Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A w tym sensie to tak, dobijanie na wiekszych dołkach itp , ja to przerobiłem na poprzednim aucie , amory zwykłe z pro kitem sparowałem i dobijało non stop . A tu chyba chodziło pytającemu o te stukające amory , np własnie e90 tak z fabryki miało , głuche postukiwanie , taka ich konstrukcja ( sachs ) . Ja po przesiadce z seryjnych Sachs na B8 zauwazyłem to , ze Bilstein wybiera cichutko kazdy rodzaj dziury na kazdej nawierzchni, ale to juz cecha zaawansowanej konstukcji amorów . B6 to dokładnie to samo, takze jest ciszej i na B6.
  • Odpowiedzi 724
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A mnie za to ciekawi jak się ma komfort na serii sportowej na sprezynach -15mm w porównaniu do B8 z eibachem jaki mam u siebie, bo chcę jednak podniesc go trochę na te -15mm z obecnych -35mm na przodzie i - 30 na tyle ( bo tyle finalnie opada z pro kitem ) i teraz pytanie czy sport zawiecha z serii e9x to w sumie taka sama twardosc i podskakiwanie na wszystkim jak B8 z eibachem , czy z racji wiekszego skoku jaki ma seryjna zawiecha sportowa to trochę lepiej komfort wygląda ? Nie mam porownania , bo nie jezdzilem na tym m-tech zawieszeniu .

Gosc z zerkopolu powiedział mi , ze skoro nie jezdze po torze i chce zachowac dobre prowadzenie b8 ,a miec lepszy komfort jazdy , to mam sobie kupić b6 i seryjne sprezyny . Bo b6 jest i do seryjnych (czyli jeep by był ) , ale tez chyba podejdzie pod te -15 mm spręzyny m-tech . Ma ktos jakies doswiadczenia z tymi zawiasami ? Czy moze spróbowac seryjne amory sachs niesportowe ze sprezynami m-tech , tak zeby był i komfort jakis i nie taki jeep jak zwykła seria ? Bo niekoniecznie mi sie chce wydawac znowu 2500 na amory ...

Opublikowano

Cześć.

muszę wymienić od razu 4 amory (mają pewnie z 15lat, ale nie to jest ich problemem) tyle że po winie wychodzi S226A ale w aucie siedzą amory ze sprężynami AcSchnitzer, mechanik stwierdził że seryjne amory się nie nadają do tych sprężyn

Opublikowano
A mnie za to ciekawi jak się ma komfort na serii sportowej na sprezynach -15mm w porównaniu do B8 z eibachem jaki mam u siebie, bo chcę jednak podniesc go trochę na te -15mm z obecnych -35mm na przodzie i - 30 na tyle ( bo tyle finalnie opada z pro kitem ) i teraz pytanie czy sport zawiecha z serii e9x to w sumie taka sama twardosc i podskakiwanie na wszystkim jak B8 z eibachem , czy z racji wiekszego skoku jaki ma seryjna zawiecha sportowa to trochę lepiej komfort wygląda ? Nie mam porownania , bo nie jezdzilem na tym m-tech zawieszeniu .

Gosc z zerkopolu powiedział mi , ze skoro nie jezdze po torze i chce zachowac dobre prowadzenie b8 ,a miec lepszy komfort jazdy , to mam sobie kupić b6 i seryjne sprezyny . Bo b6 jest i do seryjnych (czyli jeep by był ) , ale tez chyba podejdzie pod te -15 mm spręzyny m-tech . Ma ktos jakies doswiadczenia z tymi zawiasami ? Czy moze spróbowac seryjne amory sachs niesportowe ze sprezynami m-tech , tak zeby był i komfort jakis i nie taki jeep jak zwykła seria ? Bo niekoniecznie mi sie chce wydawac znowu 2500 na amory ...

 

Nie próbowałbym nawet zestawiać serii zawieszenia do m-tech springów, amortyzator nie będzie działał w pełnym zakresie, co przyczyni się do jego szybszego zużycia. To jest najgorszy i najtańszy sposób na obniżenie auta :mrgreen: Ja też szukam balansu między komfortem i niskim zawieszeniem, dlatego w nadchodzący wtorek zakładam b8 + springi m-tech sascha, zobaczymy co z tego będzie. Czytałem na zagranicznych forach, że jest to o wiele wygodniejsze połączenie niz b12, zachowując sportowe parametry jezdne.


 

 

Na dniach bede w wulkanizacji , to zrobie fote na podnosniku i podesle Ci

 

Jak już foty się nie doczekałem, możesz napisać czy chodzi o zaciągnięcie trytytki na samym dole tej harmonijki (osłony), aby się nie ściągneło?

 

Tak , na samym dole tej harmonijki trytkę dobierz taką ze 4mm szeroką . Tylko rób to zanim założysz amory , bo na samochodzie walka jest trochę , żeby tam palce wsadzić i ułożyć trytkę z tyłu amora tak , żeby nie zsunęła się .

 

Zrobiłem tak, ale nie wygląda to na stabilne połączenie. Myślę że przykleję to najpierw klejem termicznym, po czym zaciągnę trytytkę :D

Opublikowano
A ja własnie czytałem na tym forum , ze przy zawiasie m technic po zmianie sprezyn oryginalnych sportowych na pro kit , jest lepszy komfort . Czyli , ze eibach miekki bardziej niby. Ale na zdrowy rozum , to przy dłuższej sprezynie powinien byc lepszy komfort , bo amor ma dłuzszy skok zachowany . Jezdzę juz długo na B12 z prokitem i niestety coraz bardzej mnie irytuje to podskakiwanie ciągłe i uderzenia w plecy na dołkach . I tez myślę o zmianie sprezyn na mtech , co amorom da na przodzie dodatkowe 2cm i 1.5 cm na tyle , niby powinno zrobic roznicę wyczuwalną . Chyba , ze B8 jest tak twardy od samego początku skoku , bo wtedy to zmiana da tylko to, że nie bedzie dobijał przód do odboju tak często jak obecnie. Ciekawy jestem bardzo jak to bedzie u Ciebie działać .. bo albo zmieniam sprezyny na mtech, albo wracam do serii zawiechy sachs i godzę się z tym , że bedzie jeep w zamian za kompromis prowadzenia z komfortem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem po co robicie takie kombinacje. U mnie zawiecha M tech i sprężyny Eibach Pro Kit i jest niesamowicie! Po wymianie łączników stabilizatora i tulei pływających cudownie

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Robimy takie kombinacje, gdyż każdy chce się czuć jak najlepiej w swoim aucie :wink: Dla jednego b12 będzie komfortowe, dla drugiego seryjne zawieszenie dopiero będzie, a my szukamy złotego środka, czyli obniżenia i komfortu :cool2:
Opublikowano
Nie wiem po co robicie takie kombinacje. U mnie zawiecha M tech i sprężyny Eibach Pro Kit i jest niesamowicie! Po wymianie łączników stabilizatora i tulei pływających cudownie

 

B8 ze sprezynami Mtech to przecież nie jest kombinacja , tylko prawidłowo dobrany amor do sprężyny ( katalog Bilsteina tak przewiduje ) , a taki producent się raczej orientuje najlepiej co do czego zakładać . A jeśli już coś jest kombinacją , to właśnie zawiecha Mtech z Eibachem ... bo to amory nieprzystosowane skokiem do takiego obniżenia jakie daje Pro kit .

Opublikowano
a do sprężyn AC będzie pasować B6?

i czy S226A to jest to samo co zawieszenie M technic?

 

B6 z racji długosci tłoka jest do seryjnych spręzyn nieobniżających i ewentualnie do takich m technic -15mm . A ile obniża schnitzera sprezyna to nie wiem . Ale minimum te 20mm lub wiecej myślę , bo to tuningowa sprezyna . Rzecz jest w tym , zeby przy krótkiej sprezynie i długim seryjnym amorze w momencie jego rozciągniecią się całkowitego , sprężyna nie wysunęłą się z mocowania , co teoretycznie moze się zdarzyć, ale to raczej w takich zestawieniach seria amor i duże obnizenie . Tak przynajmniej tłumaczył mi gość z serwisu Bilsteina . W e9x s226A to to samo co M technic.

Opublikowano
no e90 siedzi nisko na tym zawiasie, żaba hydrauliczna nie wchodzi pod próg, z tym b6 to się pomyliłem bo chodziło mi o B8, kiedyś jak już mechanik rozbił przymiarki to monroe okazały się za długie
Opublikowano
Ja swego czasu też miałem zamiar kupić nowy zestaw B12 do mojego samochodu, po dłuższym zastanowieniu wziąłem także pod uwagę ze względu na koszty używany zestaw gwintu KW. Ostatecznie kupiłem KW v2 oczywiście używane za 2500zł. Przody okazały się w nienagannym stanie, regeneracja tyłów kosztowała mnie 300zł. Po wymianie okazało się że nie tylko pozbyłem się owych głuchych stuków seryjnego zawieszenia, ale o dziwo komfort wybierania nierówności również wzrósł i to mimo ustawienia twardości na połowie skali. Z zestawem B12 to nigdy nie wiadoma jak nisko siądzie, jednemu niżej drugiemu wyżej a gwintem w zależności od upodobań możemy sobie wysokością regulować a jak jeszcze do tego dodamy możliwość regulacji twardości i cenę zakupu, to według mnie trza się przed zakupem B12 dobrze zastanowić i poszperać w używkach np. KW.
Opublikowano
no e90 siedzi nisko na tym zawiasie, żaba hydrauliczna nie wchodzi pod próg, z tym b6 to się pomyliłem bo chodziło mi o B8, kiedyś jak już mechanik rozbił przymiarki to monroe okazały się za długie

 

No jesli do B8 ma byc , to idealnie, to jest amor do każdego obniżenia. Tylko , ze im krótsze sprezyny , tym komfort się psuje bardziej , ale amor ma skok przewidziany do takich -50mm nawet.

Opublikowano
A ma ktoś pojęcie jakie sprężyny mają wersje xdrive ? Bo na oko , po przejrzeniu wielu zdjęć wychodzi mi , że to nie jest aż taki jeep jak na zwykłym zawiasie , ale też nie siedzi tak jak mtech , jest jakby pomiędzy ? Czy mi się tylko wydaje ?
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

witam

Muszę wymienić amortyzator bo jest wylany i mam dylemat, auto to e91 335i na seryjnym zawieszeniu (wg mnie porażka przy takim silniku) poprzednie auto mialem na zawieszeniu m tech i mi bardzo pasowało, fajnie się prowadziło i komfortowo, tutaj jest porażka, nie można szybciej pojechać w zakrętach itp. Czy kupić dedykowany zestaw pod m-tech sachsa plus springi czy może lepiej b8 + pro kit, nie chciałbym aby auto poszło mocno w dół, czy może kupić Sachs m tech i Pro kit?? co będzie najlepszym wyborem??

  • Moderatorzy
Opublikowano
A ma ktoś pojęcie jakie sprężyny mają wersje xdrive ? Bo na oko , po przejrzeniu wielu zdjęć wychodzi mi , że to nie jest aż taki jeep jak na zwykłym zawiasie , ale też nie siedzi tak jak mtech , jest jakby pomiędzy ? Czy mi się tylko wydaje ?

xDrive ma inne amortyzatory również, dziadkowe.

Także idąc w obniżenie najlepiej wymienić też amortyzatory.

  • Moderatorzy
Opublikowano
witam

Muszę wymienić amortyzator bo jest wylany i mam dylemat, auto to e91 335i na seryjnym zawieszeniu (wg mnie porażka przy takim silniku) poprzednie auto mialem na zawieszeniu m tech i mi bardzo pasowało, fajnie się prowadziło i komfortowo, tutaj jest porażka, nie można szybciej pojechać w zakrętach itp. Czy kupić dedykowany zestaw pod m-tech sachsa plus springi czy może lepiej b8 + pro kit, nie chciałbym aby auto poszło mocno w dół, czy może kupić Sachs m tech i Pro kit?? co będzie najlepszym wyborem??

W takim wypadku Bilstein B12 Pro Kit, czyli B8 + sprężyny Eibacha. Mam ten zestaw + opony bez rft i auto prowadzi się kosmicznie dobrze.

Tylko fura siądzie 2-3 cm. Oczywiście do tego cały drobny osprzęt musisz zakupić.

Jak chcesz iśc dalej to grubsze stabilizatory + gumy i drążki stabilizatorów np. Meyle HD. Wtedy z samochodu nie wysiądziesz.

Opublikowano
witam

Muszę wymienić amortyzator bo jest wylany i mam dylemat, auto to e91 335i na seryjnym zawieszeniu (wg mnie porażka przy takim silniku) poprzednie auto mialem na zawieszeniu m tech i mi bardzo pasowało, fajnie się prowadziło i komfortowo, tutaj jest porażka, nie można szybciej pojechać w zakrętach itp. Czy kupić dedykowany zestaw pod m-tech sachsa plus springi czy może lepiej b8 + pro kit, nie chciałbym aby auto poszło mocno w dół, czy może kupić Sachs m tech i Pro kit?? co będzie najlepszym wyborem??

W takim wypadku Bilstein B12 Pro Kit, czyli B8 + sprężyny Eibacha. Mam ten zestaw + opony bez rft i auto prowadzi się kosmicznie dobrze.

Tylko fura siądzie 2-3 cm. Oczywiście do tego cały drobny osprzęt musisz zakupić.

Jak chcesz iśc dalej to grubsze stabilizatory + gumy i drążki stabilizatorów np. Meyle HD. Wtedy z samochodu nie wysiądziesz.



Teraz zobaczyłem ze na sprężynie z przodu jest naklejka D7, jak dobrze kojarzę czy to nie jest sprężyna od m- pakietu?

Opublikowano
witam

Muszę wymienić amortyzator bo jest wylany i mam dylemat, auto to e91 335i na seryjnym zawieszeniu (wg mnie porażka przy takim silniku) poprzednie auto mialem na zawieszeniu m tech i mi bardzo pasowało, fajnie się prowadziło i komfortowo, tutaj jest porażka, nie można szybciej pojechać w zakrętach itp. Czy kupić dedykowany zestaw pod m-tech sachsa plus springi czy może lepiej b8 + pro kit, nie chciałbym aby auto poszło mocno w dół, czy może kupić Sachs m tech i Pro kit?? co będzie najlepszym wyborem??

 

Jeśli nie chcesz, żeby za mocno siadło , to albo mtech zestaw spręzyny plus amory i bedzie - 15mm od tego co masz , albo Bilstein B8 i sprężyny pro kit , ale to siadzie sporo więcej , mam taki zestaw i przód siadł 35mm od serii , a tył 30 mm i przy dojazdach do krawężnika przodem robi to różnicę niestety i jest szorowanie non stop , no i zamarznięte koleiny itp to też jedziesz brzuchem częsciej . Również w 3 osoby na policjantach też lekkie szorowanie już . Za to prowadzenie i praca amortyzatora topowe . Niżej niż eibach pro kit nie ma sensu na co dzień. Zawiecha mtech sachsa to jednak 1000 pln mniej.

Opublikowano
witam

Muszę wymienić amortyzator bo jest wylany i mam dylemat, auto to e91 335i na seryjnym zawieszeniu (wg mnie porażka przy takim silniku) poprzednie auto mialem na zawieszeniu m tech i mi bardzo pasowało, fajnie się prowadziło i komfortowo, tutaj jest porażka, nie można szybciej pojechać w zakrętach itp. Czy kupić dedykowany zestaw pod m-tech sachsa plus springi czy może lepiej b8 + pro kit, nie chciałbym aby auto poszło mocno w dół, czy może kupić Sachs m tech i Pro kit?? co będzie najlepszym wyborem??

W takim wypadku Bilstein B12 Pro Kit, czyli B8 + sprężyny Eibacha. Mam ten zestaw + opony bez rft i auto prowadzi się kosmicznie dobrze.

Tylko fura siądzie 2-3 cm. Oczywiście do tego cały drobny osprzęt musisz zakupić.

Jak chcesz iśc dalej to grubsze stabilizatory + gumy i drążki stabilizatorów np. Meyle HD. Wtedy z samochodu nie wysiądziesz.



Teraz zobaczyłem ze na sprężynie z przodu jest naklejka D7, jak dobrze kojarzę czy to nie jest sprężyna od m- pakietu?

 

D7 to przednia spręzyna do mtech z automatyczną skrzynią

Opublikowano
Więc pozostaje Ci dokupić tylko amory sachs za ok 1100 lub za ponad dwa razy tyle B8


Po vin mam zwykle zawieszenie czyli ktoś wymienił sprężyna na m-pakiet ale amory sa ori do zwyklego zawieszenia, muszę zobaczyć jaka z tylu jest. Wiec zamawiam sachsa pod zawieszenie M

Opublikowano
Jeszcze jest jedna opcja AMORTYZATORY PRZÓD KONI STR.T https://allegro.pl/oferta/bmw-e90-e91-e92-e93-amortyzatory-przod-koni-str-t-9976601834?utm_medium=app_share&utm_source=facebook


Podobno jest porównywalny z zawieszeniem M tech


Dobierać cześć pod który numer ? Pod s704a czy S226a??


B17-C313-D-AE53-415-B-B8-F1-0-B52062-BEDAC.jpg

 

Po prostu do zawieszenia sportowego , czy dla pojazdów w techniką M , w sklepach internetowych i hurtowaniach te dwa określenia występują .

Wymień też przednie górne mocowania amorów i tylne górne mocowania . No i odboje i osłonki do amorów mtech.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.