Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzień dobry,

Drodzy forumowicze, bardzo proszę o opnie czy warto interesować się F30, 2014 rok, 2.0d 184km, oryginalny przebieg 191 tysięcy, serwisowany cały czas w BMW, wszystko wymieniane na czas, środek zadbany, wygląda jak nowy :o


Pozdrawiam

Mateusz.

 

kwestia ceny, nie zakladałbym ze przy tym przebiegu obejdzie sie bez dodatkowej inwestycji

Pozdrawiam,

47

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzień dobry,

Drodzy forumowicze, bardzo proszę o opnie czy warto interesować się F30, 2014 rok, 2.0d 184km, oryginalny przebieg 191 tysięcy, serwisowany cały czas w BMW, wszystko wymieniane na czas, środek zadbany, wygląda jak nowy :o


Pozdrawiam

Mateusz.

 

Jak mało jeździsz to ma sens, jak dotłuczesz kolejną setkę to raczej słaby pomysł.

Z drugiej strony jak mało byś jeździł, nie kupował byś diesla.

Jak bardzo nie byłby zadbany ma już 200k przelotu co nie pozostaje bez znaczenia.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Cześć, czy wiecie może dlaczego wersja 325d zniknęła z oferty? Jeszcze niecały miesiąc temu była dostępna, a teraz tylko 320d, albo 330d.
Opublikowano
Cześć, czy wiecie może dlaczego wersja 325d zniknęła z oferty? Jeszcze niecały miesiąc temu była dostępna, a teraz tylko 320d, albo 330d.

Normy emisji. 25d wycofano, szkoda, bo bardzo ciekawa opcja jak na silnik w gn0ju :)

Opublikowano

Cześć, widzę, że podobne pytania się pojawiają, to i ja się dołączę.


Planuję przesiadkę z Hatchbacka na segment D. Budżet zakładam plus minus 60 tys. Celuję w auta z około 100 tys. przebiegiem. Jako, że do tej pory jeździłem Civiciem i jestem z Hondy zadowolony rozważałem Accorda lub Mazdę 6 z silnikiem 2.5. Charakterystyka silnika ogólnie znana - brak turbiny, wysokie obroty, nieawaryjność.

Ale dziwnym trafem zacząłem myśleć o klasie premium niemieckich marek i prawie premium (Volvo s60).


I czy waszym zdaniem jest sens rozważać F30? Z tego co o nich czytam (zresztą dotyczy to pozostałych dwóch niemieckich marek premium) te 100-120k przebiegu to taki ostatni gwizdek, żeby auto raczej sprzedać niż kupić. Może po prostu, trzeba uspokoić swe żądze i pogodzić się z myślą, że to nie jest budżet na klasę premium...


Japońskie marki to rozsądny wybór, ale czasem brakuje mi turbiny i tego startu od kopa. Ale i tutaj Volvo jawi się jako bardziej rozsądny wybór, bo ich benzynowe silniki chwalone są za niezawodność.


Podsumowując te wypociny - jakie silniki z trójki byłyby godne polecenia (także e90, ostatnie roczniki)? Zależy mi na dość żwawym (co najmniej te 7,8 sekundy do setki) silniku benzynowym, co wynika ze specyfiki mojej jazdy. Krótkie trasy do pracy, po mieście, rocznie max 15 tys. Jest coś godnego polecenia, czym będę mógł spokojnie pojeździć te kolejne 50-60 tys w 4 lata? Jeśli zważywszy na moje wymagania, BMW nie dla mnie, to też będzie miło to usłyszeć. Taka Honda czy Mazda, nie dość, że zapewni spokojną głowę, to i sprzeda się w dobrej cenie za te 4 lata. Nie wiem jak jest z BMW szczerze mówiąc. Będę wdzięczny za rady :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
60k to budżet na fajne e90. F30 w tej kasie to będzie goły kasztan przez który zniechęcisz się do marki.
Opublikowano
Czy ktoś wierzy w 92 000 km w 7 lat? :-)

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Moim zdaniem żadne silniki z d tylko i wyłącznie z literką i najlepiej 330i i więcej niż 330i Dyskusja na temat diesel czy benzyna nie ma sensu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim zdaniem żadne silniki z d tylko i wyłącznie z literką i najlepiej 330i i więcej niż 330i Dyskusja na temat diesel czy benzyna nie ma sensu.

 

Twoim zdaniem nie ma sensu.

Co więcej sensu, to nie mają takie dywagacje, nic nie wnoszą do tematu.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

A co myślicie o lakierze Topaz Dymny? Widzieliście to cudo na żywo? Na zdjęciach wygląda kosmos.

A ma jakiś wpływ na silnik?

Ludzie, opamiętajcie się! Potem będziesz chciał znaleźć użyteczną informację i będziesz czytał takie bzdury w postach o silnikach!

Opublikowano
Moim zdaniem żadne silniki z d tylko i wyłącznie z literką i najlepiej 330i i więcej niż 330i Dyskusja na temat diesel czy benzyna nie ma sensu.

 


Teraz w dobie benzyny z bezpośrednim wtryskiem zakup diesla nie ma w 90% sensu (powyżej 30 tys km rocznie jedynie )... różnica w spalania mała a to była jedyna zaleta diesla względem benzyny...

Opublikowano
No temat jest jaki silnik wybrać więc jak najbardziej trzeba porównać diesla do benzyny. Moim skromnym zdaniem przed zakupem zrób jazdę próbną na przykład bmką 325i z bezpośrednim wtryskiem benzyny gwarantuję że do diesla nawet nie wsiądziesz.
Opublikowano
Koledzy, czy BMW f30 n47 318d 143 ps ma wtryskiwacze elektromagnetyczne czy piezoelektryczne? Mi wychodzi w realoem, że nie zmieniły się one od 2005 roku więc elektromagnetyczne?
***** ***
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No temat jest jaki silnik wybrać więc jak najbardziej trzeba porównać diesla do benzyny. Moim skromnym zdaniem przed zakupem zrób jazdę próbną na przykład bmką 325i z bezpośrednim wtryskiem benzyny gwarantuję że do diesla nawet nie wsiądziesz.

 

Może się mylę, ale temat dotyczy F3x, w związku z tym ciężko będzie się przejechać 325i.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Cześć wszystkim,


Szukam opini na temat silniku 320i ED 1,6 litra 170 km.

Czy silnik jest godny polecenia.

Mam na oku właśnie takie BMW f30 z tym silnikiem. Z tego co do tej pory czytałem to jest ok.

Jest tu może jakiś posiadacz takiego silnika?


Przepraszam, jak w złym miejscu dodałem post, ale jestem nowy na forum.

Opublikowano
Witam, od nie dawna posiadam ten sam silnik n13 tylko w wersji 316i 136 KM z manualną skrzynią biegów z przebiegiem 178 tyś. km. Jak na tą moc silnik bardzo dynamiczny, w trybie sport jest wyraźna różnica w przyspieszeniu. Na lato planuje zrobić chipa na ok. 190 KM. Póki co po przebiegu ok. 3 tys. km nie wziął w ogóle oleju, pracuje cicho, bez problemów. Spalanie ok. 8l/100 km, można zejść bez problemu mniej, ale na dłuższym odcinku, do pracy mam 20 km, dopiero po 10 km temperatura oleju wynosi 80 st., gdzie temperatura robocza to ok 105-110 stopni. Ogólnie polecam, co byś chciał jeszcze wiedzieć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.