Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z drobiazgów: unikałbym błyszczącego panelu obok lewarka (tego, skąd joystick wystaje).

Świetnie odbija promienie słoneczne. Najczęściej prosto w oczy ;)

Opublikowano
U mnie prawie 100kk nalatane i nic nadzwyczajnego się nie dzieje. Standardowe wymiany - płyny itp. Tarcze przód 1200, klocki 700, teraz będą amory no i niestety do standardowego nie widziałem też zamienników a ASO liczy sobie za komplet ok. 5000.
Opublikowano
U mnie prawie 100kk nalatane i nic nadzwyczajnego się nie dzieje. Standardowe wymiany - płyny itp. Tarcze przód 1200, klocki 700, teraz będą amory no i niestety do standardowego nie widziałem też zamienników a ASO liczy sobie za komplet ok. 5000.

 

w ASO stwierdzili że amorki do wymiany ? sama przednia oś? Jakieś objawy zużycia ?

 

 

u mnie aktualnie 105kk, też mam EDC i cena faktycznie spora a zamienników brak, ciekawi mnie opcja regeneracji, gdzieś widziałem firmę chyba z Gdańska która zajmuje się tylko regeneracją tego typu amortyzatorów.

Opublikowano
Sam do tego doszedłem. Na tej samej trasie która dzien w dzien pokonuję coraz gorzej chodził po zakrętach, po przejeździe przez nierówności ewentualnie progi zaczęła włączać sie trakcja, no i czuć ze jest bardziej nerwowy i kładzie sie w zakręcie. W końcu dałem zmierzyć efektywność amortyzatorow i wyszło zużycie na poziomie 46-60%w zależności od koła.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 tys koszt amorów do standardowego zawieszenia, a do EDC 10 tys?
Opublikowano
Sam do tego doszedłem. Na tej samej trasie która dzien w dzien pokonuję coraz gorzej chodził po zakrętach, po przejeździe przez nierówności ewentualnie progi zaczęła włączać sie trakcja, no i czuć ze jest bardziej nerwowy i kładzie sie w zakręcie. W końcu dałem zmierzyć efektywność amortyzatorow i wyszło zużycie na poziomie 46-60%w zależności od koła.

 

Muszę się wybrać na taki test, ale wizja 10tys za armotyzatory plus robocizna nie brzmi dobrze :?

Opublikowano
5 tys koszt amorów do standardowego zawieszenia, a do EDC 10 tys?

Tak do standardu same amfory to ok3,5 plus dodatkowe części której ASO wymieni nawet gdyby nie musiało. Ale w sumie to 5

  • Moderatorzy
Opublikowano
Za 500 euro na ebay.de jest komplet bilstein.
  • Moderatorzy
Opublikowano
To nie gwinty tylko zestaw ze sprężynami eibach -30mm. Zawsze możesz założyć oryginalne a eibachy sprzedać za jakieś 500 pln.
Opublikowano

Tak sobie czytam i myślę, że strach ma wielkie oczy. Czy widziałeś tu w zakladce F30 jakikolwiek wpis typu 2.0D problem z...? Wszyscy jeżdżą, wszyscy zadowoleni.

 

Wszędzie gdzie tylko czytam, jest napisane że problem z łańcuszkiem skończył się w okolicach 2010r. i ze jezeli jakieś problemy są to raczej z silnikami benzynowymi. "Diesel nie do miasta". A ja nim jeżdżę w mieście i jest super. Raz, dwa razy w roku robię trasę.

 

Najgorsze jest powtarzanie mitów.

 

Klopot bedzie z kazdym autem i każdym silnikiem, kupionym od olewusa. Sprawdź podwozie. Jezeli ktos ma w dupie i serwuje szybką jazdę po dziurach, śpiących policjantach, krawężnikach, to ma rozwalone osłony. Jak ma takie podejscie, to spodziewaj sie wszystkiego najgorszego.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano
Auta BMW nigdy nie byly latwe w utrzymaniu. Byc moze generacja F3x bedzie wyjatkiem, ale wystarczy spojrzec na dzial E90, zeby przekonac sie jak kompleksowe moga pojawic sie usterki, a sa to auta w wiekszosci nie majace nawet dziesieciu lat. Nie wynika to chyba jedynie ze sposobu uzytkowania auta, bo problemy sprawiaja praktycznie wszystkie elementy od uszczelniaczy zaworow po ringi reflektorow.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Auta BMW nigdy nie byly latwe w utrzymaniu. Byc moze generacja F3x bedzie wyjatkiem, ale wystarczy spojrzec na dzial E90, zeby przekonac sie jak kompleksowe moga pojawic sie usterki, a sa to auta w wiekszosci nie majace nawet dziesieciu lat. Nie wynika to chyba jedynie ze sposobu uzytkowania auta, bo problemy sprawiaja praktycznie wszystkie elementy od uszczelniaczy zaworow po ringi reflektorow.

 

Ladny eufemizm w pierwszym zdaniu. Moze zwyczajnie sa przecietne jakosci, o duzym stopniu skomplikowania i nieadekwatnej wytrzymaosci/bezawaryjnosci w stosunku do ceny?

Opublikowano
Ja rozmawiałem z gościem z serwisu który specjalizuje się w bmw i mówił że trzeba w 328 po jakimś przebiegu robić ten rozrząd .... najlepiej podzwoń w takie miejsca to Ci powiedza
Opublikowano
Rozmawialem ze znajomymi pracujacymi w firmach samochodowych i produkujacych podzespoly samochodowe. Glownym priorytetem jest teraz bezwzgledna oszczednosc i komponenty produkuje sie obecnie na okreslona wytrzymalosc np. 6 lat / 150 tys. km. minimalizujac w ten sposob koszty, przy czym nie stosuje sie zadnych tolerancji. Odpowiadajacym producentom skutkiem ubocznym takiej polityki ciecia kosztow sa problemy z awaryjnoscia uzywanych aut po uplywie gwarancji i ich malejaca atrakcyjnosc.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
A wiec zmowa producentow i podproducentow w celu zaplanowania czasu zycia towaru na niekorzysc klientow. To juz historia widziala, pierwsza byla zmowa cenowa swiatowych producentow zarowek i tak zwane planowane postarzanie produktu. Czemu nikt sie za to nie bierze? Miliardy dolarow kar do nalozenia.
Opublikowano
Zamówiłem F31 330i pod koniec marca br z terminem dostawy do końca czerwca 2016. Podobno teraz dla f30/31 są wprowadzone restrykcje na pewne elementy wyposażenia dodatkowego a konkretnie na nawigacje Proffesional, a dla np F10 na pewne typy listw wewnętrznych. Delaer nie zna jeszcze daty produkcji mojego auta i nie wie kiedy wejdzie do produkcji, czy ktoś kto zamawiał 3-kę niedawno spotkał się z restrykcjami ze strony fabryki na pewne elementy wyposażenia przy konfiguracji nowego auta ? Podobno dostawcy nie dają rady i na prawie wszystkie modele są takie cyrki.. :duh: :duh:
Opublikowano

Od lipca wprowadzają update iDrive również do f30/31 może przestawiają produkcję i z tym to jest związane.

 

Ja zamawiałem w sierpniu i odebrałem w listopadzie :cry: , wtedy opóznienie tłumaczyli wprowadzaniem nowego silnika B48.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Ja zamówiłem 3 GT 23 kwietnia, początkowo odbiór miał być w lipcu, potem okazało się, że w pierwszej połowie czerwca, a ostatecznie odbieram za tydzień. :D
Opublikowano

Ja podpisałem umowę na F30 13 kwietnia a 19 maja dostałem info, że samochód jest już wyprodukowany i wysyłają do Polski.

Za kilka dni odbiór.

Opublikowano
Od lipca wprowadzają update iDrive również do f30/31 może przestawiają produkcję i z tym to jest związane.

 

 

Nowe navi ma byc przypisane jedynie do konkretnego auta, aby uniemozliwic przekladki nawigacji. Ma to niby zapobiec czestym ostatnio kradziezom nawigacji z BMW.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Zamówiłem F31 330i pod koniec marca br z terminem dostawy do końca czerwca 2016. Podobno teraz dla f30/31 są wprowadzone restrykcje na pewne elementy wyposażenia dodatkowego a konkretnie na nawigacje Proffesional, a dla np F10 na pewne typy listw wewnętrznych. Delaer nie zna jeszcze daty produkcji mojego auta i nie wie kiedy wejdzie do produkcji, czy ktoś kto zamawiał 3-kę niedawno spotkał się z restrykcjami ze strony fabryki na pewne elementy wyposażenia przy konfiguracji nowego auta ? Podobno dostawcy nie dają rady i na prawie wszystkie modele są takie cyrki.. :duh: :duh:

 

Co prawda czekam na F20 ale znam temat. Miałem mieć termin do 28.04.2016 i... i ciągle czekam. Restrykcje dotyczyły najpierw lamp led a potem kół :-/

Ostatnio też się dowiedziałem, że całe szczęście że nie mam navi bo w ogóle bym się chyba nie doczekał :D

Także radzę uzbroić się w cierpliwość i ostrożnie podchodzić do ich terminów.. zwłaszcza że w umowach mają jeszcze do 6 tygodni czasu dostawy od podanej daty..

Opublikowano
Od lipca wprowadzają update iDrive również do f30/31 może przestawiają produkcję i z tym to jest związane.

 

Ja zamawiałem w sierpniu i odebrałem w listopadzie :cry: , wtedy opóznienie tłumaczyli wprowadzaniem nowego silnika B48.

 

Z tego co się dowiedziałem w salonie, to nie jest update tylko całkiem nowa navi, jak w obecnej 7-er... Nawet handlowiec mnie namawiał żebym celowo przesunął termin produkcji za lipiec to będę miał nowy typ Proffesional ... Ale podziękowałem ... :wink:

Opublikowano

Panowie,

 

Czy podzielicie się opiniami w zakresie silnika 2.0 turbo 245 km ? Czy ma jakieś stałe dolegliwości? Jak z trwałością?

 

Dzięki i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.