Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Podpisuję się pod tym. W E90 jest i lepsza pozycja za kierownicą i lepszy układ kierowniczy/zawieszenia. Dwie E90tki miałem, na różnych oponach, F30stki prowadziłem cztery, też w różnym konfigu. Mało tego, do F20 które prowadzi się lepiej niż F30 i ogólnie bardzo dobrze - bardzo chętnie przeniósłbym układ kierowniczy z E90.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podpisuję się pod tym. W E90 jest i lepsza pozycja za kierownicą i lepszy układ kierowniczy/zawieszenia. Dwie E90tki miałem, na różnych oponach, F30stki prowadziłem cztery, też w różnym konfigu. Mało tego, do F20 które prowadzi się lepiej niż F30 i ogólnie bardzo dobrze - bardzo chętnie przeniósłbym układ kierowniczy z E90.

 

Jeździłem ostatnio f90 pre lci 330i r6 i nie zauważyłem lepszego prowadzenia od obecnego f30.

Dodam że mam standardowy servatronic i stale zawieszenie m. Auto stabilne, twarde, nie buja w zakretach....

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Nie jeździłem poprzednimi ale w F30 pozycja za kierownicą jest... taka sobie. Godzina, dwie jazdy jest OK, ale potem nie mam co zrobić z prawą nogą. Spory dyskomfort dla mnie osobiście.
Opublikowano
Nie jeździłem poprzednimi ale w F30 pozycja za kierownicą jest... taka sobie. Godzina, dwie jazdy jest OK, ale potem nie mam co zrobić z prawą nogą. Spory dyskomfort dla mnie osobiście.

Ja jeździłem poprzednimi i moim zdaniem ta jest znacznie wygodniejsza na trasy, nie rozumiem też jak może Cię męczyć "godzina, dwie jazdy", ja większość przebiegu robię na na trasach powyżej 1000km, przerwy tylko "na kawę" i jazda absolutnie mnie nie męczy...

Opublikowano

Ja jeździłem poprzednimi i moim zdaniem ta jest znacznie wygodniejsza na trasy, nie rozumiem też jak może Cię męczyć "godzina, dwie jazdy", ja większość przebiegu robię na na trasach powyżej 1000km, przerwy tylko "na kawę" i jazda absolutnie mnie nie męczy...

 

A nie masz wrażenia, że pedał gazu jest zbyt w prawo? (umiejscowiony)?

Co prawda w Angliku, zobrazowane jest to tutaj:

Opublikowano
Nie wiem dlaczego. Mam Msport + fotele sportowe i nie mogę, po prostu. O ile lewa noga jest OK to prawa po pewnym czasie nie ma się gdzie podziać. Ani wyprostować, bo za mało miejsca pomiędzy pedałami, ani zgiąć bo też tego miejsca tyle ile jest...
Opublikowano
Nie wiem dlaczego. Mam Msport + fotele sportowe i nie mogę, po prostu. O ile lewa noga jest OK to prawa po pewnym czasie nie ma się gdzie podziać. Ani wyprostować, bo za mało miejsca pomiędzy pedałami, ani zgiąć bo też tego miejsca tyle ile jest...

Bo w BMce prawą nogą to się gaz dusi, a nie szuka wygodnej pozycji gdzie indziej :)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie wiem dlaczego. Mam Msport + fotele sportowe i nie mogę, po prostu. O ile lewa noga jest OK to prawa po pewnym czasie nie ma się gdzie podziać. Ani wyprostować, bo za mało miejsca pomiędzy pedałami, ani zgiąć bo też tego miejsca tyle ile jest...

Może po prostu jesteś za duży do tego samochodu? Ja w moim F20 też się nie mogę rozsiąść na tyle wygodnie, na ile bym chciał. W F10 nie miałem takich problemów.

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

właśnie jestem na kupnie samochodu F31. Mam do wyboru dwa samochody w tej samej cenie:

 

1. 318d 136KM (auto jest w luksemburgu dlatego jest moc ograniczona dla niższego taxu) z kwietnia 2012 z przebiegiem 120 000km ze zwykłymi, ale skórzanymi fotelami, ładnymi alu 19", ale bez ksenonów. Reszta wyposażenia to standard.

 

2. 316d 116KM z lipca 2013, przebiegiem 115 000km + xenon i zwykłe, skórzane fotele + alu 17" i reszta standard.

 

Mam pytanie odnośnie różnic pomiędzy tymi silnikami. Wpierw brałem pod uwagę 318d i zrobić mu remap na około 150-160KM, ale jak się trafiła 316d z lepszym wyposażeniem to wolę ten samochód kupić.

 

Czy 316d jest tylko zdławioną programem wersją silnika 136(143KM)? Czy mogę ją spokojnie, np. w Vtechu podrasować do tych 150-160KM?

 

Drugie pytanie odnośnie rozrządu. Czy w 316d też się tak sypią?

 

Proszę o wyrozumiałość i pomoc.

BMW F31 318d 143pk aut.
Opublikowano
Tak z ciekawości - za ile? Trochę dziwna wersja - słaby silnik, brak wyposażenia i skóra? Jakaś specjalna czy może taxi? No i nie napisałeś jaka skrzynia.
  • Moderatorzy
Opublikowano
F30 bez ksenonu w ogóle nie powinno istnieć - wyglada koszmarnie.
Opublikowano
Tak z ciekawości - za ile? Trochę dziwna wersja - słaby silnik, brak wyposażenia i skóra? Jakaś specjalna czy może taxi? No i nie napisałeś jaka skrzynia.

16 500 Euro. Tutaj to widzę często jakieś wynalazki. Taxi raczej nie. Nic na to nie wskazuję. Skrzynie są manualne w obydwu.

BMW F31 318d 143pk aut.
Opublikowano
F30 bez ksenonu w ogóle nie powinno istnieć - wyglada koszmarnie.

Dlatego szukam czegoś z ksenonem, ale ciężko. Za egzemplarz z ksenonem i silnikiem 184KM z przebiegiem +- 100k trzeba zapłacić ponad 20 000. Jest za 16 000Euro wersja EficientDynamics czy jakoś tak, ale totalna bieda. Bez ksenonu, bez skóry, manual...

BMW F31 318d 143pk aut.
Opublikowano
F30 bez ksenonu w ogóle nie powinno istnieć - wyglada koszmarnie.

 

Dzisiaj jechałem za nowym 330i i jak go wyminąłem to nie mogłem uwierzyć - halogeny, w ogóle to nie pasuje.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Nie lepiej E90 w dobrym wyposażeniu?

Zastanawiałem się nad tym, ale to już jest stare nadwozie. Ogólnie to mi się nawet nie podoba. F31 jest ok. Nie potrzebuję jakiegoś mega wypasionego auta i mocnego samochodu. Potrzebuję coś na dojazdy do pracy 50km dziennie. Poczekałbym jeszcze chwile i dołożył trochę kasy, ale potrzebuję samochód na gwałt. Pojeżdżę rok, może dwa i sprzedam. Wówczas kupię coś na wypasie.

BMW F31 318d 143pk aut.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
F30 bez ksenonu w ogóle nie powinno istnieć - wyglada koszmarnie.

 

Dzisiaj jechałem za nowym 330i i jak go wyminąłem to nie mogłem uwierzyć - halogeny, w ogóle to nie pasuje.

 

 

Nowe f330i jak nie weźmiesz ledów lub ledów adaptacyjnych to jest zwykły halogen? Nie xenon? Lol.... To już wiocha.... Zwykły led przecież nie majątek tym bardziej w pakiecie polski....

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano

Nie wiem konkretniej w którym temacie zadać pytanie, jednakże zagadnienie ma związek z pracą silnika i skrzyni.

 

Od niedawna mam BMW 318D (swoją drogą skąd się dowiedzieć czy to F30 czy inne "F" ? moje jest z 2014r.) i auto ma w opcji limiter prędkości.

 

Jeździłem dotychczas BMW serii 1 z tempomatem i szczerze mówiąc wolałbym doposażyć swoją trójkę w tempomat, bo limiter może dobry jest na odcinkowym pomiarze lub w mieście, ale nie na autostradzie czy eSce.

 

Dzwoniłem po salonach BMW i niektórzy mówią, że mojej wersji doposażyć nie można, a niektórzy, żebym zrobił diagnostykę za ponad 500 zł netto i wtedy będzie wiadome czy można. Macie większe doświadczenie w tej marce ode mnie i liczę, że pomożecie.

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,

Amba :)

 

Ps. Przewertowałem wiele tematów i nigdzie wzmianki nie widziałem - odnosząc się tak do mojego podpisu :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież f30 to sedan, f31 kombi, f32 coupe, f33 cabrio a f34 GT, zapewne nie masz ani coupe ani cabrio bo z tym silnikiem chyba nie było ;)

Pozdrawiam

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.