Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam szanownych Kolegów.

ostatnimi czasy moja kochana v 8-ka dziwnie pracuje. tzn gdy odpalam ja rano to pieknie silnik zaskakuje lecz po kilku sekundach zaczyna sie krztusić i gaśnie. po kolejnym uruchomieniu to samo i tak przez okolo 3 minuty az sie lekko wskawówka od temp podniesie. jak juz zlapie temp to odpala i równiutko pracuje. expertem nie jestem ale objawy są podobne do tego jak w aucie gaźnikowym nie ma ssania. wiem ze tonie ta technologia ale podałem porownanie zeby zobrazowac objawy. niestety duuuuużo pracuje i nie mam kiedy nawet pod kompa sie podpiąć. będę wdzieczny za sugestie a moze ktos mial podobne objawy. moja maleńka to 735i V8 luty 98 automat.

Na BMW narzekają głównie ci, którzy nigdy ich nie mieli. Również ci którzy za parę groszy kupili wymęczoną Bawarkę i warsztat jest ich garażem.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Zaczalbym od sprawdzenia kodow bledow w pamieci komputera, wloz kluczyk do stacyjki, jedna reka wcisnij prawy przycisk na zegarach i trzymaj wcisniety, druga raka przekrec kluczyk do pozycji 1 (pozycja 2 to ta w ktorej rozrusznik zaczyna juz krecic). Zaswieca sie kontrolki oraz pojawi sie napis "check ok". Zostaw klucz w tej pozycji i pusc przycisk. Ponownie wcisnij 1 raz ten prawy przycisk, pojawia sie liczby 01 a nastepnie lewy. Pojawi sie 7 nakow: 2 litery i 5 cyfr. Jest to 7 ostatnich znakow z kodu VIN auta. Dodaj te 5 liczb do siebie i zapamietaj wynik.

Nastepnie prawym przyciskiem przyciskaj az dojdziesz do liczby 19. Wcisnij lewy przycisk, pojawi sie 01, przyciskaj lewym przyciskiem az dojdziesz do tej wczesniej policzonej sumy tych 5 cyfr. Wlasnie odblokowales fukcje diagnostyki w komputerze auta. Teraz wciskaj prawy przycisk az pojawi sie 14. Nastepnie wcisnij lewy przycisk. Jestes w pamieci kodow bledow. Pojawi sie 1 a nastepnie litery z cyframi, zapisz je uwaznie na karce, ponownie wcisnij lewy przycisk i znowu pojawi sie 2 a nastepnie litery z cyframi, zapisz je, znowu wcisnij lewy przycisk, pojawi sie 3 a nastepnie litery z cyframi, zapisz je i tak dalej az do 5 linji kodow.

Liczby/litery wygladaja dziwnie poniewaz sa zapisane w kodzie szestnastkowym.

Wyjdz do glownego menu przyciskajac prawy przycik, przekrec i wyjmij klucz z stacyjki. Komputer jest odblokowany i zawiera sporo innych informacji, ale otym pozniej.

Umiesc zapisane kody w tym poscie, zamienie je na dziesietne i podam kody bledow, wowczas zobaczymy co silnikowi "w duszy gra".

Pozdrawiam, Jacek

Opublikowano

witaj jacek_e38

 

 

mam podobny problem z moją becią a mianowicie jak zapale to czy to na zimnym czy tez na ciepłym piecy strasznie faluje

postąpiłem wg twoich instrukcji i mam kody tych błędów z komputera w aucie. jesli mógłbys powiedziec cos wiecej na ten temat to bardzo prosze o pomoc a pinizej zamieszczam kody:

1 AC 84 000

2 90 84 000

3 3F 88 000

4 00 00 000

5 C7 81 000

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
no wiec bunia stoi u mechaniora. na razie wykluczył czujniki i sondy a z live data wyszło mu ze gdzieś "lewe" powietrze łapie na kolektorze ssącym. nie wiem czy to realne. wspominał też cos o odmie. zobaczymy. tylko co zrobić jesli on się narobi przy rozkręcaniu a auto dalej bedzie kulało na zimnym silniku? mam mu nie zapłacić?
Na BMW narzekają głównie ci, którzy nigdy ich nie mieli. Również ci którzy za parę groszy kupili wymęczoną Bawarkę i warsztat jest ich garażem.
Opublikowano

ja równiez prosze o odkodowanie błędów

1: 44C8176

2: F484000

3: 0000000

4: 0000000

6: 0000000

mam takie same objawy 10 sekund faluje a potem gaśnie

lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
witam. No i problem rozwiązany. Okazało się że dostawała lewego powietrza na kolektorze ssacym. Po wymianie uszczelki chodzi idealnie. Kosztowało mnie to 300zł. Więc chyba nie ma tragedii. Dzięki za okazana pomoc.
Na BMW narzekają głównie ci, którzy nigdy ich nie mieli. Również ci którzy za parę groszy kupili wymęczoną Bawarkę i warsztat jest ich garażem.
Opublikowano

miałeś objawy takie, że (tylko na zimnym) np dojeżdzałeś do świateł bądź skrzyżowania i gasł?

wrażenie, jakby pracował nie na wszystkich garach?

 

mam to samo przy 528i M52B28...

sądzisz że może byc to samo?

Opublikowano
masz instalację lpg?
Na BMW narzekają głównie ci, którzy nigdy ich nie mieli. Również ci którzy za parę groszy kupili wymęczoną Bawarkę i warsztat jest ich garażem.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam was serdecznie mam problem z moja e38 a mianowicie na rano gdy odpalam auto silnik za pierwszym razem jakby nie włączał ssania i gaśnie za drugim odpaleniem jakby zaskakuje ssanie i zostaje na większych obrotach ale trzęsie samochodem jakby nie wszystkie gary paliły, gdy dodam gazu to jest ok ale jak puszcze to znów trzęsie i tak mam do ok 40-50 stopni potem już jest ok, jeszcze nie podłączałem go pod kompa, mam instalacje gazowa na gazie auto chodzi idealnie, mechanik mówi ze mogą już się pieprzyc wtryski od gazu, jeszcze nie daje go do warsztatu ponieważ potrzebuje ciągle auto, macie jakieś pomysły? świece miałem wymieniane ponad pół roku temu, kable ok i iskry również, z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Opublikowano
źle napisałem mechanik mówił że mogą się pieprzyć wtryski paliwa od jeżdżenia na gazie
Opublikowano

A ja bym strzelał czujnik temperatury, nie masz wrażenia na zimnym silniku ze benzyna ma ochotę wylać się przez rury wydechowe?

Przede wszystkim podjedź do kogoś kto ma jakiś interface i inpe albo chociaż carsofta to sie zapewne wiele wyjaśni

Opublikowano
Bardziej jakby nie dostawał benzyny bo silnik nierówno chodzi, trzęsie się a gdy dodam gazu do 2tys obrotów to jest ok. Miał ktoś podobny problem?
Opublikowano
A jak masz załatwioną kwestię sondy lambda? Chodzi na default'owym mapowaniu czy wstawiony jest emulator? Może warto zresetować kompa.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

u mnie przy ostatnich mrozach -28 było tak ze silnik odpala i od razu gaśnie i tak do 3 razy sztuka, w sumie zaniepokoiło mnie bo to raczej nie jest normalne chociaż teraz kiedy jest cieplej tj mniej niż -20 jest ok, zastanawiam się na dolotem i filtrem paliwa

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

witam

Podłącze sie do tematu

Proszę rozkodować

1 8D 88 000

2 00 00 000

3 00 00 000

4 00 00 000

5 00 00 000

pzdr

  • 4 lata później...
Opublikowano
witam panowie mam problem z odpalaniem auta jest to 2.8 benzyna samochód odpala i gaśnie po kilku próbach jakoś się ogarnia ale nie jest to co było kiedyś faluje tak jakby go zalewało lub brakowało mu benzyny na gazie chodzi idealnie wyciągałem pompę w zbiorniku i ją czyściłem w baku były opiłki filtr paliwa nowy objawy te same co to może być?Gdzie szukać dalej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.