Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od niecalego roku jestem w posiadaniu E60 530d 218KM 2004r. automat. Podczas kupna wiedziałem, do wymiany są paski itd. Wymieniłem paski, rolki, napinacz ale napinacz "skakał " po czym na pasku zrobił się delikatny rowek od złącza które wchodzi do chłodnicy skrzyni biegów i pasek zaczął piszczec. W bagażniku leżało koło alternatora ze sprzegłem ( w samochodzie zamontowane zwykłe ) założyłem jak i nowy pasek. Napinacz się uspokoił hałas napinacza znikł wszystko jak powinno być ale po przejechaniu ok 2-2,5 tyś km podczas jazdy zozerwało pasek na drobne kawałki. Wymieniłem znów pasek na inny uszczelniacz na wale bo dostał i po ok tym samym przebiegu znów poszarpało pasek. Długości poszarpanego paska od ok 10 do 20 cm. Ktoś ma jakieś pomysły od czego to może być? Dodam, że koło na wale też jest nowe.
Opublikowano
U mojego ojca tez byl uszkodzony pasek, wczesniej byla wymieniona rolka napinacza i pasek a sam napinacz mial juz luz i nikt tego nie sprawdzil, po kilku miesiacach pasek byl zdarty z jednej strony. Moze to cie jakos naprowadzi
Opublikowano
Tylko u mnie zostało nie wymienione pompa wody i pompa od układu kierwniczego a reszta nowa. A pasek rąbie na sieczke.
Opublikowano
Kolo ma byc cortego lub aso bmw.Rolka moze byc fabrycznie zle zlozona z tym pretem,kiedys tak mialem i mi tez zrywalo pasek,ale klimy
Opublikowano
Kolo nowe ale nie patrzyłem jaka firma. Założyłem na alternator koło ze sprzegłem bo bez skacze napinacz stary jak i nowy
Opublikowano
Sam sobie odpowiedzialeś.Czy inżynierowie z bmw zastosowali sprzegielko>nie!wiec dlaczego mamy ich poprawiac .Kupiłes kolo ktore mozesz ladnie sobie postawic na regal.Zakup corteco lub oryginal bmw,wywal sprzegielko i zaloz oryginalny pasek z meszkiem i o temacie zapomnisz
Opublikowano
Koło było założone gdy kupiłem a sprzegielko leżało nowe w bagażniku po założeniu było wszystko ok dlatego myślałem, że tak ma być jutro jak mi się uda pojadę zamontować używany oryginał i zobaczymy co wyjdzie z tego. Jeżeli faktycznie będzie to, to wymienie koło. Zauważyłem że koło jest strasznie sztywne a patrzyłem w e87 i zachowuje się inaczej.
Opublikowano
Po temacie, zdjete zostało stare koło po oględzinach okazało się że jest na "sztywno". Założony oryginał i wszystko wróciło do normy :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.