Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam problem z moim autem otóż od zeszłego tygodnia zaczęło palić drakońskie ilości paliwa(rzędu 20l/100km)

Inpa pokazuje takie błędy

 

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------

Date: 05/02/16 13:19:58 ECU: MS420DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS420DS0-------------------------------------------------------------

RESULT: 4 errors in error memory !-------------------------------------------------------------

 

153 Signal Lambda probe before-Kat Bank 2 max value over limit

Error frequency : 1 Logistic counter: 40

Engine speed 736.00 1/min load 103.49 mg/Hub temperature cooling water 70.50 Grad C lambda probe voltage control probe Bank 1.28 V appear before (rel.) 2.50 h

Kurzschluss gegen U-Batt. CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: 99 B1 01 28 17 13 9E FF B4 5B-------------------------------------------------------------

 

55 avtivate Lambda probe heating before KAT Bank 2

Error frequency : 1 Logistic counter: 40

Engine speed 736.00 1/min load 103.49 mg/Hub lambda probe voltage control probe Bank 1.28 V temperature cooling water 70.50 Grad C appear before (rel.) 2.50 h

Leitungsunterbrechung CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler

Errorcode: 37 74 01 28 17 13 FF 9E B4 5B-------------------------------------------------------------

 

140 Signal tank-leck-diagnostic-pump reed-switch not clossed

Error frequency : 1 Logistic counter: 40

load 103.49 mg/Hub Engine speed 736.00 1/min temperature cooling water at the start 66.00 Grad C temperature intake air 30.00 Grad C appear before (rel.) 2.50 h

Reed-Switch nicht geschlossen CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler

 

Errorcode: 8C 72 01 28 13 17 98 68 B4 5B-------------------------------------------------------------

 

18 Signal Camshaft sensor outlet

Error frequency : 4 Logistic counter: 40

Engine speed 832.00 1/min engine condition = idle 4.00 -- oel temperature 84.15 Grad C Battery Voltage 13.87 V appear before (rel.) 2.30 h

Signal nicht plausibel CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: 12 B8 04 28 1A 04 A6 88 B4 5D =============================================

 

Za pomoc z góry dziękuje

Opublikowano
Drastycznego spadku mocy nie zauważyłem. Błąd sond pokazywało już wcześniej a spalanie było w normie. A od czego jest błąd 140? przeszukałem forum i internet i nic na jego temat nie znalazłem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Weź pod uwagę fakt, że sondy mogły wcześniej nie działać prawidłowo, a dopiero teraz paść zupełnie. Poczytaj sobie czym są i za co odpowiadają.

Zrób odczyt life data i się przekonasz czy tak jak twierdzisz, nie one są winne.

Opublikowano

Wcześniej był błąd i nic nie robiłeś? Błąd nie wyskakuje tak sobie i sam się nie naprawi, nie ma szans.

 

Sprawdź czy sonda/sondy pracuje prawidłowo jeśli nie to kup nowe. Od tego bym zaczął jeśli miałeś już dawno z tym problem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd 140 to uszkodzony zawór magnetyczny odpowietrzenia zbiornika, nr części 1748875.

pzdr

yaz

Opublikowano

Auto właśnie miało jechać na większy przegląd i wymiane tej sondy.

Nowe sondy tylko orginał czy zamienniki też dadzą rade?(różnie ludzie piszą)

Dzisiaj po podłączeniu kompa błędy 18 i 140 już nie wyskakiwały. Czy mimo to i tak wymienić czujnik wałka?? Bo teraz nie wiem czy jest w końcu sprawny czy nie.

Opublikowano
Możesz spróbować na początek zakupić sondę używkę,tylko aby była dedykowana do Twojego auta(kolory przewodów) jak u mnie padła sonda wzrost spalania był zauważalny od razu. Kupiłem używkę na "gwarancji rozruchowej" i śmiga już półtora roku. Skoro nie masz problemów z mocą w aucie to odpuść na chwilę obecną wymianę czujnika wałka, wymienić go możesz w każdej chwili jak zajdzie potrzeba.
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Witam

Okazało sie, ze sonda byla ok. winowajcą okazała się jej wiązka. Kable były zgrzane ze sobą i robiły zwarcie.

Dzięki wszystkim za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.