Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moje 9.7l/100 to 30% miasto (Wrocław) i 70% trasa.

 

Styl jazdy? Nie kupuje się 330i żeby jeździć o kropelce :) . Szczególnie po montażu wydechu m performance korzystam z możliwości auta :cool2:

 

Najniższy wynik - spokojna trasa 7.8l/100, miasto 12.5 l/100

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano

Zastanawiam się, który wybrać. Jeździłem 330i, wiem z czym to się je. Nie jeździłem 340i. 330i byłby na wypasie, 340i tylko must have, czyli sportowe fotele, kierownica, zawieszenie M.

 

Zastanawia mnie, czy dźwięk w nim (340i) tez jest sztucznie podbijamy jak w 330. Jeśli nie, to będę skłaniał się chyba ku R6. Jeśli tak i brzmi to tak źle jak w M4, to raczej 330.

 

Różnica w osiągach nie jest kolosalna. Nie wiem, jak ze spalaniem. Przy mojej jeździe 330i miałem 16 litrów. Spora w tym zasługa miasta.

 

Znajomi mówili, by poczekać na nowy model, bo jak wejdzie, to ten momentalnie straci na wartości. Ale nie chce, wole dopracowany niż z wadami wieku dziecięcego.

 

Co myślicie? Czy warto poświęcać wyposażenie za dodatkowe 2 cylindry i odrobine lepsze osiągi? Jak z dźwiękiem? Jak ze spalaniem? O czym powinienem jeszcze pomyśleć?

  • Moderatorzy
Opublikowano
330i na wypasie, zdecydowanie. Kupowanie tego auta golego nie ma zupelnie sensu, tylko sie bedziesz wkurzal. A R6 tez sa podbijane ASD z glosnikow.
Instagram: @kolczasty
Opublikowano
Też bym wolał wziąć 330,ale dobrze wyposażone.Jak weźmiesz 340,ale lekkiego golasa to wydaje mi się,że później będziesz zerkał z zazdrością na lepiej wyposażone :D
  • Moderatorzy
Opublikowano
Czekać na nowe 3 to raczej nie bardzo chyba że jesteś mocno cierpliwy :)
Opublikowano

Mam 330i i jestem b.zadowolony z tego auta szczególnie po zainstalowaniu wydechu m performance, ale jak mówi porzekadło: Mocy nigdy dość. Poczekałbym chwile na cenniki z nową akcyzą. Obecna różnica w cenie ponad 66 tys. jest chora.

Mam bogatą wersję ale z przy mniejszej różnicy w cenie (np. 30 tys. jak jest w Niemczech) wybrałbym 340i a zrezygnował z części wyposażenia. Po za tym do wersji 340i można po jakimś czasie dołożyć Power and Sound Kit M PERFORMANCE, który daje 360 KM i piękny dźwięk a także urywa kolejne 0.2 s.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
330i jest wystarczająco szybkie a dobre wyposażenie zawsze się przyda. Ja kiedyś myślałem że czegoś nie wezmę bo nie miałem i przeżyję a teraz mam w samochodzie wszystko (prawie ;)) i nie mógłbym się bez tego obejść.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ewentualnie spojrz tez w strone PS.

Polroczne wypasione 340i z 10-15k na liczniku w cenie 330i.

 

Model i tak za rok-poltora bedzie juz mial nastepce wiec ceny poleca mocno w dol.

Nowe, mocno doinwestowane 330i straci na wartosci najbardziej.

 

No chyba ze planujesz zakup na dlugie lata to wtedy bez roznicy.

.

Opublikowano

Zależy na czym Ci zależy :)

Mój głos na 340i. Ten silnik jest genialny- jeździłem. ASD możesz wyłączyć i cieszyć się pięknym dźwiękiem.

Późniejsze rozbudowy też lepsze- przede wszystkim możliwość założenia szpery M.

Sam czekam na nową kaczyzę i lift 4ki, wtedy skromnie wyposażone 40i by mnie zupełnie urządziło (M pakiet to must have dla mnie).

Opublikowano

Porównywanie 330i do 340i, to porównywanie dwulitrowego silnika czterocylindrowego do trzylitowej R6.

Jeśli komuś zależy na momencie obrotowym i na fajnym klangu, to wybór raczej prosty.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zależy na czym Ci zależy :)

Mój głos na 340i. Ten silnik jest genialny- jeździłem. ASD możesz wyłączyć i cieszyć się pięknym dźwiękiem.

Późniejsze rozbudowy też lepsze- przede wszystkim możliwość założenia szpery M.

Sam czekam na nową kaczyzę i lift 4ki, wtedy skromnie wyposażone 40i by mnie zupełnie urządziło (M pakiet to must have dla mnie).

 

Jestem tego samego zdania.

3l miewają fajny bonus od fabryki, po kosmetycznych modyfikacjach p@p (wagner) i programie, z 340 robi się przeciąg.

Osiągi zbliżone to są jedynie w zakresie 0-100, powyżej nie bardzo jest co porównywać.

Wszystko zależy od oczekiwań, ale akurat moim priorytetem jest radość z jazdy.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja zamówiłem 330i bo nawet tylko rwd +Automat+m pak to różnica 50 k.

A za taką różnice wolałbym nowa 5tke.....

Nowa 3ka premiera póki co 2018 więc znając życie u nas będzie w 2019.

Wolę dopracowana trójkę niż auto z chorobami wieku dziecięcego....

Pozdrawiam jeżeli Cie stać i nie chcesz nic większego to bierz 340i to oczywiste r6 to r6

male-bmw-2.png
Opublikowano
Zależy na czym Ci zależy :)

Mój głos na 340i. Ten silnik jest genialny- jeździłem. ASD możesz wyłączyć i cieszyć się pięknym dźwiękiem.

Późniejsze rozbudowy też lepsze- przede wszystkim możliwość założenia szpery M.

Sam czekam na nową kaczyzę i lift 4ki, wtedy skromnie wyposażone 40i by mnie zupełnie urządziło (M pakiet to must have dla mnie).

 

Lift 4er już jest tzn salony zamawiają produuckję na marzec liftową.

Opublikowano
Chyba muszę iść na jazdę testową 340i. Czy da się wyłączyć podbijanie dźwięku bez podpinania komputera?
Opublikowano

Miałem okazję zrobic 200km autem z nowym silniekiem 1.5 3 cyl.

Do miasta bez uwag. Na trasie pewnie będzie brakowac mocy.

Bardzo fajnie brzmi !

 

Generalnie po kilku kilometrach zapominamy że to 3 cyl.

Pytanie ja z trwałością i możliwościami wirusowania.

Ale odpowiedzi pewnie za 2-3 lata

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pytanie o temperaturę pracy silnika 1.6

Samochód F30 316i

 

Prośba o informację jaka jest robocza temperatura silnika 1.6 i gdzie dokładnie powinien znajdować się wskaźnik temperatury?

Opublikowano

Hehe wiem ;)

 

Pytam bardziej o wskazania - wysokość temp oleju

 

W poprzednim samochodzie (nie BMW) po rozgrzaniu wskaźnik zawsze stał na 90st i ani drgnął .

 

W 316i rzeczywiście dochodzi do 120st po deptaniu.

 

Czyli jest ok ?

 

Ps jak wejść w ukryte menu?

Opublikowano
Wcześniej patrzyłeś raczej na temp. cieczy chłodzącej a nie na temp oleju. Generalnie przy normalnej jeździe jak się dogrzeje auto mi olej stoi na 100 stopni równiutko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.