Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Napiszę kilka słów o skórze, bo był to dla mnie spory dylemat przy konfiguracji. Wahałam się co do koloru. Bardzo chciałam jasną skórę, ale nie byłam pewna jak zgra się z białym nadwoziem. Ponadto, nie jest zbyt praktyczna w użytkowaniu przy częstej jeździe. Czarnej nie chciałam, bo jest praktycznie w każdej f32. Alcantara - super sprawa, ale miałam w e90 i nie chciałam znowu tego samego. Zdecydowałam się na brązową skórę. Miała być takim złotym środkiem. Generalnie kolor bardzo mi się podoba (i nie tylko mnie), ale muszę przyznać, że spodziewałam się, że ten kolor będzie bardziej praktyczny. Po niespełna 5k km tak naprawdę siedzisko należało wyczyścić. Dodam, że częściej noszę eleganckie spodnie (materiałowe), a przecież to jeansy prędzej oddają kolor. Nie zmienia to faktu, że jestem zadowolona z wyboru, ale może komuś, kto ma teraz podobny dylemat dotyczący koloru, ta wiedza się przyda ;)

 

Do czyszczenie użyłam zestawu Colourlock.

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160628/0c19ae6a021fe83cbaa9bef493dcad79.jpg

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160628/34295325a454c4c381389c7daa278f57.jpg

 

Nie robiłam zdjęć 50/50, ale tutaj trochę widać porównanie.

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160628/6f99def1fd92fe4b4a82edc0c81d132e.jpg

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160628/f7b93e61433ed9f4f6bda505329d4686.jpg

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160628/820105d1f9625adc563cc17a3272a92a.jpg

 

Przy okazji wyczyściłam plastiki :)

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160628/d705c566d0b9d918c918cf6dbc206123.jpg

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160628/2cbaec2d47cbe5368f4ea43c002d8ee4.jpg

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160628/b8c00d53938e15329ac6e4e683e92cbf.jpg

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160628/76d763c278f66bc2733cfdd28f2f91b3.jpg

 

Można jeździć :D

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160628/f3f019dadf68c8a73c9928db54939c5a.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Odpowiedzi 559
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Względem e90 imo gorzej trzyma się w zakrętach. Zapewne jest to efekt tego, że siedzi zdecydowanie wyżej. Pewnie już dawno obniżyłabym to auto, ale ma być przede wszystkim praktyczne w pracy i staram się hamować chęci większych modów. Poza tym komfort jazy zdecydowanie na korzyść F32.

 

To żaden większy mod - trwa 2 godziny, i przywraca wysokość normalnego auta w Mpakiecie, bez xdrive. Chyba w offroad nie jeździsz swoim coupe :) Komfort bez zmian, prowadzenie dużo lepsze, koszt znikomy - zrób to ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Brąz wygląda bardzo elegancko, białego nie wziąłbym za skarby świata, a czarny jest oblatany.

Dawno temu, jeszcze w latach '90, mój sąsiad kupił 5er z czerwoną skórą, przyznam, że wrażenie było niesamowite.

Co prawda auto miał tydzień bo Mu podprowadzili z garażu, ale do dziś pamiętam tą czerwień.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Czerwona skóra jest dla mnie zbyt krzykliwa. Chociaż muszę przyznać, że jeśli chodzi o czerwoną skórę, to wygląda ona dużo lepiej na żywo niż na zdjęciach. 4er jest całkiem sporo z czerwoną skórą. Miałam trudności ze znalezieniem zdjęć z brązową przy konfigu :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czerwony to też nie mój typ, bardziej chodziło mi, że jakoś tak się złożyło, że brązu nie widziałem zbyt wiele, a wygląda świetnie.

Ten mój sąsiad był nazywany przez nas Padre, bo wyglądał właśnie w tym stylu, siwe włosy do ramion, długi płaszcz, więc mu taki czerwony styl pasował.

Biały i brąz prezentuje się zacnie :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Jasna tapicerka to jasna tapicerka, brud zawsze będzie widać bardziej niż na czarnym. Ja tam skóry nie lubię i wolę alcantarę. Nie wolałaś lżejszej wersji Colourlock'a niż Strong? Do bieżącej pielęgnacji ponoć jest lepszy. Ja Strongiem czyściłem ostatnio kierownicę nie ruszaną od nowości (4 lata) i wyszło super, ale ona była zapuszczona, że... :duh:

 

Czerwone wnętrze w 4er jest imho fatalne. Jeszcze może tapicerka, ale te czerwone plastiki to już przesada.

Opublikowano

@pani_E

Jak skóra się trochę zużyje, będzie bardziej gładka to tak nie będzie łapała zabrudzeń. Ale na razie warto zamówić Colourlock w litrowym opakowaniu ;) Ja też teraz muszę czyścić co 1-2 tygodnie, oczywiście tylko fotel kierowcy, reszta co 2 miesiące.

edit

Dopiero zobaczyłem na zdjęciu strong. Do takich zabrudzeń nie używaj stronga, szkoda skóry. Softem schodzi spokojnie.

Opublikowano

 

Czerwony to też nie mój typ, bardziej chodziło mi, że jakoś tak się złożyło, że brązu nie widziałem zbyt wiele, a wygląda świetnie.

Ten mój sąsiad był nazywany przez nas Padre, bo wyglądał właśnie w tym stylu, siwe włosy do ramion, długi płaszcz, więc mu taki czerwony styl pasował.

Biały i brąz prezentuje się zacnie :wink:

 

Haha! Rzeczywiście dopasowana ksywka. Dla mnie też czerwień odpada, ale fajnie, że kazdemu podoba się coś innego. Inaczej wszyscy jeździlibyśmy takimi samymi autami ;)

 

Jasna tapicerka to jasna tapicerka, brud zawsze będzie widać bardziej niż na czarnym. Ja tam skóry nie lubię i wolę alcantarę. Nie wolałaś lżejszej wersji Colourlock'a niż Strong? Do bieżącej pielęgnacji ponoć jest lepszy. Ja Strongiem czyściłem ostatnio kierownicę nie ruszaną od nowości (4 lata) i wyszło super, ale ona była zapuszczona, że... :duh:

 

Czerwone wnętrze w 4er jest imho fatalne. Jeszcze może tapicerka, ale te czerwone plastiki to już przesada.

 

Mnie też nie podobają się czerwone plastiki, w przeciwieństwie do niebieskich. Wyglądają o niebo lepiej. Potwierdzam, że alcantara użytkuje się super, ale ze skóry jak dotąd też jestem zadowolona. Kupiłam Strong i rozcieńczyłam go ;) Wystarczy na dłużej, a w tej proporcji jest jak ta lżejsza wersja :) Reszta mocniejszego zostanie na cięższe zabrudzenia.

 

@pani_E

Jak skóra się trochę zużyje, będzie bardziej gładka to tak nie będzie łapała zabrudzeń. Ale na razie warto zamówić Colourlock w litrowym opakowaniu ;) Ja też teraz muszę czyścić co 1-2 tygodnie, oczywiście tylko fotel kierowcy, reszta co 2 miesiące.

edit

Dopiero zobaczyłem na zdjęciu strong. Do takich zabrudzeń nie używaj stronga, szkoda skóry. Softem schodzi spokojnie.

 

Widzę już teraz, że tak się nie brudzi jak przy pierwszym podejściu. Tak czy owak trzeba czyścić i dbać regularnie. Twoja biała skóra wymaga na pewno trochę więcej uwagi, ale jest piękna ;)

Strong był rozcieńczony wodą destylowaną :cool2:

Opublikowano

Jak masz czarną skórę, to nie znaczy że nie jest brudna:) Ja wolę mieć jasną i widzieć jak jest usmarowana;) a tak na poważnie to prawda jest taka, że z "praktycznego" punktu widzenia to nie ma wielkiej różnicy czy będzie to ten jasny brąz, cynamon (5er), ostryga, beż wenecki czy kość słoniowa (jak w gran coupe). Miałem kiedyś ostrygę, potem wziąłem brąz, bo pomyślałem że będzie bardziej praktyczny, ale to nie prawda, praktycznie tak samo drażniły mnie zabrudzenia i teraz kiedy mam kość słoniową, wcale nie czyszczę jej częściej niż jasny brąz (chyba że moja tolerancja na brud spadła :idea: . Mniej praktyczna jest tylko biel opalu, ale to już nie jest Dakota, tylko gładsza skórka, a żeby była bardziej praktyczna to musi być czarna albo przynajmniej Mokka (dostępna w większych modelach).

 

Ja bardziej dobieram kolor wnętrza do koloru karoserii. Pewne połączenia po prostu mi nie grają (niebieski z czerwonym środkiem, czerwony z czerwonym środkiem, czarny z czarnym środkiem). Biały z beżową lub ostrygową tapicerką wygląda strasznie mdło wg mnie, choć można spotkać takie konfiguracje. Dlatego ten brąz to jest moim zdaniem jedyne słuszne rozwiązanie, jeśli ktoś jest zafixowany na białe auto, a nie chce czarnej, czy prawie czarnej tapicerki. Co do alkantary to wydawała mi się spoko, jak zamawiałem kiedyś f10 w mpacku, ale skórę łatwiej się czyści i po 100tys km wygląda znacznie lepiej. Po większym przebiegu alkantara jednak się brzydko pozagniatała, ale może nie wiedziałem jeszcze wtedy jak o nią odpowiednio zadbać...

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Względem e90 imo gorzej trzyma się w zakrętach. Zapewne jest to efekt tego, że siedzi zdecydowanie wyżej. Pewnie już dawno obniżyłabym to auto, ale ma być przede wszystkim praktyczne w pracy i staram się hamować chęci większych modów. Poza tym komfort jazy zdecydowanie na korzyść F32.

 

To żaden większy mod - trwa 2 godziny, i przywraca wysokość normalnego auta w Mpakiecie, bez xdrive. Chyba w offroad nie jeździsz swoim coupe :) Komfort bez zmian, prowadzenie dużo lepsze, koszt znikomy - zrób to ;)

 

Środek ciężkości w 4ce jest niżej niż w e9x. A tutaj jeszcze wypowiedz z jakiejś strony o autach - '' Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe "

 

Jak już bawić się w obniżanie auta to tylko cały pakiet, gwint i sprężyny, polecam KW, jak dla Ciebie wariant V1 jest odpowiedni. Komfort się nie zmieni ale auto można sobie obniżyć.

Ja u siebie mam V2 i jestem bardzo zadowolony :D całkiem inne auto. Dużo lepiej się prowadzi. Auto robi się bardziej sportowe. Twardość mam ustawioną na 8 z 16 i jest :cool2:

Ja bym na twoim miejscu zmienił zawieszenie, tym bardziej że też masz xDrive, i to wygląda jak taka koza :P

Opublikowano
Jak masz czarną skórę, to nie znaczy że nie jest brudna:) Ja wolę mieć jasną i widzieć jak jest usmarowana;) a tak na poważnie to prawda jest taka, że z "praktycznego" punktu widzenia to nie ma wielkiej różnicy czy będzie to ten jasny brąz, cynamon (5er), ostryga, beż wenecki czy kość słoniowa (jak w gran coupe). Miałem kiedyś ostrygę, potem wziąłem brąz, bo pomyślałem że będzie bardziej praktyczny, ale to nie prawda, praktycznie tak samo drażniły mnie zabrudzenia i teraz kiedy mam kość słoniową, wcale nie czyszczę jej częściej niż jasny brąz (chyba że moja tolerancja na brud spadła :idea: . Mniej praktyczna jest tylko biel opalu, ale to już nie jest Dakota, tylko gładsza skórka, a żeby była bardziej praktyczna to musi być czarna albo przynajmniej Mokka (dostępna w większych modelach).

 

Ja bardziej dobieram kolor wnętrza do koloru karoserii. Pewne połączenia po prostu mi nie grają (niebieski z czerwonym środkiem, czerwony z czerwonym środkiem, czarny z czarnym środkiem). Biały z beżową lub ostrygową tapicerką wygląda strasznie mdło wg mnie, choć można spotkać takie konfiguracje. Dlatego ten brąz to jest moim zdaniem jedyne słuszne rozwiązanie, jeśli ktoś jest zafixowany na białe auto, a nie chce czarnej, czy prawie czarnej tapicerki. Co do alkantary to wydawała mi się spoko, jak zamawiałem kiedyś f10 w mpacku, ale skórę łatwiej się czyści i po 100tys km wygląda znacznie lepiej. Po większym przebiegu alkantara jednak się brzydko pozagniatała, ale może nie wiedziałem jeszcze wtedy jak o nią odpowiednio zadbać...

 

Jest w tym sporo prawdy. Rodzice mają w swojej F10 czarną skórę, wygląda bardzo ładnie. Ale już nieco gorzej wyglądają dziurki w fotelach (wentylowane), w które wpadają ziarenka piasku. Ja też dobieram kolor skóry pod kolor karoserii. Bardzo podoba mi się połączenie Tanzanite Blue i białym wnętrzem :oops:

 

http://f80.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1036441&d=1401553403

 

 

Środek ciężkości w 4ce jest niżej niż w e9x. A tutaj jeszcze wypowiedz z jakiejś strony o autach - '' Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe "

 

Jak już bawić się w obniżanie auta to tylko cały pakiet, gwint i sprężyny, polecam KW, jak dla Ciebie wariant V1 jest odpowiedni. Komfort się nie zmieni ale auto można sobie obniżyć.

Ja u siebie mam V2 i jestem bardzo zadowolony :D całkiem inne auto. Dużo lepiej się prowadzi. Auto robi się bardziej sportowe. Twardość mam ustawioną na 8 z 16 i jest :cool2:

Ja bym na twoim miejscu zmienił zawieszenie, tym bardziej że też masz xDrive, i to wygląda jak taka koza :P

 

U Ciebie obniżenie wygląda świetnie, szczególnie przy tym kole. Nie mogę sobie pozwolić na aż takie zmiany ze względu na to, że 4 to mój daily car. Zastanowię się, ale bardziej skłaniam się ku pro kit, bo jest tak w sam raz ;)

Opublikowano
Środek ciężkości w 4ce jest niżej niż w e9x. A tutaj jeszcze wypowiedz z jakiejś strony o autach - '' Mimo zachowania takiego samego rozstawu osi co sedan serii 3, nowe coupe jest 2,5 mm dłuższe, 15 mm szersze i aż 68,5 mm niższe "

 

Jak już bawić się w obniżanie auta to tylko cały pakiet, gwint i sprężyny, polecam KW, jak dla Ciebie wariant V1 jest odpowiedni. Komfort się nie zmieni ale auto można sobie obniżyć.

Ja u siebie mam V2 i jestem bardzo zadowolony :D całkiem inne auto. Dużo lepiej się prowadzi. Auto robi się bardziej sportowe. Twardość mam ustawioną na 8 z 16 i jest :cool2:

Ja bym na twoim miejscu zmienił zawieszenie, tym bardziej że też masz xDrive, i to wygląda jak taka koza :P

 

U Ciebie obniżenie wygląda świetnie, szczególnie przy tym kole. Nie mogę sobie pozwolić na aż takie zmiany ze względu na to, że 4 to mój daily car. Zastanowię się, ale bardziej skłaniam się ku pro kit, bo jest tak w sam raz ;)

Dzięki.

Moja 435 to też daily car :)

Zmieniając tylko sprężyny na krótsze, licz się z tym że amortyzatory nie pracują w takim zakresie (wysokości) jaki przewidział producent. Więc dostają po d.... i po jakimś czasie tracą swoje właściwości i trzeba je zmienić.

Chcesz mieć w pełni bezpieczne auto to zmień i amortyzatory, no chyba że autem chcesz jeździć tylko na zloty i wystawy.

Więcej nie namawiam, sama podejmij decyzję.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przestań powielać te legendy. Sprężyny Pro-Kit dla xdrive obniżają auto o 17 mm. Amortyzatory pracują idealnie nigdy w życiu nie zdarzyło mi się żeby dobiły, poza tym w poprzednim F20 miałem większe obniżenie bo -35 mm i po trzech latach amortyzatory były w IDEALNYM stanie.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jest w tym sporo prawdy. Rodzice mają w swojej F10 czarną skórę, wygląda bardzo ładnie. Ale już nieco gorzej wyglądają dziurki w fotelach (wentylowane), w które wpadają ziarenka piasku. Ja też dobieram kolor skóry pod kolor karoserii. Bardzo podoba mi się połączenie Tanzanite Blue i białym wnętrzem :oops:

 

http://f80.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1036441&d=1401553403

 

 

Coś o tym kolorze wiem :D Chociaż tapicerkę mam z alcantary gdyż nie lubię skór :D

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Widzę, że byłaś na hamowni w TCP :) I nawet mały bonus od fabryki jest :)

 

Byłam w piątek. Później wrzucę wykres. Rzeczywiście wyszło nieco więcej niż katalog przewiduje ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ostatnio zajrzałam do TC Performance. Panowie przeprowadzili pomiar mocy. Robili pierwszy pomiar silnika B48. Chwalili jego pracę względem N20. Okazało się, że jest niewielki bonus od fabryki. Kreski poniżej :)

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160815/232f66f66a873b845d2cc2bfb159665d.jpg

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160815/7f9cee12503d0a896a9266289c84dd9a.jpg

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160815/425cccd0de52ebf31b78f415503c506b.jpg

 

I filmik z pomiaru:

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1380423271987398&id=532595143436886

 

Ostatnio okleiłam także dach na czarny połysk i przyciemniłam szyby (około 30%). Efekt bardzo mi się podoba :)

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160815/c84d23a758b9aab51bddd9913eb4f138.jpg

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Ajjajjaj. Corny dach tez mnie kusi, ale żonka mi marudzi ze zwieśniaczę samochód... muszę coś wymyślić. E - napisz mi proszę na pw koszt takiego oklejenia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pojęcia nie wiem czemu, ale zdjęcie w podpisie Twojej 4er mi się kompletnie nie podoba i czarne wstawki na progach wydawały mi się nie trafione, a zdjęcia z tc i z frontu są czadowe i wszystko pasuje idealnie :cool2:

Fajne kreski, dobra baza :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Bardzo gustownie stuningowane autko :cool2: wszystko siedzi. Gratulacje.

Co do czarnego dachu i naklejek na progach, to uważam, że tylko do białego koloru pasują.

Opublikowano
Zgadzam się ze na białym siedzą najlepiej, ale czarny dach optycznie obniża auto. Nawet nie białe :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.