Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak co ktorys posiadacz e60, kolej na wymiane kolektora spalin w e60 535d [biturbo] 272KM

Pytanie czy jest mozliwosc ze spasuje mi jakis kolektor zeliwny od e39 lub innych modeli do mojej 535d poniewaz na bmw store po vinie znajduje mi kolektor spalin z 2 otworami a wszystkie e39 3.0d maja jedna z tego co widze.

 

Co robic? czy jest mozliwosc znalezienie takiej czesci czy tylko oryginal?

 

 

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

 

 

PS: od modelu wyzszego e60 535d, x6 35d 335d 286KM bedzie pasowal?

Opublikowano

Nie ma szans

 

E39 to zupełnie co innego

 

535d ma inny osprzęt ze względu na 2 turbiny, mimo że słupek wygląda identycznie to z zewnątrz zupełnie co innego

 

przykład:

 

kolektor dla 535d e60 przedlift 272 km (numer części: 11627794491)

 

http://bemariosat.fi/img/p/1/7/8/9/1789-thickbox_default.jpg

 

a tutaj kolektor wydechowy z e60 535d polift (numer części: 11627796266)

 

http://aswr-partsimages.s3.amazonaws.com/PartImage_91bed8e7-20e2-4870-bfa7-df451aba3359.jpg

 

F10 535d też zupełnie inny już kolektor mają

 

A co Ci się stało, że chcesz wymienić kolektor wydechowy ?

Pękały tylko w wersji e60 530d przedlift ze względu na cienkie ścianki materiału (stal) z jakiego był wykonany, reszta to żeliwniaki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 535d kolektor nie pęka,bo jest żeliwny. :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano
Nie ma szans

 

E39 to zupełnie co innego

 

535d ma inny osprzęt ze względu na 2 turbiny, mimo że słupek wygląda identycznie to z zewnątrz zupełnie co innego

 

przykład:

 

kolektor dla 535d e60 przedlift 272 km (numer części: 11627794491)

 

http://bemariosat.fi/img/p/1/7/8/9/1789-thickbox_default.jpg

 

a tutaj kolektor wydechowy z e60 535d polift (numer części: 11627796266)

 

http://aswr-partsimages.s3.amazonaws.com/PartImage_91bed8e7-20e2-4870-bfa7-df451aba3359.jpg

 

 

 

 

F10 535d też zupełnie inny już kolektor mają

 

A co Ci się stało, że chcesz wymienić kolektor wydechowy ?

Pękały tylko w wersji e60 530d przedlift ze względu na cienkie ścianki materiału (stal) z jakiego był wykonany, reszta to żeliwniaki.

 

 

 

Od poltora roku bardzo czuc spalinami jak sie stoi obok auta.

Ostatnio cos zaczelo piszczec, po sprawdzeniu paska wymienilem pasek alternatora + napinacz i rolke oryginal bo juz sie domagaly wymiany.

Dalej piszczalo az wkoncu zaczela kopcic na bialo przy dodaniu ostro gazu i czuc olej a z 2 tygodnie wczesniej stracila moc na wysokich obrotach powyzej 3.5.

Tez kapie kropla za kropla jak sie rozgrzeje olej jak idzie waz do turbiny tam taka uszczelka jest to raczej z tego.

i tak oto przyszlo mi do glowy ze to raczej bedzie to bo na komputerze wywalilo blad ze to kolektor spalin , wentylator klimatyzacji i ze slabe cisnienie z tego co mechanik mowil. co do wentylatora to mam nadzieje ze to modul tylko..

Turbina gwizdze jak dawniej wiec bede musial rozebrac i zobaczy bo aktualnie jestem po krajem.

Zauwazylem ze intercooler leje, wiec zakupilem nowy jeszcze nie wstawiany.

Kolektor ssacy wymienialem pol roku temu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.