano
nalatane troche ma i jeszcze z hakiem to nie wiadomo jakl eksploatowane auto bylo. Poproś sprzedającego o VIN bo nie podał w ogłoszeniu i wtedy można coś posprawdzać. Jeśli nie będzie chciał dac VIN to od razu odpuść.
Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-330d-m-pakiet-258-km-full-full-ID6yV8v9.html

 

Domyslam sie ze o ten egzemplarz chodzi. Jezeli auto jest juz po oplatach i nie przeszkadza Ci duzy przebieg to moze byc warty uwagi. Niestety na PL rynku jest malo 330d i nie bardzo jest z czego wybierac.

Sprawdź wartość katalizatora w swoim BMW.


https://www.autokat-katalizatory.pl/cennik-skupu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli przebieg jest autentyczny i wszystko z samochodem, przede wszystkim skrzynią biegów jest ok. to ten przebieg na tym silniku przy tak lekkim samochodzie nie powinien stanowić problemu. Jeżeli rozrząd nie był wymieniany to dla św.spokoju wymienić to nie majątek ok.3tys.

Kto wie ile faktycznie mają nakręcone te okazje z małym przebiegiem np.130tys lub mniej.

Opublikowano
Sporo nakręcone na prawdę. Pytanie ile chcesz tym jeździć, bo potem jak Ci wskoczy 3 z przodu na liczniku to ze sprzedażą będzie mały problem
Opublikowano

Dokładnie o ten samochód chodzi, może jutro podjadę go obejrzeć.

Moja e92 ma podobny przebieg i jakoś silnika się nie obawiam. Niestety ma już 10 lat i chciałoby się coś świeższego.

Opublikowano

Wcześniej w tym wątku kilka osób polecało zakup przez Premium Selection. Czy kupował ktoś przez ten program za granicą na fakture (na firme)?

 

Zastanawiam się też czy byłaby w takim przypadku możliwość finansowania leasingiem.

Opublikowano

Przy zakupie z Premium Selection za granicą na fakturę i jeszcze leasing masz kilka rozwiązań:

1. Pogadać z dealerem BMW, aby sprowadził do Polski i sprzedał na polską fakturę VAT (wiążę się do często ze sporą prowizją nałożoną przez dealera)

2. Sfinansować zakup z zagranicy przez firmę leasingową. Niektóre firmy to oferują, ale musisz zobaczyć w tabeli opłat jaka jest za to prowizja, najczęściej ok 1-2%.

Opublikowano

Analizuję właśnie konfigurację F31 lub F34 w wersji 320i. F31 bardziej mi się podoba ale ze wzgledu na rodzine 2+2 biore pod uwage także F34. Mam kilka pytań odnośnie wyposażenia (na które nie znalazłem odpowiedzi czytajac już jakiś czas forum):

 

- szklany dach - coś co zawsze chciałem mieć w samochodzie - czy powoduje odczuwalne zwiększenie poziomu hałasu w samochodzie przy autostradowych predkościach ~140km/h? jakieś inne uwagi na temat użytkowania?

 

- zauważyłem, że w niektorych ogłoszeniach aut używanych obwódka panelu klimatyzacji jest matowa. czy to jest jakaś opcja? standardowo jest czarna błyszcząca i jest to jedyna rzecz która nie podoba mi się we wnętrzu. w salonie powiedziano mi że nie da sie tego zmienić

 

- jeśli ktoś miałby doświadczenie z oboma modelami to chętnie poczytam uwagi z puntku widzenia użytkowania rodzinnego/praktycznego obu samochodów

Opublikowano

Mój brat ma F34 a ja czekam na F31 dla mnie, więc trochę tymi autami pojeździłem i F34 ma więcej przestrzeni i na nogi z tyłu i całkiem ustawny spory bagażnik. Generalnie jeżeli te dwa kryteria są najważniejsze, to zdecydowanie F34. Jednak ja się zdecydowałem na F31 bo:

1. Moje dzieciaki są jeszcze małe i nie potrzebują dużo miejsca.

2. Bagażnik jest sporawy i w tej klasie samochodu bym powiedział że wystarczający.

3. Jest niższy - niżej się siedzi. Dla mnie F34 podchodzi pod SUV'y i to mi już to nie odpowiada.

4. Bardziej mi się podoba.

 

Również zamówiłem z panoramicznym dachem, ale nie zastanawiałem się nad hałasem jaki może generować. U brata również jest i przy prędkościach 160-180km/h znajduję inne źródła hałasu aniżeli dach.

 

Generalnie musisz się zastanowić co jest dla Ciebie najważniejsze i co Ci się bardziej podoba. W końcu to Ty będziesz ileś lat tym autem jeździł :)

Opublikowano
Ja brałem zza granicy 325d GT z PS. Ale przez to że ING Lease powiedziało, że kupno bezpośrednio zza granicy potrwa około 1-1,5msc, to wziąłem za kesz i leasing zwrotny było szybciej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.