Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie odnośnie bmw f30 2013r.

Ponieważ kupiłem wczoraj i zastanawiam się jak złożyć tylne siedzenia? Czy jakiś przycisk uruchamia się nad siedzeniami (chociaż nic takiego nie widziałem) czy w bagażniku?

I drugie pytanie jak otworzyć klapkę paliwa?

Pytania dość banalne dla posiadaczy, proszę o szybką odpowiedź, dzięki.

 

Jak masz uchylne siedzenia to otwierasz je w bagażniku. Dziwne to jest bo np. f20 otwierasz w środku:-)

 

Klapkę od paliwa otwierasz jak masz otwarte wszystkie zamki to poprostu musisz ją nacisnąć.

 

Powodzenia.

 

 

Okazało się że mam wersję bez składanych siedzeń (sprowadzany z Danii), ale kanapę tylną już wymieniłem z innego modelu także mi się składają.

A jeszcze mam pytanie, kiedy samochodem zatrzymuję się do zera i wrzucając na "luz" samochód gaśnie. Kiedy naciskam sprzęgło to odpala,rozumiem że to jest standard w tym modelu? Czy przy innych trybach silnik nie gaśnie oraz czy jest inna możliwość aby taki proces zlikwidować? Jeżdżę na trybie Eco. Oczywiście istnieje możliwość aby samochód nie gasł podczas trzymania sprzęgła kiedy się stoi na światłach.

Opublikowano

Okazało się że mam wersję bez składanych siedzeń (sprowadzany z Danii), ale kanapę tylną już wymieniłem z innego modelu także mi się składają.

A jeszcze mam pytanie, kiedy samochodem zatrzymuję się do zera i wrzucając na "luz" samochód gaśnie. Kiedy naciskam sprzęgło to odpala,rozumiem że to jest standard w tym modelu? Czy przy innych trybach silnik nie gaśnie oraz czy jest inna możliwość aby taki proces zlikwidować? Jeżdżę na trybie Eco. Oczywiście istnieje możliwość aby samochód nie gasł podczas trzymania sprzęgła kiedy się stoi na światłach.

 

To jest system start stop. Możesz go wyłączyć. Guzik jest dokładnie w tym samym miejscu, gdzie starter (przycisk, którym odpalasz silnik). Znaczek to takie przekreślone A.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Albo przełącz na sport, też nie będzie gasł :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Jezdzilem nowym egzemplarzem 330i rwd steptronic, bez launch control przyspieszenia do 100 km/h w granicach wysokich 6 /s niskich 7s co troche odbiega od danych katalogowych. Czy 5.9s jest mozliwe tylko z LC?
Opublikowano

Jezdzilem nowym egzemplarzem 330i rwd steptronic, bez launch control przyspieszenia do 100 km/h w granicach wysokich 6 /s niskich 7s co troche odbiega od danych katalogowych. Czy 5.9s jest mozliwe tylko z LC?

 

Ale, o co Ci chodzi? Katalogowo masz 5,8 s. Mówisz, że wychodzi Ci ok. 6 s. Katalogowo masz przy PB98 w idealnych warunkach, przy braku dodatkowych pasażerów i baku pełnym ok. 70% (chyba?). No i przy profesjonalnym kierowcy i bez gratów w środku. Jeśli osiągasz 6 s., to szacun dla Ciebie. Bardzo dobry wynik. Zauważ, że ani Lexus IS200t (245 KM - 7,0 s), ani mniejszy Golf GTI (240 KM - 6,4 s), nawet nie zbliżają się do tego wyniku. Aha, jest jeszcze Mondeo (240 KM - 8,0 s). Radości życzę!

Opublikowano
Słuchajcie w jaki sposób wymienić żarówkę mijania w F30 2013r? Z pozostałymi żarówkami w przedniej lampie jest lepszy dostęp ale z żarówką mijania mam problem.
Opublikowano

Ok znalazłem już że jest dostęp do żarówki mijania w nadkolu :)

A czy orientujecie się czy jest możliwość instalacji żarówki postojowej ledowej w tym modelu? Montowałem jedną ale gościu ze sklepu kazał sprawdzić czy wyskoczy błąd na konsoli i wyskoczył. To są te pseudo ledowe żarówki po kilka złotych... czy jakiekolwiek inne postojówki ledowe można zamontować w tym modelu? Tak aby barwa wpadała w biały a nie żółty.

Opublikowano
Potrzebujesz żarówek obsługujących can bus. Led maja mniejsze napięcie i dlatego pojawia się błąd. Can bus wysyła właściwy sygnał i błędu nie ma. Ewentualnie można wykodować sprawdzanie żarówek.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jezdzilem nowym egzemplarzem 330i rwd steptronic, bez launch control przyspieszenia do 100 km/h w granicach wysokich 6 /s niskich 7s co troche odbiega od danych katalogowych. Czy 5.9s jest mozliwe tylko z LC?

 

Ale, o co Ci chodzi? Katalogowo masz 5,8 s. Mówisz, że wychodzi Ci ok. 6 s. Katalogowo masz przy PB98 w idealnych warunkach, przy braku dodatkowych pasażerów i baku pełnym ok. 70% (chyba?). No i przy profesjonalnym kierowcy i bez gratów w środku. Jeśli osiągasz 6 s., to szacun dla Ciebie. Bardzo dobry wynik. Zauważ, że ani Lexus IS200t (245 KM - 7,0 s), ani mniejszy Golf GTI (240 KM - 6,4 s), nawet nie zbliżają się do tego wyniku. Aha, jest jeszcze Mondeo (240 KM - 8,0 s). Radości życzę!

 

Anol reaver napisał, że robi wysoki 6 niskie 7, czytaj ze zrozumieniem :wink:

Większość aut dysponujących opcją LC jest właśnie mierzone z tą opcją, przyspieszenie bez LC zwykle jest ok 1s wolniejsze.

Dlatego realnie trzeba założyć, że 330i ma ok 6.8s.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jezdzilem nowym egzemplarzem 330i rwd steptronic, bez launch control przyspieszenia do 100 km/h w granicach wysokich 6 /s niskich 7s co troche odbiega od danych katalogowych. Czy 5.9s jest mozliwe tylko z LC?

 

Ale, o co Ci chodzi? Katalogowo masz 5,8 s. Mówisz, że wychodzi Ci ok. 6 s. Katalogowo masz przy PB98 w idealnych warunkach, przy braku dodatkowych pasażerów i baku pełnym ok. 70% (chyba?). No i przy profesjonalnym kierowcy i bez gratów w środku. Jeśli osiągasz 6 s., to szacun dla Ciebie. Bardzo dobry wynik. Zauważ, że ani Lexus IS200t (245 KM - 7,0 s), ani mniejszy Golf GTI (240 KM - 6,4 s), nawet nie zbliżają się do tego wyniku. Aha, jest jeszcze Mondeo (240 KM - 8,0 s). Radości życzę!

 

Anol reaver napisał, że robi wysoki 6 niskie 7, czytaj ze zrozumieniem :wink:

Większość aut dysponujących opcją LC jest właśnie mierzone z tą opcją, przyspieszenie bez LC zwykle jest ok 1s wolniejsze.

Dlatego realnie trzeba założyć, że 330i ma ok 6.8s.

 

 

Bzdura.... Nawet na YouTube są filmiki bez i z lunch control bmw f30 328 różnica 0,1 sekundy, przyspieszenie 5,9 bez a 5 8 z.....

Oczywiście dużo zależy od warunków, kierowcy, opon, pogody....

 

 

male-bmw-2.png
Opublikowano
witam . zamierzam kupić nowe z salonu bmw 316d i teraz tak co sądzicie o tym silniku czy mogą być z nim jakieś w przyszłości problemy, ile to pali naprawdę .

mam tez pytane co do wyposażenia myślę o

- adaptacyjnym zawieszeniu m

- adaptacyjnych reflektorach Led

- radiu hifi professional

- czarnych szybach

-kierownicy sportowej m

 

dajcie jakieś informacje a może już ktoś coś ma z tego to niech napisze jak to się sprawuje , bardzo mi to pomoże w zamówieniu

pozdrawiam :D

 

- zawieszenie - nie wiem, mam zwykle, ale faktycznie bardziej jest komfortowe niż sportowe (w porównaniu do poprzednich modeli 3er), więc jeżeli chcesz mieć sztywne auto to chyba warto

- reflektory adaptacyjne - zdecydowanie warto

- nagłośnienie - tak - podstawowe gra średnio

- czarne szyby - mam w kombi i fajna rzecz, prawie nie widać co jest w środku, a ze środka widać bardzo dobrze (to nie folia - przyciemnienie w małym stopniu ogranicza widoczność)

Opcje, które rozważasz są też dość kosztowne (choć warte swojej ceny) dlatego może nie zrobi ci różnicy dopłata niecałych 8000zł do 318d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jezdzilem nowym egzemplarzem 330i rwd steptronic, bez launch control przyspieszenia do 100 km/h w granicach wysokich 6 /s niskich 7s co troche odbiega od danych katalogowych. Czy 5.9s jest mozliwe tylko z LC?

 

Ale, o co Ci chodzi? Katalogowo masz 5,8 s. Mówisz, że wychodzi Ci ok. 6 s. Katalogowo masz przy PB98 w idealnych warunkach, przy braku dodatkowych pasażerów i baku pełnym ok. 70% (chyba?). No i przy profesjonalnym kierowcy i bez gratów w środku. Jeśli osiągasz 6 s., to szacun dla Ciebie. Bardzo dobry wynik. Zauważ, że ani Lexus IS200t (245 KM - 7,0 s), ani mniejszy Golf GTI (240 KM - 6,4 s), nawet nie zbliżają się do tego wyniku. Aha, jest jeszcze Mondeo (240 KM - 8,0 s). Radości życzę!

 

Anol reaver napisał, że robi wysoki 6 niskie 7, czytaj ze zrozumieniem :wink:

Większość aut dysponujących opcją LC jest właśnie mierzone z tą opcją, przyspieszenie bez LC zwykle jest ok 1s wolniejsze.

Dlatego realnie trzeba założyć, że 330i ma ok 6.8s.

 

 

Bzdura.... Nawet na YouTube są filmiki bez i z lunch control bmw f30 328 różnica 0,1 sekundy, przyspieszenie 5,9 bez a 5 8 z.....

Oczywiście dużo zależy od warunków, kierowcy, opon, pogody....

 

Nie wiem, czy taka bzdura, czy ogólna tendencja.

Poniżej fwd,awd,rwd pomierzone na RL zwykle z podobną tendencją 0.5-1s gorzej bez lc.

Ciężko mi uwierzyć, że w większości marek i modeli ten trend jest zachowany, a wybrańcem jest 328i gdzie praktycznie lc nic nie daje.

 

 

http://autowizja.pl/2016/01/volkswagen-golf-r-variant-300-km-pomiary/

http://autowizja.pl/2015/09/bmw-m4-431-km-pomiary/

http://autowizja.pl/2015/06/seat-leon-cupra-280-km-pomiary/

http://autowizja.pl/2015/05/volkswagen-scirocco-2-0-tsi-dsg-220-km-pomiary/

http://autowizja.pl/2015/06/opel-astra-opc-280-km-pomiary/

http://autowizja.pl/2016/08/volvo-s60-d5-225-km-pomiary/

http://autowizja.pl/2016/11/mini-john-cooper-works-231-km-pomiary/

http://autowizja.pl/2016/11/mercedes-e220d-w213-194-km-pomiary/

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Jezdzilem nowym egzemplarzem 330i rwd steptronic, bez launch control przyspieszenia do 100 km/h w granicach wysokich 6 /s niskich 7s co troche odbiega od danych katalogowych. Czy 5.9s jest mozliwe tylko z LC?

 

Ale, o co Ci chodzi? Katalogowo masz 5,8 s. Mówisz, że wychodzi Ci ok. 6 s. Katalogowo masz przy PB98 w idealnych warunkach, przy braku dodatkowych pasażerów i baku pełnym ok. 70% (chyba?). No i przy profesjonalnym kierowcy i bez gratów w środku. Jeśli osiągasz 6 s., to szacun dla Ciebie. Bardzo dobry wynik. Zauważ, że ani Lexus IS200t (245 KM - 7,0 s), ani mniejszy Golf GTI (240 KM - 6,4 s), nawet nie zbliżają się do tego wyniku. Aha, jest jeszcze Mondeo (240 KM - 8,0 s). Radości życzę!

 

Anol reaver napisał, że robi wysoki 6 niskie 7, czytaj ze zrozumieniem :wink:

Większość aut dysponujących opcją LC jest właśnie mierzone z tą opcją, przyspieszenie bez LC zwykle jest ok 1s wolniejsze.

Dlatego realnie trzeba założyć, że 330i ma ok 6.8s.

 

Nie wydaje mi się, zeby była jakaś zauważalna różnica. Przynajmniej w odczuciu jest tak samo. Sprawdzę z jakimś urządzeniem i dam znać :-)

Opublikowano

 

Być może LC ma większy sens przy napędzie na jedną oś. U mnie na asfalcie przy xDrive nie będzie większej róznicy jak 0,1-0,2 sek. Zresztą w tych linkach, które podałeś w Golfie R tak właśnie było. Widać LC ma sens w autach z dużą mocą i napędem na jedną oś.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Być może LC ma większy sens przy napędzie na jedną oś. U mnie na asfalcie przy xDrive nie będzie większej róznicy jak 0,1-0,2 sek. Zresztą w tych linkach, które podałeś w Golfie R tak właśnie było. Widać LC ma sens w autach z dużą mocą i napędem na jedną oś.

 

R jest awd i jest spora różnica 4.9-6s z lc i bez.

Akurat nie było nigdzie 328/330, ale warto było by sprawdzić na rl, dupohamownia, nie jest aż tak dokładna, ułamki sekund to mało czasu, żeby ot tak wyczuć pół sekundy.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

R jest awd i jest spora różnica 4.9-6s z lc i bez.

Akurat nie było nigdzie 328/330, ale warto było by sprawdzić na rl, dupohamownia, nie jest aż tak dokładna, ułamki sekund to mało czasu, żeby ot tak wyczuć pół sekundy.

 

Masz rację, źle popatrzyłem na tego Golfa R. Sprawdzę w wolnej chwili na appkach na tel. Relogica nie mam więc nie mam jak zweryfikować.

Opublikowano
Co prawda nie racelogic'iem a kostką (elm327) wpiętą pod obd i sczytywanie danych przez torque w telefonie, ale bez lc osiągałem powtarzalne 6,3s do 100km/h (z lc jest niby 5,8s tak jak w katalogu czyli 0,5s w plecy) i to nie z jałowych obrotów tylko powiedzmy 1500 bo zwalniałem hamulec z pół sekundy po wciśnięciu gazu by nie startować z 700 obrotów. Z lc próbowałem zmierzyć raz, ale akurat auto się nie zebrało idealnie a później już lc nie mierzyłem bo w sumie na co dzień mało użyteczne. Auto 428i xdrive.
Opublikowano
ja mam znowu obserwację że mnie lepiej na RL auto startuje wylaczajac wszystkie systemy i ruszając z noga na hamulcu i druga na gazie wcisnietym na 3/4 niż na launch control. Noi skrzynia na M aby z jedynki na 2 zmienić samemu bo jak automat zmienia to czasem za wczesnie
Opublikowano

Chciałbym się spytać czy posiadając zwykłą, małą nawigację, jest możliwość wymiany na dużą .

I drugie pytanie: Czy montując siedzenia elektrycznie sterowane, z podgrzewaniem czy muszę wymienić również panel sterujący klimatyzacji w konsoli środkowej? Mój panel jest dość prosty, nie ma wyświetlacza, doliczyłem się 6 zaślepek w miejscach gdzie mogłyby być jakieś przyciski, pozdrawiam

Opublikowano

wszystko można zrobić ale zmiany, o których piszesz będą kosztowne.

co do nawigacji to nie wystarczy zmiana tylko wyświetlacza, prócz niego musisz zmienić jednostkę sterującą no i aktywować tą nową nawigację...

co do klimatyzacji na pewno musisz zmienić panel jednak w przypadku zmiany na ten obsługujący "pełną automatykę" [z wyświetlaczem] nie wiem czy tylko odpowiednie kodowanie wystarczy czy trzeba wymienić też jakieś części...

napisz do kolegi prmax http://www.bmw-klub.pl/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=24826 na pewno powie Ci co będzie potrzebne.

Opublikowano
Potrzebujesz żarówek obsługujących can bus. Led maja mniejsze napięcie i dlatego pojawia się błąd. Can bus wysyła właściwy sygnał i błędu nie ma. Ewentualnie można wykodować sprawdzanie żarówek.

 

W dwóch sklepach słyszałem że nawet żarówki can bus mogą wyświetlać błąd. Chyba że na allegro oferują jakieś lepsze (jeżeli ktoś zna link do aukcji to proszę podesłać ). Ew. A jak można wykodować sprawdzenie żarówek? Chodzi o żarówki pozycyjne h6w.

Opublikowano
Chciałbym się spytać czy posiadając zwykłą, małą nawigację, jest możliwość wymiany na dużą .

I drugie pytanie: Czy montując siedzenia elektrycznie sterowane, z podgrzewaniem czy muszę wymienić również panel sterujący klimatyzacji w konsoli środkowej? Mój panel jest dość prosty, nie ma wyświetlacza, doliczyłem się 6 zaślepek w miejscach gdzie mogłyby być jakieś przyciski, pozdrawiam

Chcesz wymienić pół auta więc średnio się to opłaca. Pytanie dlaczego nie kupiłeś wyposażonej wersji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.