Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
powiedzcie z doświadczeniania czy bedzie roznica miedzy spalaniem 2.0i 184 a 2.8 tym 245 bo 15 to sporo s szalu z jaxdy nie bylo prownujac do mojej e92

 

Dla przykładu mam b48 330i i w samym mieście jak sprawdzałem średnie to 13 90% tryb comfort 10% sport.

Ale w b48 podobno poprawili spalanie oraz dźwięk względem n20.

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Normalny N20 trzeba jeszcze poszukać, dużo szrota już

 

Ponad 4 miesiące szukam F30 320i i nic fajnego nie ma :cry:

Opublikowano
Oglądałem dwa z pozostałych czterech zrezygnowałem po rozmowie telefonicznej :shock: a z USA nie chcę :cry: problemy to głównie uszkodzenia blacharskie które wyszły po pomiarach grubosci lakieru o mechanicznych nie wiem bo nie było juz sensu sprawdzać
Opublikowano

Świat nie jest zerojedynkowy, USA złe, Niemcy super

najczęściej problemem jest budżet

tanie to trupy niezależnie od pochodzenia, tyle że "czego oczy nie widzą tego sercu nie żal" dlatego jest problem z USA, bo tam historia jest transparentna...

Opublikowano
Świat nie jest zerojedynkowy, USA złe, Niemcy super

najczęściej problemem jest budżet

tanie to trupy niezależnie od pochodzenia, tyle że "czego oczy nie widzą tego sercu nie żal" dlatego jest problem z USA, bo tam historia jest transparentna...

 

Z tego co czytałem na forum to dużym problemem są części mechaniczne z którymi w dalszej eksploatacji podobno są problemy ????? no i oczywiście uszkodzenia mechaniczne oraz historia auta

Opublikowano

ale te problemy z częściami wersji USA? bo nie rozumiem do końca - to te same auta przecież, produkowane w tych samych fabrykach...

nawet mniej jest tam problemów - patrz interwały olejowe, gdzie w EU jest 30tys, a w USA najczęściej 15tys

a co do kwestii uszkodzeń, czy historii, to wszystko kwestia sprawdzenia po prostu auta, a tutaj zwyczajnie łatwiej jest z autami z USA, bo w EU nie ma odpowiednika np. carfaxu...

nie ma się co zarzekać, że USA to tylko trupy...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

patrz interwały olejowe, gdzie w EU jest 30tys, a w USA najczęściej 15tys

Chyba zgodzę się , że to ważny moment. Ale jak wiadomo - samochód z ameryki lub został zalany, lub bity, a to już nie licz samochód. Części zamienne wiadomo można zmienić, jak robić karoseria - to już nie jest samochód.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Z USA nie musi być trup ale w 80% jest bo większość handlarzy kupuje najtańsze wraki żeby jak najwięcej zarobić.

Są auta lekko uderzone ale cena już nie jest tak atrakcyjna żeby porobić i przytulić 20k na aucie..

Opublikowano
ale te problemy z częściami wersji USA? bo nie rozumiem do końca - to te same auta przecież, produkowane w tych samych fabrykach...

nawet mniej jest tam problemów - patrz interwały olejowe, gdzie w EU jest 30tys, a w USA najczęściej 15tys

a co do kwestii uszkodzeń, czy historii, to wszystko kwestia sprawdzenia po prostu auta, a tutaj zwyczajnie łatwiej jest z autami z USA, bo w EU nie ma odpowiednika np. carfaxu...

nie ma się co zarzekać, że USA to tylko trupy...

 

Gdzieś na forum pisali ze jest problem z niektórymi częsciami zamiennymi nie pamiętam już o które konkretnie chodzi ....

Opublikowano

Witam!

Obecnie posiadam czarne BMW E92 325D 197KM automat, 2 x Mpakiet, sportowe podwozie, navi, hak i wszystko co potrzebne w aucie.

Moje pytanie brzmi następująco:

Czy do 100 tys znajdę poczciwe BMW F30, F31 w automacie, godne uwagi...jak sądzicie? I czy ta zmiana będzie na +? Odczuje jakieś pozytywne różnice?

Myślę o silniku 2,0 D 184 KM bądź tym mocniejszym

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

F30 za 100k kupisz w dobrtm stanie moim zdaniem.... Za 60-70 są trupy z USA.....

Za 100 trafisz moim zdaniem jak dobrze poszukasz w m paku... Tylko niestety przedlifta....

Nie wiem czy to dobra zamiana z fajnego coupe na kombiacza czy sedana.

Technologicznie na pewno na plus, choć w przedlifcie tylne lampy to tragedia ;)

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano

Dzisiaj jeździłem F31 2012r diesel 184KM 150k nalatane. Technologicznie czuć dużą zmianę na plus, niestety radość z jazdy średnia :( Cena ok 90 tys. ze średnim wyposażeniem bez M.

Na papierze mają podobne osiągi, niestety w realu czuć różnicę...no chyba, że z tą było coś nie tak?

Opublikowano

Tą różnicą są 2 dodatkowe cylindry u Ciebie, które, w sumie dają podobne KM, ale za to Nm jest odczuwalnie więcej (plus zakres obrotów w pełnym ciągu)- stąd te średnie odczucia...

Musiałbyś jeździć 4-cylidrowym E90, żeby poczuć różnicę na plus w F30 320d.

Opublikowano
Kiedyś miałem e90 2,0D 163 KM nie pamiętam jak to było już. Wiem, że jak wsiadłem z e90 do obecnej e92 to się zakochałem a była tak samo wyposażona tylko sporo słabsza.
Opublikowano

Ja również często mam okazję porównać swoją F31 2.0d 184Ps z 14r. (Która de facto jest na sprzedaz) do E90 320d brata z 09r.

 

I fakt - technologicznie jest przeskok - największy we wnętrzu. Silnikowo niby nie wielka różnica na papierze, a elastyczność też zauwazalnie na plus. Prowadzenie na podobnym poziomie. Choć w F31 jest ciszej, może dlatego że jest świeższa i nie wytluczona. Układ kierowniczy działa bardzo podobnie - czyli jak na 3er przystało świetnie!

Opublikowano
Ja również często mam okazję porównać swoją F31 2.0d 184Ps z 14r. (Która de facto jest na sprzedaz) do E90 320d brata z 09r.

 

I fakt - technologicznie jest przeskok - największy we wnętrzu. Silnikowo niby nie wielka różnica na papierze, a elastyczność też zauwazalnie na plus. Prowadzenie na podobnym poziomie. Choć w F31 jest ciszej, może dlatego że jest świeższa i nie wytluczona. Układ kierowniczy działa bardzo podobnie - czyli jak na 3er przystało świetnie!

 

Czyli rozumiem ze w F30,F31 więcej miejsca ???

Opublikowano
Pisząc że jest technologiczny przeskok we wnętrzu miałem na mysli to, że jest bardziej swieże, nowoczesne, stworzone z lepszych materiałów i ogólnie wg mnie ładniejsze. Ilość miejsca jest podobna. Aczkolwiek wydaje mi się że z tyłu jest ciut więcej miejsca na szerokość.
Opublikowano

Ja mam wrażenie, że f31 bliżej do piątki niż do trójki (oczywiście mam na myśli starsze modele), jest większa w środku i bardziej wygodna, oczywiście fajnie się prowadzi, ale ma takiej "zwinności" jak e46 czy e91.

Mi to osobiście pasuje, bo oczywiście lubiłem prowadzenie starych modeli, ale czasem brakowało komfortu i zacząłem się zastanawiać nad f10/11 - ale teraz wiem, że dobrze zrobiłem.

Opublikowano
Podpisuję się pod tym. W E90 jest i lepsza pozycja za kierownicą i lepszy układ kierowniczy/zawieszenia. Dwie E90tki miałem, na różnych oponach, F30stki prowadziłem cztery, też w różnym konfigu. Mało tego, do F20 które prowadzi się lepiej niż F30 i ogólnie bardzo dobrze - bardzo chętnie przeniósłbym układ kierowniczy z E90.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.