Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Ja sobie właśnie zamówiłem komplet Bilstenów na przód i tył. Po wymianie amorków trzeba zrobić geometrie, prawda? Edytowane przez Zodiac
  • Odpowiedzi 724
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Nie trzeba, ja pojechałem po wymianie ( też bilstenów ) na sprawdzenie geometrii i wszystko było ok ( miesiac wczesniej ustawialem ) wiec nic sie nie przestawilo

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
mój mechanik mówi, że też nie trzeba ale ja chyba zrobie po wymianie

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Po wymianie przodów trzeba zrobić geometrię, a raczej zbieżność mój mechanik Pan Sew znany forumowiczom twierdzi że trzeba a jak On tak twierdzi to trzeba! najlepiej w Wawie robi Pan Sylwek (poczytajcie o nim na forum Subaru i Lancera) pozdrawiam
Opublikowano
Po obmacaniu osobiscie dochodze do wniosku, że trzeba zrobić koniecznie

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Własnie wymienia się u mnie przód i tył, jutro geometria u Dudy w Katowicach, zrobię tak jak piszecie.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam. Planuje niedlugo zakupic sprezyny do e91 320d i stad moje pytanie.

Mam zawieszenie standardowe ale samochod stoi jak "koza"i chce zmienic tylko niewiem na jakie?

Ile mm zejdzie mi w dol porownaniu do standardu, gdy kupie sprezyny z m-pakietu. Jaka bedzie roznica pomiedzy m-pakietem a np Vogtland.

Co polecacie zeby w miare fajnie wygladalo i komfortowo sie podrozowalo? Czy jest potrzeba rowniez zmiany amortyzatorow jesli zmienie sprezyny ?

.

Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Opublikowano

ponizej -40 zaleca sie wymiane amortyzatorow na krotsze bo wykonczysz w expresowym tempie te co masz.

Vogtlandy sa na granicy tego- jest dosc nisko.

Zeby juz dobrze wygladalo i jeszcze zachowac komfort (i polaczyc z seryjnymi amorami bez ich szkody)

polecam Eibach ProKit -30/-25

masz kombi wiec zeby tyl nie byl nizej dokup w ASO takie gumy na sprezyny, nakladki grubsze.

(poszukam pozniej nr czesci bmw- kosztuja kilkanascie zl)

Opublikowano

podpinam sie do tematu , tez rozwazam Eibach ProKit ktos ma jakies doswiadczenia ztymi sprezynami ? . Na 100% mozna jezdzic na seryjnych amorach , jak z wybieraniem dziur? jak bardzo ucierpi komfort ?

Co sadzicie o H&R ? tez podobno na standardowych amorach mozna jezdzic .

Opublikowano

H§R w bmw maja to do siebie ze po roku jazdy na nich baaardzo sie opuszczaja i praktyznie nie nadaja sie do jazdy...

zobacz temat- "H§R nigdy wiecej"- http://www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-fahrwerk-bremsen/24718-h-r-tieferlegungsfedern-35-20-erfahrungsbericht-nie-wieder.html

Eibach uklada sie 2 mies i pozniej juz jest tak samo.

ProKit jest przystosowany do seryjnych amorow,

wysokosciowo jest jak zawiecha M-Pakietowa jednak z lepszym komfortem.

nr tej podkladki to 3353 6 769 473

Teile

nr 10-

http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/325i-N52/LHD/N/2005/july/browse/rear_axle/rear_spring_strut_mounting_parts/

Opublikowano
Bad_Boy Co sądzisz o połączeniu vogtland+zwykły amor? na wiosnę chcę kupić właśnie te sprężyny i wydaje mi się że jeszcze da rade, w sumie to tylko 10mm niżej niż prokit, tyle że 250zł drożej :P
http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano

na Vogtlandach sam jezdze, jednak mam M-zawieche tzn krotsze amortyzatory

jest dosyc nisko ale jeszcze akceptowalnie,-ja jednak cale zycie jezdze obnizonymi autami-

jezeli zawsze miales serie wez Eibacha ProKit,

jezeli sie nie boisz- wez Vogtlandy,- amory zawsze mozesz zmienic jak sie skoncza- tu cenowo nie ma tragedii.

Opublikowano

Panowie a jak wyglada sprawa sprezyn ORI tylko tych krotszych . Bo mamy 3 rodzaje zawieszenia (nie znam dokladnej terminologii) :

- standard

- obnizone (komfortowe) - tu sa standardowe amory jak sie nie myle :think:

- utwardzone obniozne (Mtechnik )

 

:?:

 

Jak cos prosze mnie wyprowadzic z bledu .

Opublikowano

Dzieki koledzy za wszystkie odpowiedzi, chyba zdecyduje sie na Eibachy Pro -Kit -30/25 ktore polecal Bad_Boy.

Jeszcze ostatnie pytanko- Ile zejdzie w dol, w porownaniu pomiedzy M-pakietem a Eibach ProKit -30/-25.

Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Opublikowano

jezeli masz zawieche M to nic nie zejdzie w dol albo minimalnie...

Jezeli masz M to masz krotsze amory i mozesz smialo ladowac Vogtland albo Eibach Sportline.

Jezeli masz zawieche serie- sugeruje ProKit.

Opublikowano

mam pytanie trochę z innej beczki, czy w amortyzatory mpakietowe pasują w miejsce seryjnych plug&play? czy trzeba coś jeszcze zmieniać?

a co z gwintem TAT? podobno w DE ładują je do E90

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedz jakie amorki byłyby najlpesze do E90

Możecie coś polecić ?

Auto ma być komfortowe - nie jeździ po torze :)

Opublikowano

JAk nie jezdzi po torze to bilstein b4 tez jest dobry.

Jak jezdzi po torze to bilstein b6/b8 (ale to juz inna polka cenowa).

Wez te, ktore beda lepsze cenowo.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

panowie a może najpierw wypadałoby zapytać czy zawias standard czy mpak? :duh:

 

do standardowego będą dobre B4, do mpakowego sachs performance.

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja również polecam sachs są droższe od bilsteina B4 ale lepiej się sprawują i dłużej wytrzymają dopiero B6 można do nich porównać ale tutaj już jest drożej niż sachs. B4 to taka niska półka bilsteina kiedyś kupiłem takie do E36 ale nie byłem zadowolony zwłaszcza z trwałości.

Sachs to amortyzatory,które szły na pierwszy montaż.

Sachs super touring jak byś potrzebował mam w ofercie do standardowego zawieszenia tył 239zł szt przód 379zł.

Do m pakietowego zawieszenia ok +30zł sztuka takie właśnie będę wkładał do siebie na tył bo moje oryginalne mimo nie dużego przebiegu 115tyś jeżdżą od początku po polskich drogach i u pierwszego właściciela zrobiły 100tyś na oponach RSC a to mocno wykańcza amortyzatory.

Niby na testach wykazują ponad 70% są suche itd ale wg mnie nie trzymają tak jak powinny i są zbyt miękkie.

Przy wymianie tyłu warto również wymienić poduszki górne amortyzatora. Kosztują nie wiele a bardzo szybko wybijają się na naszych drogach.

 

Pozdrawiam

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

ja polecam Amortyzator Monroe Reflex ..odrobine tanszy a tak samo jest zestrojony jak ORI . ja jestem zadowolony mam na przodzie i cena bardzo dobra.

dodam ,ze przod padl mi po 100tys ; /

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.