Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siur... Do sesji przymierzam się już od dawna tylko to pogoda nie ta, to auto brudne - wiesz jak jest :D. Ale postaram się, umotywowany Twoją prośbą coś zrobić w najbliższym czasie.
  • Odpowiedzi 511
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
ładne felusie :cool2:

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
potwierdzam, ładne felgi :cool2: co do dystansów to z tej perspektywy wyglądają na bliskie krawędzi błotnika ?! Przymierzam się do 15mm ale póki co nie mam czasu się tym zająć. Czy do przelotowych 15mm muszę zmienić śruby? Domyślam się że tak, tylko gdzie kupić takie same z dłuższym gwintem ???
Opublikowano
potwierdzam, ładne felgi :cool2: co do dystansów to z tej perspektywy wyglądają na bliskie krawędzi błotnika ?! Przymierzam się do 15mm ale póki co nie mam czasu się tym zająć. Czy do przelotowych 15mm muszę zmienić śruby? Domyślam się że tak, tylko gdzie kupić takie same z dłuższym gwintem ???

 

Witam tak do przelotowych musisz kupic sruby dluzsze o szerokosc dystansu ja sruby do dystansu 15mm zamowilem 45mm na aledrogo od goscia prowadzacego sprzedaz ogolnie srub do samochodow kazda sruba zostala sprawdzona na twardosciomierzu, w wulkanizacjach tez mi sie wydaje ze powinienes dostac takie sruby.pozdr

Opublikowano
dzięki za info, właśnie tak myślałem że trzeba dobrać nowe :-) zastanawiam się czy aso ma dłuższe śruby np. od serii 5 lub X ??? Zależy mi aby były wyglądem identyczne jak ori
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

odgrzewam temat :-) założyłem na tylna oś dystanse przykręcane 20mm. Jak dla mnie odrobinę za szerokie ale węższych (dokręcanych) nie było :-( Generalnie jestem zadowolony, auto prowadzi się zdecydowanie lepiej. Przy ruszaniu bądź zaśnieżonych zakrętach stabilizacja toru jazdy nie przemęcza się. Foto poniżej. Może na zdjęciu nie widać dużej różnicy ale uwierzcie że w realu jest...

 

http://img522.imageshack.us/img522/3005/dystanse20mm.jpg

Opublikowano

Ja mam z tyłu dystanse przykręcane 20mm i jeżdżę na nich cały rok - bez problemu... Nie bardzo rozumiem dlaczego miałoby zimą być cokolwiek gorzej niż latem (to taka sama bzdura jak to, że zimą trzeba założyć stalowe felgi bo się alu zniszczą).

 

Jeśli chodzi o szerokość dystansu na tył to moim zdaniem nawet minimalnie większy mógłby być (tak 25mm max.), ale jeśli bardzo Ci zależy to są przykręcane 18mm (takie mam na przodzie - przy alu 16" wygląda idealnie, przy 17" jest minimalnie za szerokie, ale nie przeszkadza).

Opublikowano
Spokojnie możesz je zatem założyć. Tylko zwróć uwagę żeby bardzo dokładnie oczyścić piastę i same dystanse ze wszelkiego nalotu. Ja następnie dystanse dość solidnie spsikałem WD40 i takie mokre dokręciłem do piasty kluczem dynamometrycznym. Dzięki temu nie powinna się tam wedrzeć korozja.
Opublikowano
Witam ja poprzednio mialem założone dystanse oryginalne od bmw (20mm) z tym ,że w E46 ,przelatalem okolo 85 000 na tych odsadzeniach i nie mialem zadnych problemow ,sztywnosc ta sama (na polskich drogach) .POZDRAWIAM
Opublikowano
Witam ja poprzednio mialem założone dystanse oryginalne od bmw (20mm) z tym ,że w E46 ,przelatalem okolo 85 000 na tych odsadzeniach i nie mialem zadnych problemow ,sztywnosc ta sama (na polskich drogach) .POZDRAWIAM

Co to są "oryginalne dystanse od bmw"? Jakoś nie chce mi się wierzyć żeby BMW sygnowało dystanse...

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

 

Czy dystanse 15/20 z seryjnymi felgami i kolami 225/40 R18 i 255/35 R18 powinny obcierac? Bo u mnie obcieraja, z przodu przy cofaniu na maks skreconych kolach i z tylu na dolkach. Myslalem ze 15/20 mm to taki standard w E90 na seryjnych kapciach. :( Do tego pojawilo sie bicie na kierownicy przy hamowaniu z predkosci powyzej ok 140 kmh. Wczesniej nie bilo. Generalnie lipa. Czy to czeste problemy?

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano
na pewno potrzebujesz tych dystansów? to dla wyglądu rozumiem...bo bez dystansów smiało pchasz 8 i pół, 9 cali w dziewietnastce i nic nie ociera, chyba że felga jakaś niededykowana czy coś
Opublikowano
Dla wyglądu, wiadomo. Teraz auto wygląda 2xlepiej, ale tak nie może zostać. Myślę, ze założę na tył te 15ki, a przód zostawię bez niczego.. może jeszcze spróbuje zamienić 20 na 10 i jeszcze raz przymierze się do przodu. A 19ki nie wchodzą w grę, i tak 18 są do prostowania po każdym sezonie, a auto jest twardsze niż potrzeba, mam M-pakiet z zawieszeniem.

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano

jestem przeciwnikiem dystansów, za wyjątkiem tzw. lepszego wyglądu nic dobego nie dają...

 

jak już masz/chcesz mieć to koniecznie musisz zrobić doważanie koła na samochodzie, nawet "super najlepszy" dystans przy większych prędkościach "bije", jest tylko pytanie czy Ty Kierownik to czujesz czy nie :?: napisałeś, że czujesz więc szacun :cool2: moja sugestia: chcesz mieć auto do jazdy olej dystanse :cool2: chcesz mieć auto do wygladu ładuj grube :mrgreen: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

W temacie drgań, wibracji, stuków itd jestem cholernym wrażliwcem... :wink:

 

Niestety wygląd auta tez nie jest mi obojętny i te tylne nadkola w które można wsadzić pięść.. :duh:

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano
Do tego pojawilo sie bicie na kierownicy przy hamowaniu z predkosci powyzej ok 140 kmh. Wczesniej nie bilo. Generalnie lipa. Czy to czeste problemy?

 

 

jestem przeciwnikiem dystansów, za wyjątkiem tzw. lepszego wyglądu nic dobego nie dają...

 

jak już masz/chcesz mieć to koniecznie musisz zrobić doważanie koła na samochodzie, nawet "super najlepszy" dystans przy większych prędkościach "bije", jest tylko pytanie czy Ty Kierownik to czujesz czy nie :?: napisałeś, że czujesz więc szacun :cool2: moja sugestia: chcesz mieć auto do jazdy olej dystanse :cool2: chcesz mieć auto do wygladu ładuj grube :mrgreen: pozdr.

 

Tak czytam Wasze wypowiedzi i się :D

 

Jak jest markowy dystans, to nic nie bije, miałem już pare kompletów i mi nie biło, nawet przy prędkościach 200km/h :)

 

Co do obcierania, to zależy od wielu czynników, takich jak : jakie zawieszenie, jakie ET felgii..

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Tak czytam Wasze wypowiedzi i się :D

 

Jak jest markowy dystans, to nic nie bije, miałem już pare kompletów i mi nie biło, nawet przy prędkościach 200km/h :)

 

..

może zamiast czytać , pojeźdź trochę :cool2: , może rozpędź auto do 201km/h :wink: i wtedy może poczujesz...

 

trudno opierać sie tak przekonującym faktom jak:

Jak jest markowy dystans, to nic nie bije, miałem już pare kompletów i mi nie biło, ..

torchę nie markowej ale starej fizyki z wytrzymałością materiałów a przekonasz się, że nawet Twój "markowy" dystans wprowadza wibracje...

 

podjedź do warsztatu, który ma maszynę do doważania :cool2: , usiądź za kierownicą :cool2: :cool2: i trzymaj ją :cool2: :cool2: :cool2: jak rozędzą Ci auto np. do 250km/h lub więcej, jak nie będziesz czuł "bicia" to albo masz auto typu "marzenie kierowcy" albo Twoje czucie kierownicy jest identyczne czy jedziesz bykiem fiaciorem czy betą :mrgreen:

 

nie neguję: "lepszego wyglądu" :mrgreen: piszę tylko oczywistość: dystans wprowadza "bicie" :mad2:

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
może zamiast czytać , pojeźdź trochę :cool2: , może rozpędź auto do 201km/h :wink: i wtedy może poczujesz...

 

podejrzewam, że jak ja jeżdziłem na dystansach to Ty jeszcze nie wiedziałeś co to jest :D

 

nie musze czytać, bo nie pierwszy raz mam założone dystanse i żadnych wibracji nie mam, a uwierz mi jeżdząc na zawieszeniu gwintowanym czuje się dużo więcej niż na serii :)

 

podjedź do warsztatu, który ma maszynę do doważania :cool2: , usiądź za kierownicą :cool2: :cool2: i trzymaj ją :cool2: :cool2: :cool2: jak rozędzą Ci auto np. do 250km/h lub więcej, jak nie będziesz czuł "bicia" to albo masz auto typu "marzenie kierowcy" albo Twoje czucie kierownicy jest identyczne czy jedziesz bykiem fiaciorem czy betą :mrgreen:

 

nie neguję: "lepszego wyglądu" :mrgreen: piszę tylko oczywistość: dystans wprowadza "bicie" :mad2:

 

zadam proste pytanie, jechałeś autem z dystansem te 250km/h :?:

 

uwielbiam jak ktoś ma wiedze książkową, a nie praktyczną i stara się wmówić coś czego nigdy nie próbował :cool2:

 

No offence, ale poprostu nie lubie jak ktoś chce wmówić mi coś na siłe, jak będziesz kiedyś w Krakowie to daj znać, chętnie przewioze Cie autem z dystansem ;)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
No offence, ale poprostu nie lubie jak ktoś chce wmówić mi coś na siłe, jak będziesz kiedyś w Krakowie to daj znać, chętnie przewioze Cie autem z dystansem ;)

jazda tak ładny autem będzie na 100% wielką przyjemnością, postaram się skorzystać z zaproszenia :cool2: i dziękuje ...

zadam proste pytanie, jechałeś autem z dystansem te 250km/h :?:

 

uwielbiam jak ktoś ma wiedze książkową, a nie praktyczną i stara się wmówić coś czego nigdy nie próbował :cool2:

od 4 aut nie mam dystansów ale też od 6 (od 1998r) aut zawsze doważam koła na aucie, bicie występuje nawet jak zmienisz ułożenie/pozycje wcześniej wkręconych śrub więc jak dołożysz "pierścień" to rozkład sił przy dużych prędkosciach obrotowych jest (dla odpornych na czucie: powinnien być :wink: ) odczuwalny...

 

jak nie czujesz "bicia" przy jeździe naprawdę zachęcam do testu z maszyną:

podjedź do warsztatu, który ma maszynę do doważania :cool2: , usiądź za kierownicą :cool2: :cool2: i trzymaj ją :cool2: :cool2: :cool2: jak rozpędzą Ci auto np. do 250km/h lub więcej, jak nie będziesz czuł "bicia" to albo masz auto typu "marzenie kierowcy" albo Twoje czucie kierownicy jest identyczne czy jedziesz bykiem fiaciorem czy betą :mrgreen:

.

auto jest podniesione więc nie ma ciężaru "całej karoserii", która tłumi "bicie" nawet osoba, która wczesniej nie czuła, że auto wpada w wibracje to w takim teście czuje wyraźne "bicie" na kierownicy, jest tylko kwestia prędkości, do której maszyna jest w stanie rozpędzić koło, dwa dni temu (wtorek 19-04-2011) robilismy testy na "bicie" przy zmianie śrub :mrgreen: i powyżej 220km/h nawet taka trywialna rzecz była odczuwalna a maszyna pokazywała doważanie na obwodzie na poziomie 5g...

 

jeszcze raz dzieki za zaproszenie na 100% skorzystam...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.