Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

stoi dosyć dłuugo w tym komisie... (moje rodzinne strony)

Nie pamiętam jak wyglądała sprawa z bokami auta ale dach był malowany, szpachla też chyba była, ponad 500 micronów pokazał miernik a nie wiem czy i do 1000 nie dochodziło, oglądaliśmy ja około lutego/marca tego roku więc dokładnych wyników pomiaru miernikiem mogę nie pamiętać ...

Opublikowano
Pomijając aspekty blacharsko-lakiernicze to bardzo uważałbym na automaty z 3.0d. Skrzynie po prostu nie wytrzymują, ostatnio robiliśmy chłopakowi w 730d z automatem skrzynie, posypał się koszyczek po oryginalnych 500 tys km a koszt drugiego to coś koło 3 tys, także raczej odradzałbym 3.0 w automacie z przebiegiem z czapki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Posypał się koszyczek po 500 tys i to świadczy o awaryjności? Dla mnie wprost przeciwnie, to świadczy o tym że skrzynie w e38 są bardzo wytrzymałem.

2. Podany przez Ciebie koszt koszyka to kompletna bzdura

3. W e38 730d masz skrzynie ZF 5HP24 a e39 530d jest zupełnie inna skrzynia firmy GM (ta jest dopiero awaryjna).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.