Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 724
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak to się nie da? U mnie 9 cali i agresywne ET i mogę posadzić ją 30 mm jeszcze.
Opublikowano

Wejdzie 10 cali tyl i 9 przod z dpbrym et

Problem w tym, ze kupiles za szerokie opony, bo bez rolowania tylnych blotnikoe nie ma opcji bez tarcia

Zalezy tez jaka firma opon?

Opublikowano (edytowane)
Kupilem 275/30 I sa naciagniete.. 265 by były już całkiem płaskie, a z przodu 235/35 wygląda na wyższą mimo że według proporcji powinna być niższa:/ z przodu Michelin Pilot sport 4s i tył Accelera Phi 2. Zastanawiam się czy nie wymienić tych z tylu na Michelin bo wygląda zupełnie inaczej ta chinska opona i mnie parzy w oczy ale kupiłem tania bo MMA zamiar je szybko zetrzeć. Edytowane przez Thuger
Opublikowano

Dlatego 275 wchodzi, bo michelin ma spore ranty ochrpnne i bedzie jakby szersza wizualnie

Trakcja i prowadzenie na plus, a do tego wystarczy na dluzej niz accelera

Zjedz je i zapodaj 265 michelin to zobaczysz, ze jest szersza niz accera 275

  • Moderatorzy
Opublikowano
Akurat Michelin przy PS 3 i 4 o PSS nie wpsomnę ma krawędź opony ostrą, ostre przejście. Dajmy na to Goodyeary są zaoblone.
Opublikowano
Powiem tak, na obecnym zestawie jezdzi sie normalnie, nic nie skacze, fajnie tlumi i trzyma sie drogi jak na kleju. Tyl fajnie lata ale po to kupilem tanie chinskie opony bo wiedzialem ze dlugo nie wytrzymaja i tak. Nie jezdze wyczynowo tylko dla zabawy i chleb rano wiec jest ok.
Opublikowano

Witam, wymieniłem sprężyny i amortyzatory z przodu i auto zrobiło się miekkie, gorzej pokonuje zakręty. Mam wrażenie jakby przód podskakiwał w zakrętach, pływał, auto przechyla się itd

Niby mam zwykłe zawieszenie nr vin: wbavc31070ps43001

Sprężyny zamontowane z przodu to Sachs 998 451, stara sprężyna miała oznaczenie C5, tylko tyle wiem. Auto się podniosło z 2 cm na oko.

Nowe amortyzatory to TRW, nie wiem co było wcześniej. Ale auto buja się strasznie na boki.

Co polecicie, żeby auto pewniej wchodziło w zakręty ? Mogę do tych sprężyn zamontować np amorki Sachs Advantage ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skręciłeś wszystko na podniesionym czy na opuszczonym kole?
3A0jS9b.png
Opublikowano
Musiałbym zapytać mechanika. Ale jak pokonuje progi zwalniające to czuje, że poprzednie amortyzatory były sztywniejsze. Teraz jest lepiej na dziurach, wole żeby było lepiej w zakrętach.
Opublikowano

Nie wiem, stara sprężyna jest czarnego koloru i ma naklejke C5. Może ktoś sprawdzi VIN jakie mam zawieszenie ? Tył siedzi kilka cm niżej.

Coś muszę wymienić, może same amortyzatory na sztywniejsze ? Ktoś doradzi ?

Opublikowano
Potwierdzam, amorki trw nie są za fajne, są to najtańsze firmowe. Mam je, nie polecam, wcześniej były Bilstein (wariant budżetowy), były zdecydowanie lepsze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to za jakiś czas

Z Twojego opisu wynika że ewidentnie robota została skopana a auto jeździ niepewnie więc zamiast czekać udałbym się do warsztatu na poprawienie roboty.

3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.