Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam ciągły problem z mojim 3.0xd poszukuję specjalisty który podejmie się naprawy dodam ze z tymi stukami zrobiłem już 40tys auto jeździ ale coś stuka zalanczam filmik i szukam konkretnych mechaników

Opublikowano

Jakbym swoją słyszał.

 

Moja tak stuka od kiedy ją kupiłem. Też zrobiłem z tym prawie 40 tys. i nic się nie dzieje. W międzyczasie robiłem koło dwumasowe i nic się nie zmieniło.

 

Byłem u dwóch mechaników specjalizujących się w BMW i każdy mówił, żeby się nie przejmować.

 

Stukanie dobiega jakby z okolicy sprzęgła spod podwozia. Stojąc na wprost maski silnik chodzi równo. Nie wiem na ile to może mieć znaczenie, ale w aucie brak dolnej osłony skrzyni biegów.

Opublikowano

No niestety panowie tam tak mają. Fakt - są skuteczni, ale za cenę wymiany połowy samochodu.

 

Mnie trochę wkurzyli, gdy przy przeglądzie przed zakupem wszystko niby było ok, a później jak podjechałem na kontrolę hamulców (bicie) to ten sam mechanik po obejrzeniu auta wyskoczył z kosztorysem na ponad 7k :mad2:

 

PS: Może warto też spytać kolegów z działu E60/61. W E9x ten silnik nie jest zbyt popularny (króluje 2.0d), natomiast w E6x występował częściej.

Opublikowano

No właśnie miałem wrażenie ze jak się jedzie do w miare pozadnego serwisu bmw to się płaci ale za to ma się rztelna robotę ale jeśli chodzi o stando to się przeliczylem mieli też tak z tą firmą mój brat i maz mojej kuzynki specjalisci :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

w jednym z warsztatów we Wrocławiu powiedzieli mi ze to może być koło zamachowe ale to by trzeba było sprawdzić

Jeśli chodzi o stando to wydaje mi się ze chcą zarobić na nas kasę i w dupie mają nasze auta...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jakie stando... jak jesteś we wro i chcesz dobrze dla swojego auta i kieszeni to jedziesz do bmwexpert na olsztyńską albo b/m garage w długołęce.
Opublikowano
w jednym z warsztatów we Wrocławiu powiedzieli mi ze to może być koło zamachowe ale to by trzeba było sprawdzić

Ja z racji manuala mam koło zamachowe dwumasowe i było ono niedawno wymieniane - brak zauważalnych zmian w odgłosach pracy silnika.

 

Z ciekawości (być może niezwiązane) - czy u Ciebie też przy odpalaniu silnika rano po chłodnej nocy auto puszcza siwego bączka? Być może tego nie widać z racji DPF (u mnie usunięty).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.