Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To raczej nie ma znaczenia czy wole czy nie, bo nie mam na to wpływu. Ja jedynie wybieram kupuje firma leasingowa....

 

Jeździłem tylko 320D, generalnie OK, czułem się dobrze wewnątrz, była to wersja M więc miała fajne fotele sportowe z alcantarą, automat czyli mój must. Było normalnie poprawnie, podoba mi się bryła i chciałem spróbować BMW 3, w sumie dlaczego nie. Tak na marginesie jeszcze nigdy nie powtórzyłem tego samego samochodu, nawet marki:-).... może BMW będzie pierwszą.. Jak dla mnie normalny samochód. Jutro zacznę odpytywać o ceny, koszmarny konfigurator coś wypluł - nie mam na niego siły...

Opublikowano
Witajcie. Właśnie rozglądam się za F30, kwestia jest tylko silnika tj czy diesel czy benzyna. Szczerze bardziej skłaniałbym się ku benzynowej wersji czyli N20 jednakże słyszałem że w tym silniku o tym kodzie ale o oznaczeniu modeli 28i( N20 28i) zdarzją się poważne usterki. Tu pytanie do użytkowników N20 20i, czy to w tej wersji też sie zdarza? czy może przez to że wersja 328i jest tak wyżyłowana te wszystkie usterki się zdarzają czy problem leży już w wspólnych częściach dla oznaczenia 28i i 20i? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi. Jakie przebiegi zrobiliście swoimi f30 z silnikami N20. Prosiłbym moderatorów o nie zamykanie na dzień dobry tematu, grzebie po całym forum i konkretnych informacji nie ma, a w przyszłości może być informacją dla potomnych :) Z góry bardzo dziękuję ;))
Opublikowano
Ja miałem 20i w f25 (x3). Zrobiłem nim niewiele bo ok 16 tys km. Problemów nie miałem żadnych.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Myślę, że więcej opisanych usterek 28i jest spowodowana nie wyżyłowaniem, tylko tym że ten silnik jest dużo bardziej popularny niż 20i.
Opublikowano
Witajcie. Właśnie rozglądam się za F30, kwestia jest tylko silnika tj czy diesel czy benzyna. Szczerze bardziej skłaniałbym się ku benzynowej wersji czyli N20 jednakże słyszałem że w tym silniku o tym kodzie ale o oznaczeniu modeli 28i( N20 28i) zdarzją się poważne usterki. Tu pytanie do użytkowników N20 20i, czy to w tej wersji też sie zdarza? czy może przez to że wersja 328i jest tak wyżyłowana te wszystkie usterki się zdarzają czy problem leży już w wspólnych częściach dla oznaczenia 28i i 20i? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi. Jakie przebiegi zrobiliście swoimi f30 z silnikami N20. Prosiłbym moderatorów o nie zamykanie na dzień dobry tematu, grzebie po całym forum i konkretnych informacji nie ma, a w przyszłości może być informacją dla potomnych :) Z góry bardzo dziękuję ;))

 

ja zrobiłem silnikiem N20 51tyś km (ok 25tyś z box'em Hartge)...do dzisiaj zero problemów...o silnik dbam, nie piłuje na zimnym, olej zmieniam co 10tys km

Opublikowano
Przejechalem sie na jazde probna nowym 220i. Zaskakujaco dobry silnik, moze to i zadna rakieta ale nie jest wolny pod zadnym pozorem. Ladny dzwiek, gladko pracuje i ciagnie od dolu solidnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

20i 28i to te same silniki delikatne różnice są w osprzęcie -tak więc opinia jest ta sama dla N20- największą wadą tych silników to pompa olejowa która miała akcje serwisową w USA w EU poszczególne sztuki a PL w ASO nikt nic nie słyszał o tej akcji ...:) - warto kupić auto po 2013r. poprawiono owa pompę olejową - występują też problemy z rozrządem ale to są pojedyncze elementy.

Przy zakupie proponuje 20i z dobrym rabatem i lepszym wyposażeniem a moc sobie spokojnie podniesiesz na hamowni - jeśli nie chcesz ruszać sterownika to tylko 28i ma bardzo dobre relacje osiągi - cena zakupu

 

aa warto wiedzieć iż przy modzie oprogramowania sterownika ( moc) koniecznie zmień chłodnice bo szybko puchnie system chłodzenia

 

220i będę chipował na wiosnę u Aligatora lub Dominika z ECU

Opublikowano

Podstawa to bezwzględne przestrzeganie prehistorycznych zaleceń odnośnie użytkowania czyli:

 

- NIE PAŁUJEMY NA ZIMNYM. Silnik ma się spokojnie rozgrzać itd. itd. Ten motor (czy to wersja 20i czy 28i) jest bardzo delikatny i wrażliwy.

 

Druga podstawowa rzecz to zaprzeczenie temu, co zaleca producent, czyli wymiana oleju LL - u nas nawet w ASO już mówią, by zmieniać co 10 tys. - NIE RZADZIEJ.

 

Te dwie rzeczy mogą dużo pomóc w tym, by nie znaleźć się w odsetkach z opisywanymi problemami.

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano
ogólnie to planuje kupić używkę z 2012 roku, która ma 77 tys przebiegu, lecz osoba którą nią będzie jeździła robi rocznie max 10 tys, zakładając ze auto będzie na jakieś 5-6 lat skończy u nas swoją kariere z przebiegiem 150 max. Pozatym będzie do dość emerycka jazda, chyba że ja się do niej dorwe żeby turbine przedmuchać ale to oczywiście na ciepłym silniku, bardzo tego pilnuje. a czy wy robiliście coś u siebie z pompami, tzn czy braliście udział w tej akcji serwisowej, czy jeździcie na potencjalnej tykającej bombie?
Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów ;)

 

Przymierzam się do zakupu F30ki i w piątek będę rozmawiał i testował 318i, ale wcześniej chciałem zasięgnąć informacji jak w ogóle zapatrujecie się na ten silnik i czy są znaczące różnice między 4 a 3-cylindrowym. Mam również ofertę na 116d demo kwestia czy ten silnik nie jest zbyt słaby do takiego samochodu? Z góry mówię, że nie ma to być auto do sportowej jazdy a raczej krótsze trasy / miasto i tu rodzi się pytanie czy warto brać pod uwagę diesla. Różnice cenowe raczej się nie zwrócą na paliwie kwestia samej charakterystyki jazdy - dieslami jezdzi się przyjemnie z uwagi na wysoki moment.

 

Drugą kwestią są finanse. Jakiego rzędu rabaty potraktować jako odnośnik? Nie znam polityki cenowej BMW. Aktualnie dają ok 15 000 na wyposażenie / rabat. Porównuje F30 oraz Volvo S60, także nawet Kię Optimę.

 

Pozdrawiam ;) !

Opublikowano
Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów ;)

 

Przymierzam się do zakupu F30ki i w piątek będę rozmawiał i testował 318i, ale wcześniej chciałem zasięgnąć informacji jak w ogóle zapatrujecie się na ten silnik i czy są znaczące różnice między 4 a 3-cylindrowym. Mam również ofertę na 116d demo kwestia czy ten silnik nie jest zbyt słaby do takiego samochodu? Z góry mówię, że nie ma to być auto do sportowej jazdy a raczej krótsze trasy / miasto i tu rodzi się pytanie czy warto brać pod uwagę diesla. Różnice cenowe raczej się nie zwrócą na paliwie kwestia samej charakterystyki jazdy - dieslami jezdzi się przyjemnie z uwagi na wysoki moment.

 

Drugą kwestią są finanse. Jakiego rzędu rabaty potraktować jako odnośnik? Nie znam polityki cenowej BMW. Aktualnie dają ok 15 000 na wyposażenie / rabat. Porównuje F30 oraz Volvo S60, także nawet Kię Optimę.

 

Pozdrawiam ;) !

Mało się sprzedaje trójek z 3 cylindrowymi silnikami. A ci co kupują to raczej się na forum nie chwalą. Ponegocjuj ze sprzedawcą zakup 320i. Jest szansa, że możesz otrzymać większy rabat. A diesla to bym całkowicie odpuścił jeżeli będziesz pokonywał krótkie trasy.

Myślę, że po jeździe próbnej odechce Ci się i S60 i Optimy. :D

Czasami większa moc silnika oznacza większe bezpieczeństwo dla Ciebie i Twojej rodziny (np: przy wyprzedzaniu).

Opublikowano

318i jeździłem kilka dni. Za mało mocy, za mało. Jest niedobrze jeżeli silnik irytuje. Męczyłbyś się.

 

Aczkolwiek zrobiłem nim trasę i jak już się rozpędzi to masz radość z jazdy po zakrętach jak zwykła trójka. Gdybym miał budżet, który wystarczy tylko na ten silnik, to mimo wszystko brałbym trójkę.

 

316d nie wiem jak w praktyce. 318d, 320i dają radę zdecydowanie.

Opublikowano

Kupiłem 318d i jest to samochód do jeżdżenia dla statecznych starszych panów. Zaczyna reagować na gaz dopiero po przełączeniu w tryb sport, ale też bez rewelacji. Może dodam coś obrazoburczego, ale mój Golf 2.0 TDI 110 KM wydaje mi się żwawszy.

 

Dodam tylko, że dla mnie 318d wystarczy. Mam kredyt do spłacenia i małe dziecko, z zasady nie chcę narażać życia. Samochód służy tylko komfortowego do przemieszczania się.

Opublikowano
316d zdecydowanie za slaby. Do jazdy po miescie bralbym 318i/320i/330i w zaleznosci od budzetu. A najlepiej poczekac na hybryde 330e
Opublikowano

 

Dodam tylko, że dla mnie 318d wystarczy. Mam kredyt do spłacenia i małe dziecko, z zasady nie chcę narażać życia. Samochód służy tylko komfortowego do przemieszczania się.

 

Znam te dylematy, u mnie skonczylo sie przesiadka z 330i na 318d. Z wiekiem jednak zazwyczaj dochody rosna przy malejacych wydatkach :) Sredni wiek klientow kupujacych nowe BMW lezy na poziomie 53 lat, to mniej wiecej moment w ktorym zakup nieruchomosci zostal splacony, a dzieci wyprowadzily sie z domu. Wtedy finanse wygladaja zupelnie inaczej i mozna myslec o M3 :)

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów ;)

 

Przymierzam się do zakupu F30ki i w piątek będę rozmawiał i testował 318i, ale wcześniej chciałem zasięgnąć informacji jak w ogóle zapatrujecie się na ten silnik i czy są znaczące różnice między 4 a 3-cylindrowym. Mam również ofertę na 116d demo kwestia czy ten silnik nie jest zbyt słaby do takiego samochodu? Z góry mówię, że nie ma to być auto do sportowej jazdy a raczej krótsze trasy / miasto i tu rodzi się pytanie czy warto brać pod uwagę diesla. Różnice cenowe raczej się nie zwrócą na paliwie kwestia samej charakterystyki jazdy - dieslami jezdzi się przyjemnie z uwagi na wysoki moment.

 

Drugą kwestią są finanse. Jakiego rzędu rabaty potraktować jako odnośnik? Nie znam polityki cenowej BMW. Aktualnie dają ok 15 000 na wyposażenie / rabat. Porównuje F30 oraz Volvo S60, także nawet Kię Optimę.

 

Pozdrawiam ;) !

 

Po pierwsze witam wszystkich, w sobotę podpisuję umowę na 330i w m sporcie.

Michał mi udało się wynegocjować 17,5 % zniżki na samochód do produkcji.

Trzeba walczyć ,walczyć i jeszcze raz walczyć.

Pozdrawiam!!

Opublikowano

17.5% to bardzo dużo. Jakich użyłeś argumentów, sztuczek? :mrgreen:

 

Musiałeś w komplecie wziąć leasing bmw? Na jakich warunkach. Bo tu często sobie odbijają.

Opublikowano
Witam tez wzialem 330i w M sporcie termin mam na marzec rabat 32tys. Z tym, ze teraz jest promocja importer daje 15kola na dodatkowe wyposazenie gratis
Opublikowano
17.5% to bardzo dużo. Jakich użyłeś argumentów, sztuczek? :mrgreen:

 

Musiałeś w komplecie wziąć leasing bmw? Na jakich warunkach. Bo tu często sobie odbijają.

hej, w sumie wyszło prawie 36 tys upustu. Leasing mój, pierwsza opcja , demo pode mnie 19 procent ( jeżdżone do 7 tys), dwa spotkania, cztery kawy i 17,5 % na nowy :D

Pozdro

Opublikowano
Super dziękuje bardzo za odpowiedzi ;) A jak kształtuje się spalanie tych samochodów z 318i oraz 320i ? Bo cena 318d i 320i to praktycznie to samo kwestia jak te aspekty się skalkulują oraz czy diesel w krótkich trasach niekoniecznie drogach szybkiego ruchu, będzie się spisywał. Ale jeśli chodzi o te rabaty, o których mówicie to macie na myśli np 17.5 % od ceny cennikowej czy cena cennikowa + 15000 rabatu, który teraz daje BMW i do tego 17,5 %? Czy wtedy byłoby już za różowo ;) ? Pozdrawiam
Opublikowano
Ja dostalem rabat z 234 na 202 co daje okolo 16%, ale w tym jest wlasnie te 15kola promocyjne. Suma sumarum wychodzi 16% ale jak sie odejmie te 15kola to juz jest tylko okolo 8-9%.
Opublikowano

Z tego co sam zaobserwowałem 10-12% to jest to co można dostać w salonie powyżej to są właśnie wsparcia ze strony BMW AG czyli wyposażenie lub np Automat w cenie etc.

 

 

Średnia wieku 57lat? Hm to ja sporo zaniżam :oops:

Opublikowano

Witam,

 

Ja dostałem 18% na F31 330i xdrive w m pakiecie we wrześniu ub. r.

 

Negocjacje trwały długo ale przeważyło to, że kupowałem kolejne bmw u tego dealera.

 

Leasing własny.

 

Przejechalem 3 tys. km i jestem bardzo zadowolony.

 

Polecam i pozdrawiam.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.