Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bo tył jednak jak był trochę obciążony no to ciut siedział. Więć te sprężyny standardowe do touring KYB za 156zł/szt oraz Amortyzatory Sachs bodajże 260 zł sztuka będą dobrym wyborem i na 100 tysięcy kilometrów powinien być spokój oraz wysokość oraz twardość , jak i prowadzenie samochodu jak najbardziej zbliżone do oryginału ?
  • Odpowiedzi 724
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kup sobie Sachsy. Różnica w cenie do Bilstein'a jest nie duża, ale jakoś lepsza. Sam wymieniałem w listopadzie wszystkie 4 :) tylko moje zawieszenie to sportowe i koszta większa :D
Opublikowano

Pochwale się że zakupiłe te Sachsy Super Touring oraz KYB RH6753, samochód zachowuje się super doskonały zestawik zobaczymy jak będzię później.

Dodam tylko taką ciekawostkę że moje BMW posiada przebieg 295000, a siedziały oryginalne od nowości amortyzatory BMW :P Tak to jest jak przez 280 tys zwiedzała niemieckie autostrady.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam , jakie polecacie amortyzatory w wersji komfort do e92 i czy amorki z M-paketu z niebieskom plakietkom som twarde ? i czy podejdom pod orginaln sprezyny ? .

Jak chodzi o cene to nie gra roli i po torze tez nie smigam . Zamontowane mam orginal z bialom nalepkom .

Opublikowano
Wersja tańsza to Sachs Advantage a wersja droższa to OEM BMW M-Pakiet. Nie bierz zwykłych amorów (Sachs/OEM BMW) bo są zbyt miękkie. Po założeniu m-pakietowych komfort się nie pogorszy a na pewno się będzie auto lepiej prowadzić. Do wymiany oczywiście komplet odbojów i osłon wraz z amorami. Pomyśl nad obniżeniem auta przez sprężyny Eibach Pro-Kit, na komforcie nic prawie nie stracisz a na prowadzeniu i wyglądzie bardzo dużo zyskasz.
Opublikowano
Ale nie jest tak, ze oprocz amorow musisz tez zmienic sprezyny, aby miec M zaieszenie?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

no to M pakiety , a co do sprezyn to i tak mi sie wydaje ze siedzi nisko bo nie moglem lewarka wsadzic pod alto. No wlasnie , trzeba zmieniac sprezyny czy nie ? na te M paketowe ?

 

O takie ci chodzi sprezyny ? jest tez filmek Eibacha jak to wyglada przed i po .

 

http://www.ebay.de/itm/Eibach-Pro-Kit-Tieferlegungsfedern-BMW-3-Coupe-E92-35-25mm-/111370736861?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW|Platform%3AE92|Type%3A335i&hash=item19ee3694dd

Opublikowano
Tak, o te właśnie sprężyny mi chodziło. Hmm skoro twierdzisz, że nie mogłeś wsadzić lewarka pod auto to podaj 7 ostatnich znaków VIN, bo coś mi się wydaje, że nie masz tam standardowego zawieszenia. Sprężyny m-pakiet są niższe o 15mm od serii, powinno się je wymienić wraz ze zmianą amorków ale raczej nic się nie stanie jak ich nie zmienisz.
Opublikowano

Nie podejdą Ci. Musiałbyś mieć całe zawieszenie M.

Poza tym radzę czasem używać literki "ą" :wink:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

ostatnie siedem P026834 i kurcze naprawde nie bedzie sie prowadzil jak czolg ? ostatnio jezdzilem takom ( z zamiarem kupna ) ze zmienionymi sprezynami ( tylko nie wiem na jakie) to normalnie masakra jak wjechalem pod naprawde maly kraweznik ( pod wjazd ) to myslalem ze cos w zawieszeniu sie urwalo . Wybacz ale brak polskich znakow .ps. z lewarem mialem problem z przodu a z tylu normalnie dzwiglem .

Moze jakiegos skrina zapodam i wymiar ? . A cale zawieszenie to mam rozumiec amorki i sprezyny ???

Opublikowano
Po rozkodowaniu wyposażenia wychodzi, że masz opcję S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG, w katalogu sprężyn z taką opcją jest inny nr sprężyn niż ze standardowym zawieszeniem. Auto jest już obniżone o ile dobrze pamiętam o 15mm, te dodatkowe 2 cm które zabiera Eibach nie zrobią różnicy w komforcie. Kupuj amorki m-pakietowe i do tego zestaw Eibacha i będziesz zadowolony/ewentualnie weź bez sprężyn same amorki.
Opublikowano
Gracjas BayerischeMotorenWerke niech ci Bog w BMW wynagrodzi :D . Jeszcze raz dziekuje za profesjonalna pomoc
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam

 

czy może mi ktoś pomóc w określeniu jakie mam zawieszenie, a konkretnie jakie amortyzatory wybrać na wymianę?

 

w servisie oraz intercarsie mówią, że tylko oryginały- cena 1100 x 2 przód, 600 x 2 tył a to dosyć dużo.

 

w necie nie mogę nic namierzyć do xd w rozsądnej cenie - w ogóle mało ogłoszeń

 

co ciekawe w jednej hurtowni podali mi cenę zamienników MONROE po jakieś 300 zł za sztukę

 

może VIN pomoże - KT85919

 

z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam

Opublikowano

Rozkoduj nr. Vin.

Mpaket nie zawsze oznacza ze masz sportowy zawias :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

po rozkodowaniu VIN mam:

 

P337A - pakiet sportowy

 

S715A - pakiet aerodynamiczny M

 

czyli rozumiem, że nie mam sportowego zawieszenia?

 

i jeszcze jedno czy w 330XD jest specjalne zawieszenie ( inne niż w 330d) ?

 

dzięki za pomoc

Opublikowano
Monroe nie kupuj - szkoda pieniedzy. Poszukaj z sachsa

 

Mam zamiar zmienic zawieszenie, także pytanie do Ciebie dlaczego szkoda pieniędzy na amorki Monroe?

Jestem w kontakcie ze sprzedawcą, który ma Sachsy, Monroe jak i inne firmy, ale polecił mi Monroe Reflex i dodam, że nie chodziło mi o kwestie cenowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.