Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W zwyklej wersji 136 KM troche duzo pali.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Nie masz się czego bać, turbo benzyna jest lepsza od diesla, jest dostępny cały zakres obrotów, wiadomo, że trochę więcej pali, ale kultura pracy jest wyższa. Spalanie u mnie tyle wychodzi, dlatego że nie mam takiej jednostajnej drogi do pracy, są miejsca gdzie muszę zwalniać i na nowo się rozpędzać(w Holandii boczne drogi takie są, skrzyżowania równorzędne i garby na jezdni gdzie trzeba zwolnić), stąd wyższe zużycie. Przy 90 km/h spalanie wynosi ok. 5l/100 km, jak dla mnie naprawdę mało.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam mam pytanie ponieważ nie miałem jeszcze BMW a chciałbym kupic f30 328i a czytałem ze sa problemy z pompą oleju czy jest jakis silnik benzynowy ktury nie mam problemu z ta pompa?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam


Mam mozliwosc zakupienia w dobrej cenie

BMW F30 2.0i w xdrivie USA ( mpakiet) 155 KW


Moje pytanie jest takie szukam cos na temat tego silnika jednak srednio wujek go/ogle pomaga.

Jak mozecie napiszcie jakies swoje opinie na temat tej wersji i prosilbym o pomoc przy VIN


WBA3C3C58EF983976

Opublikowano

Wiesz co z tego co pamietam wlasnie w dowodzie jest 155 KW to jak to jest ?


generalnie cala jest zrobiona na m pak i bardzo fajnie to stroi

Opublikowano

możliwe że zderzak dołożone m pakietowe, fakt dodają uroku. z vin były zwykłe.

z fabryki wyjechała z mocą 135 kw. może w USA podnieśli moc i wpisali to w papiery albo błąd w Polsce w wydziale komunikacji...

Opublikowano

Tak bardzo sie nie znam ale z tego co mowil to

przod i tyl zderzaki , kiera i podsufitowka , wyglada naprawde zacnie :)



tylko wlasnie caly czas mysle o tym ze tam jest te 155 kw wychodzi niby 210 km a tkaich nie bylo wersji

Opublikowano

Aha ok czyli poprostu sobie zakupil samemu .

Tylko caly czas mnie meczy ten dowod czemu tam jest te 155 kw wlasnie ... jest jakas mozliwosc sprawdzenia tego czy cos ?

Opublikowano
Aha ok czyli poprostu sobie zakupil samemu .

Tylko caly czas mnie meczy ten dowod czemu tam jest te 155 kw wlasnie ... jest jakas mozliwosc sprawdzenia tego czy cos ?

 

Proste i logiczne. 320i ładnie się chipuje. Poprzedni właściciel zwiększył moc i zgłosił to w urzędzie/ubezpieczali i masz takie papiery.

W Polsce tez jest obowiązek zgłaszania "swapu silnika czy zwiększenia mocy" - z tego co wiem. Może takie przepisy mieli w tym stanie. No zgłosił i tyle,

ja też bym zgłosił wszystko zależy od warunków ubezpieczenia jakie miał. Może się bał że jak wywali dzwona to nie dostanie odszkodowania bo się połapią

że miał zwiększoną moc, lub po prostu takie prawo i trzeba zgłaszać. Samochód przyjdzie to se zhamujesz i poprawisz na przeglądzie.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano

Samochód przyjdzie to se zhamujesz i poprawisz na przeglądzie.



nie rozumiem tego zdania ?


samochod juz jest w PL zarejestrowany .


Czy przy sprzedazy ja , jako kupujacy bede cos musial zrobil czy normalnie umowa, karta pojazdu i przerejestrowanie na siebie i tyle ?

Opublikowano

Stacja diagnostyczna


Na pewno na przeglądzie Ci zrobią 135 kw, jeśli przegląd jest świeży to daj go do poprawienia. Miałem sytuacje, że wpisali mi rok 2006 w aucie z 2015 i musieli poprawiać.

Powiedz, że z VIN'u ten pojazd a 135KW. Nawet sami to sprawdzą w bmw decoder vin.


Urząd


Zapewne w obecnym dowodzie wpiszą Ci adnotację + do karty pojazdu, ale jak przerejestrujesz na siebie to będzie już 135kw, na karcie pojazdu zostanie adnotacja zapewne, no chyba, że ją przypadkowo zgubisz :8)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano

Cześć,


Jestem raczej zdecydowany na wersję 136KM z uwagi na spalanie i oczywiście niższą cenę zakupu. Teraz pytanie co wybrać - stare 1.6, czy 3 cylindrowy 1.5? Mam na oku wersję 1.6 z 2015 roku - czy tam coś się zmieniło względem wcześniejszych wersji (np. z 2012 roku - kwestie napinacza, czy tego podobno zbierającego się nagaru)?

Opublikowano
Cześć,


Jestem raczej zdecydowany na wersję 136KM z uwagi na spalanie i oczywiście niższą cenę zakupu. Teraz pytanie co wybrać - stare 1.6, czy 3 cylindrowy 1.5? Mam na oku wersję 1.6 z 2015 roku - czy tam coś się zmieniło względem wcześniejszych wersji (np. z 2012 roku - kwestie napinacza, czy tego podobno zbierającego się nagaru)?

W sieci krążyło kilka historii serwisowych o 1.5 i była to jakaś masakra. Jeżeli już chcesz benzyniaka (tylko po co skoro można mieć bezawaryjny n47) to kup 1.6, jest ich więcej na rynku, problemy są bardziej znane i fajnie przyjmują moc - lekki program i masz 200ps.

***** ***
Opublikowano

Znajomy ma 316d 2,0 i jest bardzo zadowolony. Zakupiony przy przebiegu 180 tys zrobił od razu rozrząd,wymienił olej w skrzyni i kolejne 80 tys km auto przejechało bezawaryjnie.

Dynamikę można poprawić chipem i mamy naprawdę fajny a do tego tani w eksploatacji samochód.

Do tego spalanie koło 6l w cyklu mieszanym.Jedyne co mnie przeraża u niego to te świecące klosze zamiast xenonów ale to taki egzemplarz już kupił.

Nie wiem czemu się utwierdziło jakie to diesle są awaryjne...Ja mam 118d i też się nic w nim nie dzieje.

Kwestia jak się serwisuje samochód i od tego dużo zależy.

Klekot diesla jest do zniesienia i tak bym się tu nie czepiał abstrahując już od faktu że te wszystkie 4 cylindrowe benzyny nie są żadną poezją dla uszu aby tak zwracać na tą uwagę.

Opublikowano
Jeżdżę dieslami od 8 lat. W sumie mogę jeździć dalej, ale zasmakowałem też w benzynach turbo :) To zupełnie inna bajka niż wolnossące :D Do benzyny skłania mnie niższa cena zakupu. Nie skreślam jednoznacznie diesla, ale chyba łatwiej znaleźć dobrą ofertę w benzynie (choć niestety 1.6). Nie boję się awaryjności - tzn. wolałbym żeby nic się nie psuło, stąd moje pytanie o jednostki 1.5, ale jak trzeba będzie naprawiać to też jestem na taką ewentualność przygotowany (przynajmniej psychicznie).
Opublikowano
B38 (1.5) to jest w miare mlody silnik. Informacji chyba wiecej nie znajdziesz niz znalazles. Po prostu ludzie jeszcze nie nabili tym silnikiem nie wiadomo ile km. U mnie sie nic nie dzieje. Wsiada i jade. Ale mam dopiero ok 45tys. nalatane. Inna sprawa ze w 1.4tsi vw na ktory tez sa rozne opinie w necie juz przy 25tys. bylo wymieniane sprzeglo w DSG. Ale pozniej dociagnelem do 110tys bez awarii.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierwsze przeglądy samochodów z USA diagności robią "z nieba" bo w amerykańskim dokumencie Title, zależnie od stanu, nie ma prawie żadnych danych. Widocznie ten diagnosta sobie wczytał jakieś dane z poprzedniego przeglądu albo jakiegoś katalogu i wpisał co popadnie. Ja bym się tym w ogóle nie przejmował.


Tekst "Mam mozliwosc zakupienia w dobrej cenie" jest niepokojący. Pamiętaj, że każde 320i kupisz "w dobrej cenie" bo nikt tego nie chce. Każdy woli 328i, więc ceny słabszej wersji są zdecydowanie niższe. Do tego samochód nie ma ksenonów, co też strasznie obniża jego wartość.


Po drugie, po zdjęciach tego samochodu z aukcji widać, że już w USA był częściowo podreperowany i wystawiany przez handlarzy oszustów, a nie przez ubezpieczalnię. Przód mógł wyglądać jak przystanek. Zastanów się więc czy ta "dobra cena" naprawdę jest taka dobra. ;)

Opublikowano
Dokładnie koszt transportu ten sam wiec lepiej dopłacać do lepszej opcji.

.

.

.

Nienawiść do zamienników, tak zostałem wychowany.

Opublikowano

Cześć, Panowie jak temat wskazuje: jaki silnik wybrać. Obecnie jeżdże 330d e46 204km. Jestem bardzo zadowolony, jednak czas na zmianę na coś nowszego. Miałem dieselka ponieważ robiłem sporo tras ok 35k km rocznie, obecnie się to zmieniło i większość km to miasto - Warszawa. Czasem weekendowe wypady, pewnie będę robił średnio 20k rocznie. Nie chciałbym mocowo jakoś znacznie schodzić minimum to 184 hp (myślać w tle o chipie).

Budżet to ok 130k brutto, czasem w tej cenie trafia się jakaś 330i częściej jednak 320i polifty. Czy zwracać uwagę na przedlifty lub dieselki?

Opublikowano
Ja bym szukał 320d z Premium Selection, w tej cenie masz 184 albo 190ps robisz chipa na 220ps i masz fun z jazdy prawie nowym autem bez martwienia się, że ktoś to z dwóch pospawał.
***** ***

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.