Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja akurat dziś wymieniałem amorki brałem z bmwczesci, sachs z biała naklejką (oryginalne były z niebieską)do tego mocowania górne i dolne, osłony odboje,i poduszki te na wahaczu poszło wszystko sprawnie, polecam
  • Odpowiedzi 724
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Rozebranie wykładziny bagażnika w sedanie to 15 minut roboty. Amortyzatory sachs są bardzo wygodne w wymianie. Potrzebujesz płaskich kluczy i nasadek. W przypadku innych producentów wymagane są jakieś dziwne klucze lub francuz precyzyjny. Ogólnie cała wymiana amorków z tyłu bardzo prosta. Najtrudniejszy może być demontaż starych jak są jakieś dziwne wynalazki zamontowane.
Opublikowano

Dzięki wielkie. Jestem bardzo wdzięczny za pomoc.

Nie wiem, czy dobrze zrobiłem (okaże się), ale kupiłem te amortyzatory Sachs. Oddaje mechanikowi do wymiany. Niestety to ze dwie dwie i pół stówki, ale nie mam ani narzędzi ani dobrego miejsca do takich wymian w samochodzie.

Opublikowano

U mnie biorą za takie coś około 100

Bo sam amor to 2 śroby + kilka klipsów wewnątrz. Robota na max godzinę.

Osobiście jeżdżę na TRW jakby ktoś chciał to mam jeszcze komplet na tył za 150zl nowe.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Póki co mam 15kkm na eibach pro kit + amorki TRW i jest wszystko ok. Napewno płaci się za markę i trw nie wytrzymają pewnie tyle ci sachs aczkowiek wahacze na pierwszy montaż w bmw szły TRW



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
coś do poprawy prowadzenia? Chciałbym, żeby auto było sztywne i stabilne na zakrętach + przy wyższych prędkościach. Kupiłem Eibach Pro kit, jaki amor do tego? aktualnie 138 tys nalotu i czuję, że to już nie to prowadzenie co 6 lat temu jak kupiłem samochód :( amor sportowy jest po vin : S704A M Sports suspension

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To wynika ze stopniowego zużycia wszystkich elementów zawieszenia.


Do Pro-kit Eibach zaleca Bilstein B8.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jakie jeszcze elementy mogły by podlegać wymianie?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Moderatorzy
Opublikowano

B12 pro kit = eibach + bilstein B8

Odboje góra dół

łożyska amorów

stabilizator przód tył od zawiesza M (większa średnica stabilizatora)

Reszta jak jest ok to nie ruszac

Opublikowano
Wymieniałem tył na sachs, prowadzenie auta na plus, wylane był oem bmw przelot 285 tyś, przód jeszcze siedzi oem, ale myślę nad wymiana, po takim przelocie niby sa suche nie tłuką ale wydaje mi się ze głośno pracują, trzeba by wymieniać czy nie czepiać sie ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W E90 zawsze przednie amortyzatory głośno pracują. Ten typ tak ma.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Amory sachs i inne seryjne dość głosno pracują same w sobie w e90 , taka konstrukcja ich chyba. Ale juz Bilstein B8 zupełnie inna bajka i tłumienie dziur , cicha praca . Polecam każdemu Bilstein B8 lub jesli seryjna wysokosc zawiechy to B6. To jest przepaść w jakosci pracy zawieszenia. I niestety w cenie tez trochę jest . Co ważne , do e90 B6 i B8 tylne amory są na ,, grubej rurze " , co oznacza brak wycieków , bo do cześci samochodów na tył produkują je z cieńszym tłoczyskiem i niestety szybko się kończą .
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak masz profil gumy 60 to wszystko fajnie wybiera dołki. Większe wyzwanie to fajne wybieranie dołków, sportowa charakterystyka z komfortowym prowadzeniem na kapciu 35 albo 30.
Opublikowano

Cześć wszystkim,


stoję przed wyborem przednich amortyzatorów do E92 325i. Jeszcze niedawno chciałem kupić oryginały ale takie czasy nastały, że nie pójdę do ASO. Znajdzie się tu dobra dusza, która doradzi/ sprawdzi jaki dokładnie model amortyzatora powinienem kupić żeby zachować oryginalną albo troszkę bardziej sportową charakterystykę? Myślę o Sachs lub Bilstein. Dodam tylko, że wymieniłem ostatnio przednie sprężyny na OEM-owe.

Bardzo proszę o pomoc

VIN: WBAWB31057P111792


Pozdrawiam

Jacek

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Czy amortyzatory sachs mtechnik o skróconym skoku podejdą plug&play do zawieszenia standardowego czy mają inne mocowania? Będę wymieniał amortyzatory przód i planuję wrzucić te ze skrócony skokiem + eibach pro-kit. Da to radę czy będzie rzeźba?

pozdro

Opublikowano
Mocowanie wszystkich amortyzatorów jest takie samo. Do amorów od zawieszenia sportowego seryjnego powinny byc sprezyny od takiego zawieszenia ( -15mm wzgledem serii ) a nie Eibach pro kit , ktory obniza wzgledem serii przód ponad 30 mm a tył 30 mm . Jak załozysz Eibacha sprezyny do amorów przystosowanych do obnizenia tylko o 15mm , to bedzie to klasyczna amatorska rzeźba , zabierasz im 15 mm skoku , co skutkuje tym , ze przy obciązeniu , na hopach , policjantach itd bedzie Ci przód dobijał , a amor nie bedzie pracował w optymalnym zakresie . Do eibcha musi byc amor tuningowy , niefabryczny . Np Bilstein B8 .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mocowanie wszystkich amortyzatorów jest takie samo. Do amorów od zawieszenia sportowego seryjnego powinny byc sprezyny od takiego zawieszenia ( -15mm wzgledem serii ) a nie Eibach pro kit , ktory obniza wzgledem serii przód ponad 30 mm a tył 30 mm . Jak załozysz Eibacha sprezyny do amorów przystosowanych do obnizenia tylko o 15mm , to bedzie to klasyczna amatorska rzeźba , zabierasz im 15 mm skoku , co skutkuje tym , ze przy obciązeniu , na hopach , policjantach itd bedzie Ci przód dobijał , a amor nie bedzie pracował w optymalnym zakresie . Do eibcha musi byc amor tuningowy , niefabryczny . Np Bilstein B8 .

 


straszne banialuki...

Opublikowano
Nie żadne banialuki kolego, tylko przerobilem to na dwoch autach . Poczytaj sobie jakies artykuły fachowe na temat tuningu zawieszeń , co sie z czym parujei jak działa , albo sobie zadzwoń do Zerkopolu , tam Ci starszy pan od Bilsteina fachowo wytłumaczy w czym rzecz , bo widzę , że wiedzy brak .
  • Moderatorzy
Opublikowano
W teorii tak B8, ale w praktyce pełno osób zakłada eibachy do b4 oraz sachsów i to jeździ normalnie bez stuków.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie żadne banialuki kolego, tylko przerobilem to na dwoch autach . Poczytaj sobie jakies artykuły fachowe na temat tuningu zawieszeń , co sie z czym parujei jak działa , albo sobie zadzwoń do Zerkopolu , tam Ci starszy pan od Bilsteina fachowo wytłumaczy w czym rzecz , bo widzę , że wiedzy brak .

 


nadal banialuki

Opublikowano
Nie żadne banialuki kolego, tylko przerobilem to na dwoch autach . Poczytaj sobie jakies artykuły fachowe na temat tuningu zawieszeń , co sie z czym parujei jak działa , albo sobie zadzwoń do Zerkopolu , tam Ci starszy pan od Bilsteina fachowo wytłumaczy w czym rzecz , bo widzę , że wiedzy brak .

 


nadal banialuki

 


Jak nie masz nic mądrzejszego do powiedzenia , to sobie daruj te farmazony .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.