Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Silnik 1.6 w F30 jest całkiem żwawy, porównywanie go do starych 316 to duże nieporozumienie.
Opublikowano

Witam, to jak z tymi oponami w końcu, nie masz Run Flat'ow, więc pewnie w bagazniku wozisz zestaw naprawczy?

Czy ktoś z Was używał już może takiego zestawu? Da się po tym jechać i potem naprawić oponę, jeśli ma "normalne" przebicie?

Opublikowano
Jak dotad odpukac nie mialem wiekszych problemow, raz mialem gwozdzia w oponie ale zdazylem do wulkanizatora, dobre ponad dwie godziny i powietrze nie zeszlo do konca , mialem wazne spotkanie wiec opona musiala poczekac :D . Zestawem sie nie bawilem.
Opublikowano

zestaw naprawczy to dla mnie jedna wielka porażka.

po kiego grzyba to wymyślali??

Zapas to zapas- nigdy nie zawiedzie.

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano
dobre Assistance na opony, nigdy nie zawiedzie... :D

jak wymienisz koło np na autostradzie?

Dobry Assistance to podstawa i gdzie się nie da wymienić zawsze wtedy się przydaje,mimo to co zapas to zapas :wink:

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano
Ostatni raz miałem dziurę w oponie gdy miałem RFT jakieś 300kkm temu. dwie godziny szukałem warsztatu który by się podjął wymiany (naprawić się nie dało) Fakt - godzina 6 rano i Kaszuby nie pomagały...

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Po 7 latach latania obecnym 530d zamawiam właśnie nowe bmw.

Mam rozkminę nad silnikiem, który wybrać. Auto skonfigurowałem na 246 tyś zł także jest mocno wyposażone bo będę jeździł długo i wiem co chcę :)

Który z silników lepszy, jakie mają wady i zalety:)

Opublikowano

Oczywiście, że 328i. Wczoraj trasa z włoskiego Trydentu do Wrocka 1060km średnia ok. 135km/h. Spalanie 8,2l/100 !!! Po prostu nie mogę uwierzyć, że tak dynamiczne auto pali tak mało...

Jak MUSI być diesel to i tak będzie ale przynajmniej mocny :-)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Robiłem podobna analizę:

320d B47 190KM - słabe osiagi

325d N47 218KM - lepsze osiagi, ale gówn.. rozrząd i gorsza praca niż B47

328i wersja poliftowa ma 252KM jest to następca wersji 245KM

330d N57 258KM gdyby nie akcyza to najlepsza opcja pali mało osiągi świetne.

 

Ale mając do wyboru 325d/328i skłaniałbym się na 328i a teraz to właściwa nazwa to 330i

Opublikowano

330d odpada bo chcę dobrze wyposażone auto :) chociaż wiem że to bardzo dobry silnik.

328i miałem na testach parę dni i średnie spalanie było ok 11 l/100km a jeżdżę bardzo dużo.

także zostaje albo 320d lub 325d napęd na tył. Pytam bo nie chcę się wpakować na minę... czy 325d to ten sam silnik co 320d tylko z 2 turbinami?

W salonie powiedzieli że 325d jest głośniejszy,, hmm

Opublikowano
Przy obecnych rabatach na 5er warto pomyśleć nad 525d. Duzo wyzszy komfort i wyciszenie, a jak dużo jeździsz, to F30 jest dosyć głośne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

325d to jeszcze starsza konstrukcja - silnik N47 z bolączką w postaci hałasującego rozrządu ale to raczej w starszych wersjach, teraz już są mocno poprawione i nic nie powinno się dziać. Są trochę głośniejsze od nowych 2.0d.

320d to nowa konstrukcja (modułowa) B47 - wiele wspólnych części z benzyną i z przyszłymi silnikami 3 i 6 cylindrowymi.

 

A co do wersji to najlepiej 330i 252KM a jeśli spalanie ma znaczenie to 325d. 320d jednak będzie dużo wolniejszy.

 

I kolejne pytanie, czy kupić nówkę 325d / 330i czy szukać używki 330d/335d?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja kupuję tzw. roczne auto, prawie jak nowe A można trafić za połowę ceny z salonu

 

With mobilephone sent.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przy obecnych rabatach na 5er warto pomyśleć nad 525d. Duzo wyzszy komfort i wyciszenie, a jak dużo jeździsz, to F30 jest dosyć głośne.

 

http://www.samar.pl/__/43/43.t/1/Por%C3%B3wnywarka-samochod%C3%B3w.html?43.c=0,470202,[1,470202,470202]&43.c=0,534912

 

Większa waga F10 = gorsze osiągi

 

Rabatują F10 bo niedługo koniec produkcji

 

F10 przestaną robić w 2016 roku jesienią, a F30 w 2018, czyli jeździmy dłużej "świeższym"

Opublikowano

fakt, jak jeździsz dużo w mieście to 328i spali przy średnio dynamicznej jeździe 3l więcej 7 vs 10.

Jak różnicy w cenie zakupu to nie zrekompensuje + ewentualnie większe koszty serwisu i jesteś wielbicielem diesla + w/g mnie 328i będzie lepiej cenę trzymał (przy ewentualnej późniejszej sprzedaży) to bierz diesla. Jak dla mnie wybór był jeden po przejechaniu 328i, chwilę myślałem o lepiej wyposażonej 320i ale po testach szybko zmieniłem priorytety przy okazji polubiłem automat którego wcześniej nie cierpiałem :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja kupuję tzw. roczne auto, prawie jak nowe A można trafić za połowę ceny z salonu

 

With mobilephone sent.

 

Takie rzeczy tylko w Erze :D

.

Opublikowano
ja mam doświadczenie z N47 i B47. pod względem kultury pracy / wyciszenia to dwa różne światy. Jeżeli 325d to N47 to warto się zastanowić czy B47 190 km 400nm jest lepszą alternatywą. Zapraszam do mnie na pw. Możemy zrobić test drive :). Ja mam auto F31 B47 w configu na 250k (320xd msport, zawias adaptacyjny, hamulce M, HK, ect.), więc też może dać feeling czy warto się pchać w trójkę przy takiej kasie. Wpadnij to zobaczysz co i jak :D
Opublikowano

dzięki chłopaki za pomoc :cool2:

 

Piątka odpada, ponieważ szukam czegoś zwinniejszego, dwa, nie stać mnie na taką jaką bym chciał, trzy, już niedługo będzie nowy model.

 

xlud, skąd jesteś? chętnie bym się spotkał.

 

nie szukam używki, w grę wchodzi tylko nówka sztuka po lifcie.

 

No i wystraszyliście mnie trochę tą 325d, będę jeździł długo więc nie szukam problemów.

Opublikowano
Ją od siebie powiem tyle - nowy silnik diesla w f30 daje radę. Ją mocniejszego nie potrzebuje.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Podepnę się pod temat :)

 

20 tyś km rocznie,

320i (i późniejszy chip na ok 240 KM) czy 320d B47 (10kpln drożej)

 

co byście wybrali ?

 

Jeśli chodzi o spalanie to różnica zwróci się dopiero po ponad 3 latach. Klekot trochę mnie już męczy choć zdaję sobie sprawę że B47 jest cichszy niż N47.

Do 20i można założyć jakiś przyjemny wydech i to też uważam za plus.

 

Jeździłem 20i tylko w X3 i mimo tego że waży dużo więcej nie jest zawalidrogą. 28i nie wchodzi w grę bo przekracza budżet. Pomocy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.