Skocz do zawartości

[E9x] amortyzatory, sprężyny - jakiej firmy wybrać?


Andreas

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem dziś w intercars kupić łożysko do mcphersona i gość mówi że mam zwykłe zawieszenie.. daje mu numer z amortyzatora 31316796160 i on że to ciągle zwykły amortyzator.. To jak to jest?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 724
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I jeszcze jedno pytanie, czy W e92 na standardowym zawieszeniu są takie same amory jak w e90/e91?

Czy z przodu jak i z tyłu wymienia się amory z odbojami i osłonami?

 

Przepraszam za laickie pytania ale lepiej głupio pytać niż potem odsyłać niepasujące części... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij korzystać z RealOEM i kupuj części po numerach to zminimalizujesz ryzyko że dana część nie będzie pasować. Kupowanie na allegro po nazwie samochodu to słaby pomysł. Masz sporo sklepów wyspecjalizowanych e BMW gdzie wszystko ci dobiorą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Wlasnie wrocilem z wymiany przednich amortyzatorow - bilstein b6. Zmiana kolosalna, ale moze to rowniez dlatego ze mialem amortyzatory oem od lci, ktore byly sporo krotsze. Dodatkowo po prawej stronie byla podkladka ktorej na lewej stronie nie bylo i to chyba ona powodowala te uciazliwe pukanie na niewielkich dolkach. Na poczatku byl efekt kozy ale po paru km jakos sie wyrownalo. Jutro pojezdze jeszcze na wspanialych drogach w Gdyni i zobaczymy jak sie prowadzi.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się żeby w cenie 100 złotych za sztukę dało się kupić dobrej jakości amortyzator samochodowy. TRW tyle nie kosztuje, więc chyba warto zapytać nie o to czy TRW jest spoko, tylko czy na podróbach też da się jeździć...

 

No dobra, znalazłem sklep gdzie rzeczywiście amortyzator TRW kosztuje 110 zeta i jest to najtańszy amortyzator do wyboru: https://www.czesciauto24.pl/search?keyword=33526771729 obok jest też taki sam amortyzator za 218. Sklep znam i zawsze byłem zadowolony z zakupów. Zadzwoniłbym do nich przed zakupem i się dowiedział skąd taka różnica w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

czy poniższy zestaw będzie pasował do mojego auta.

http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator-trw-jgm1129t,0-161-jgm1129t-982988.html

 

Wg realoem to są dwa numery 31316786013 i 31316786014 prawy i lewy. Niby zestaw TRW posiada oba numery ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy amortyzator jest prawy i lewy/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie, jakie polecacie amortyzatory na przod do zawiasu s226a? Najwazniejsze zeby auto nie stało zbyt wysoko, centymetr wyzej nie robi mi roznicy.Zależy mi także na w miare przystepnej cenie.

 

Czy takie amortyzatory monroe beda dobre? Wedlug realoem powinny pasowac...

https://m.czesciauto24.pl/monroe/11279173

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, też posiadam 226a i mam u siebie zamontowane te Monroe z przodu i z tyłu, auto prowadzi się i "stoi" tak samo jak na oryginalnych Saschach. Przez rok nic się z nimi nie stało a jeżdzę po strasznych dziurach. Dokładne numery tych amorków na przód dedykowanych do 226a to :

MONROE E7072R

MONROE E7073L

 

na pw podesłałem Ci link do sklepu gdzie są za ~220zł (sam tam kupiłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jesli ktos chce cos nizej niz m tech, ale aby dalo sie jezdzic, bylo troche bardziej twardo, to polecam caly zestaw vogtland do e92

Montaz jak ori zawiechy, wszystko pasuje i cena zestawu chyba 1800zl

Warto zmienic od razu poduchy amorow przod+tyl oraz gumowe podkladki pod springi przod, bo po czasie zaczna trzeszczec

Poduchy tyl bralem sachs, a przod lemforder germany do m techa. Nie brac Tureckich produktow, bo padna za chwile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam, mam problem z zakupionymi sprężynami Vogtland 40/25.

Po zamontowaniu sprężyn samochód obniżył się nie tak jak miał, a mianowicie przód miał się obniżyć o 40 a obniżył się o 16mm, natomiast tył miał być o 25mm a obniżył się o 37mm.

Efekt finalny wręcz odwrotny od zamierzanego, tył siedzi 20mm niżej od przodu.

Po uznanej reklamacji sprężyn, otrzymałem nowe. Wymieniłem dzisiaj sprężyny z tyłu i jestem załamany ponieważ no nowych jest ten sam efekt.

Czy problem tkwi w moim samochodzie?


Oto efekt:

94febd9b5c0cf48e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi springami jest o tyle problem, że nie dostosowują ich do wielkosci/ bardziej wagi motoru. Przy 6 garach usiądzie a u ciebie efekt jest jaki jest to jeżeli chodzi o przód. A co do tyłu to dziwne bo przy vogland-ach preblem jest z przodem z tego co się orientuje. Pomijam oczywiście montaż bo tam się nie da nic źle założyć(z tyłu ) Edytowane przez Badboybounce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.