Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 511
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

też miałem obawy przed kupnem ale stwierdziłem, że sprawdze.

jak dostałem to byłem bardzo mile zaskoczony jakościa wykonania, bardzo solidne, sprawiaja dobre wrażenie.

Po założeniu idealnie pasują, nie ma żadnych luzów.. podczas jazdy nie czuje kompletnie żadnych zmian ani na plus ani na minus. Przy predkosci 160 km/h kompletnie nic nie czuć, więcej raczej nie jeżdzę

także ja polecam.

Opublikowano
Panowie a jakie dystanse mozna zastosowac zeby jednoczesnie nie stracic dowodu rejestracyjnego, nie rozwalic nadkol przy czterech osobach a jednoczesnie wysunac maksymalnie przednie i tylne kola na zewnatrz? e91 i seryjne 17 nastki
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie,

 

kupilem wlasnie moje cacko na felgach WZÓR 154 (b16Z154 ,7X16 ET-34 5X120. Widze na oko ze sa male itd., ale poki co nie dam rady zmienic na wieksze (moze przyszly sezon). Jednak moje pytanie jest nieco inne jak dobrac ET felgi razem z dystansem zeby ladnie dopasowalo sie do (blotnika) e90. Wg mnie plan jest rozsunac tyl a przod poki co zostawic na miejscu poki co na tych felgach.

 

to taki wzor felgi

http://www.motom5.pl/czesci/2403.jpg

 

dzieki za info pozdrawiam

K.

///e46 touring 320d 08/2002r 150KM STEPTRONIC,

JUN2008--->181tys km

DEC2010--->216tys km

///e90 2.0i, 130KM automat Schwarz

Aug2015 ---->102 tys km

Sep2016 ---->120tys km

///e46 318Ci coupe M-pakiet ;)

Mar2017 ----->211tys

Jan2018 ------>227tys km

Opublikowano
wejdzie spokojnie 20mm na strone. Problem przy twoich felgach będzie taki, że nawet jak wysuniesz koło to na seryjnym zawiasie nie będzie to zbyt dobrze wyglądać. Polecam odrazu włożyć Eibach PRO KIT. Moge ci zdjecie podrzucić jak to wygląda
Opublikowano

mero89, dzieki za odpowiedz, mozesz tu wrzucic do posta czy na email wolisz? Jak to kosztowo wyglada taka zmiana zawieszenia?

 

dzieki

///e46 touring 320d 08/2002r 150KM STEPTRONIC,

JUN2008--->181tys km

DEC2010--->216tys km

///e90 2.0i, 130KM automat Schwarz

Aug2015 ---->102 tys km

Sep2016 ---->120tys km

///e46 318Ci coupe M-pakiet ;)

Mar2017 ----->211tys

Jan2018 ------>227tys km

Opublikowano

http://i.imgur.com/MOuAI4A.jpg

http://i.imgur.com/n8rmEKc.jpg

http://i.imgur.com/59xaXc4.jpg

http://i.imgur.com/Rqa2TWY.jpg

http://i.imgur.com/GqJuOPO.jpg

 

Koszt Eibach Pro KIT to jakies 600 zl za sprezyny przod i tył + montaz z 200 zl bo musisz gometrie ustawic też. Dystanse Eibach 20 mm jakies 400 zł dokrecane do piasty dla bezpieczenstwa... taki jest efekt na moim. Moim zdaniem eibach sprawdza sie wysmienicie na polskich drogach.

Opublikowano

Ladnie u Ciebie to wyglda, czyli rozumiem ze wymienione byly tylko sprezyny potem geometria i dolozone dystanse... przod i tyl masz po rowno po 20mm?

 

Jaki masz rozmiar kolek?

 

ps. przy okazji szybki masz jakies ciemne.. czy to ori czy moze jakas jasna folia zrobione? i przod i tyl?

 

pozdrawiam

K.

///e46 touring 320d 08/2002r 150KM STEPTRONIC,

JUN2008--->181tys km

DEC2010--->216tys km

///e90 2.0i, 130KM automat Schwarz

Aug2015 ---->102 tys km

Sep2016 ---->120tys km

///e46 318Ci coupe M-pakiet ;)

Mar2017 ----->211tys

Jan2018 ------>227tys km

Opublikowano

Spreżyny na seryjne amorki wchodzą, czyli nie musisz wymieniać.choc marzą się blinstein B8 :) poźniej gometria bo zawias sie inaczej układa, zgodnei ze sztuka wypadałoby zrobić po 1 tys km ale sobie odpuściłem. 20 mm na tył przód seria, mógłbym wcisnąć 10mm ale neichciałem żeby mi waliło gruzu na drzwi. Więc zostałem z seria z przodu. Koła to 8x17 225/45 . Szyby to bez foli, tak zdjecie wyszło poprostu ale przymierzam sie na 25% na całość.

 

Pamietaj żeby dobrze dystanse zamontować na czysta piaste ,żebys bicia nie miał czasem na kierownicy.

Opublikowano

Probowalem takich dystansow na tyl na tym samym zestawie pro kit tyle ze na 18stkach. Niestety tutejszy Tüv stwierdzil ze po dociazeniu auta opona bedzie trzec o nadkole i musialem zrzucic dystans. Mysle nad 15mm na strone ale tez nie jestem pewien czy przejdzie :(

P.s zbieraj na b8 seryje amory ne daja rady a prowadzenie bajka :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, zmiesci sie cos takiego do sedana e90?

 

18 cali 5x120, 2x8J ET32 i 2x8,5J ET35

 

225/40/18 i tyl 265/35/18

 

btw. opony Achilles ktos moze cos pozytywnego o nich powiedziec? Co to za producent :)?

///e46 touring 320d 08/2002r 150KM STEPTRONIC,

JUN2008--->181tys km

DEC2010--->216tys km

///e90 2.0i, 130KM automat Schwarz

Aug2015 ---->102 tys km

Sep2016 ---->120tys km

///e46 318Ci coupe M-pakiet ;)

Mar2017 ----->211tys

Jan2018 ------>227tys km

Opublikowano

jak w temacie :) potrzebuję góra 7mm dystansu tak bym mógł położyć niżej gwint z przodu, obecnie bez dystansu na 19tkach przy ET38 felga od strony wewnętrznej opiera/wadzi o amortyzator. W związku z powyższym muszę zdystansować nieco felgę i pomniejszyć tym samym ET felgi :) reasumując... 7mm mi wystarczy tak bym swobodnie opuścił gwint, jednakże cały ambaras polega na tym, że kołnierz/otwór centrujący na piastach od E90 ma 12mm, a niestety dystanse o konstrukcji już poniżej 13-14mm mają zbyt małą głębokość otworu centrującego tak by przylegały do piasty. Istnieją również inne konstrukcyjnie dystanse...a mianowicie takie które w ogóle nie mają kołnierza na który nasuwamy otwót felgi zakładając koło. Są to takie dystranse przelotowe. Ale nie wiem czy centrowanie koła w ogóle odpowiednio funkcjonuje po dokręceniu felg, gdyż jedyne na czym koła się trzymają to pozostające ok 5mm kołnierza z piast...

 

Z pewością ktoś ma doświadczenie w tym temacie i przerabiał podobny problem, mam rozkmine i nie wiem jak to zakonczyc pozytywnie....

poradźcie coś.

 

Wystarczy założyć tylko taki przelotowy dystans 7mm i dokręcić koło na tym co pozostało na pieście??

Opublikowano (edytowane)

hmm... a samego tego kołnierza który wejdzie w fazkę felgi gdyby dorobić? taki jakby trochę pierścień centrujacy zrobić na zamówienie pod wymiar...? i wtedy dopiero przelotowy dystans na to...? Nie mam pojęcia co zrobić w takiej sytuacji...

 

Tu link do 7mm ze śrubami

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5628831739

 

A tu link do 12mm które są jakieś specyficzne konstrukcyjnie, ale nawet jakby takie podeszly idealnie zarówno na piastach jak i do felg to 12mm to dużo, nie opuszczę zawiasu z przodu na odpowiednią wartość ;/ zejde trochę ale nie za dużo, będzie kolo za bardzo na zewnątrz, szybko się spotka z łączeniem blotnika ze zderzakiem

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5624022947

Edytowane przez karolass
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zwróć uwagę, że otwór centrujacy w feldze na początku jest szersz - stożkowy.

Ułatwia to zakładanie felgi, a w niniejszej sytuacji zmniejsza styk z kołnierzem.

Opublikowano
zwracam uwagę zwracam, ale z problemem jakoś poradzić sobie muszę... nie sprzedam felg przeciez swieżo kupionych z oponami ;) zebym wiedzial że az takie problemy beda ze zmniejszeniem małej wartosci ET to kupilbym jeszcze z wiekszym ET i dalbym duze dystanse i tyle. A z mniejszym ET felg nie bylo, tzn. były mniejsze ale to juz za małe, wystawały by za bardzo koła z nadkoli. Muszę kombinować...
Opublikowano
w swojej miałem na przodzie 1,5cm dystance i żadnego bicia nie miałęm. Musisz po prostu kupić dystans bardzo dobrej jakości z kołnierzem. Jak kupisz zwykły płaski okrągły kawałek metalu z 5 dziurami to na 90% ci urwie koło i na 100% będzie bić. Same śruby nie mają takiej wytrzymałości, żeby utrzymać koło. Koniecznie musi być kołnierz. dobry dystans około 150-200 sztuka
Opublikowano

o 15mm dystansie nie ma mowy u mnie, to wartość stanowczo za duża, mam doświadczenie duże z dystansami powyżej wartości opisanej w temacie, więc nie w tym tkwi problem. Skoro narazie nikt nie wymyślił nic konkretnego, zeby odsadzić felgę o 7mm, to zamówię te dystanse:

http://allegro.pl/dystanse-bmw-e36-e46-e60-e90-12mm-5x120-sruby-i5624022947.html

- konstrukcyjnie są ciekawe, otwór mają głęboki, zobaczymy czy wszystko będzie w porządku, natomiast sama optyka nie do konca mnie zadowala, gdyż opona nie jest naciągnięta tylko szerokosc mam 235/35 przy 8.5J, więc troche balonik, miało być bezpiecznie. I gwint opuszczę tym samym z przodu przy takim dystansie o góra pewnie 2cm od tego co mam obecnie ;/ niżej już będzie ryzyko uszkodzenia błotnika. No ale oby chociaż dystanse były ok, żeby doszły zarówno na felgę idealnie jak i na piastę, i żeby nie biła kiera przez tą ingerencję, koła wyważę z pewnością co do grama.

Opublikowano
no zobaczymy, chciałem żeby było mniej, optycznie zdecydowanie lepiej wyglada tył bardziej wypuszczony, a tyłu bardziej przy dystansie 17mm już nie mogę bo trze :) może jeszcze większe kąty z tyłu ustawię, i zroluję nieco nadkola od spodu, natomiast póki co na przód zobaczymy co wyjdzie jak przyjdzie paczka :shock:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Hej wszystkim, zamierzam wrzucić większe niż mam dystanse ( obecnie 10 mm) do auta. Felgi mają 8" i teraz zastanawiam sie czy wrzucić 20mm na strone czy będzie to fajnie wyglądało czy to mało czy dużo? Zalezy mi żeby felga ładnie komponowała sie z autem nie była zbyt mocno schowana zwłaszcza z tyłu auta...ale równiez nie chce by wystawała i miało to wpływ i tak już na średnie prowadzenie auta na 18"... Ktos cos poleci?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.