Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto ze Szwajcarii z przebiegiem 139tkm

http://allegro.pl/bmw-m6-cabrio-e64-5-0-v10-507ps-voll-szwajcaria-i6182640991.html

 

Oczywiście podpicowane (nawet szyba czołowa wymieniona) no i obligatoryjnie korekta licznika- w CH było 178tkm - ciekawe jak to sie ma do ksiązki serwisowej prowadzonej "do końca" - może DRAY sprawdzi:)

http://images75.fotosik.pl/581/896d52c44c9ea16c.jpg

http://images77.fotosik.pl/582/7f21318b4d90100egen.jpg

http://images75.fotosik.pl/581/d908f34156e170cegen.jpg

http://images75.fotosik.pl/581/b236a13f09013665gen.jpg

http://images75.fotosik.pl/581/06fac77bfa03e923gen.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano
W ASO jest ok. 155tys. więc dopasowali :mrgreen:
Opublikowano
82 900 za m6 cabrio :mrgreen: ciekawe za ile to kupił, masz takie dojścia za ile poszła Bronx?

 

Niestety większość aukcji w Szwajcarii jest na zasadzie niejawnego przetargu i jeśli nie wygrasz samochodu to nie ma możliwości sprawdzić za ile się sprzedał:(

 

Wartość auta przed szkodą była wyceniona na 28.296CHF, a koszt naprawy na 32.369CHF - tyle tylko wiem

Opublikowano
82 900 za m6 cabrio :mrgreen: ciekawe za ile to kupił, masz takie dojścia za ile poszła Bronx?

Te samochody maja tak awaryjne silniki i skrzynie, ze niestety (lub stety) ceny nawet dobrych sztuk poszły i idą na łeb na szyje.

Wiec tym bardziej kombinowane będą jeszcze tansze. Ten patrzac na to co prezentowal sobą przed naprawą i tak jest drogi. Ostatnio ogladalismy z kumplem 100% bezwypadkowe z calym org. lakierem M5 e60 za 75 tys zł.

 

M3 e92 jakos dużo lepiej trzymają ceny.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Te samochody maja tak awaryjne silniki i skrzynie...

Zam kilku właścicieli ///M V10 którzy jeżdżą tymi autami kilka ładnych lat i gdyby tak było jak piszesz to dawno by się ich pozbyli. Wystarczy jeździć i serwisować auto z głową. To że panewki trzeba max co 100 k wymienić raczej świadomemu użytkownikowi mówić nie trzeba. Podobnie jak w E9x.

M3 trzyma lepiej cenę bo jest tańsze w utrzymaniu, mniej pali i ludzie się mniej boją V8.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ceny poszły w dół za egzemplarze które krótko mówiąc mają już dość. Przebiegi 150-200 to już kres tego silnika.

 

Ładne egzemplarze nadal kosztują sporo.

Kupiłem niedawno, fajną sztukę M6, tylko cena raczej nie do przyjęcia w PL bo u nas przecież ceny poleciały w dół :mrgreen:

 

http://www.bmw-check.com/foto/m6/06.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/m6/02.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/m6/07.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/m6/13.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/m6/15.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/m6/19.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/m6/20.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/m6/22.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/m6/25.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/m6/34.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/m6/18.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

Lci i ten przebieg :cool2:

Fajnie że nie czarna... podoba mi się :cool2:

Zrób galerię :wink:

Opublikowano

Te samochody maja tak awaryjne silniki i skrzynie...

Zam kilku właścicieli ///M V10 którzy jeżdżą tymi autami kilka ładnych lat i gdyby tak było jak piszesz to dawno by się ich pozbyli. Wystarczy jeździć i serwisować auto z głową. To że panewki trzeba max co 100 k wymienić raczej świadomemu użytkownikowi mówić nie trzeba. Podobnie jak w E9x.

M3 trzyma lepiej cenę bo jest tańsze w utrzymaniu, mniej pali i ludzie się mniej boją V8.

 

Jednak ceny dobrych sztuk 60-70 tys zł nie biorą sie z nikąd.

 

Nawet idealne auta tanieją, to nie M5 e39 czy M3 e36 zeby trzymały cene.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Ceny poszły w dół za egzemplarze które krótko mówiąc mają już dość. Przebiegi 150-200 to już kres tego silnika.

 

To też daje do myslenia i pewnie wpływa na cene, e39 M5 - silnik 300 tys km i jesli nie jezdził kretyn, dbał o olej, z 1 raz zrobił panewki to silniczek chodzi pięknie i pożyje długo.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Te samochody maja tak awaryjne silniki i skrzynie...

Zam kilku właścicieli ///M V10 którzy jeżdżą tymi autami kilka ładnych lat i gdyby tak było jak piszesz to dawno by się ich pozbyli. Wystarczy jeździć i serwisować auto z głową. To że panewki trzeba max co 100 k wymienić raczej świadomemu użytkownikowi mówić nie trzeba. Podobnie jak w E9x.

M3 trzyma lepiej cenę bo jest tańsze w utrzymaniu, mniej pali i ludzie się mniej boją V8.

 

Jednak ceny dobrych sztuk 60-70 tys zł nie biorą sie z nikąd.

 

Nawet idealne auta tanieją, to nie M5 e39 czy M3 e36 zeby trzymały cene.

 

Dobrą sztukę M5 E60 mój kolega sprzedał dwa tygodnie temu za ponad 120k. Dobra = polift, salon PL i przebieg 70k. No ale może kupiec powinien był w tej cenie kupić dwie :lol:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.