Skocz do zawartości

F31 wrażenia po 100 tyś


Giacomo4

Rekomendowane odpowiedzi

Re: F31 wrażenia po 100 tyś

 

Postprzez xlud » Wto Sty 17, 2017 9:09 pm

Ja mam juz 40.000 km najechane i tez jestem zadowolony. Do tej pory akcja serwisowa wymiany cewek zaplonowych, wyciek oleju na tylniej osi (jakies uszczelki) oraz ostatnio zgasły mi zegary przy 160km/h na autostradzie na 5 sekund- wymiana jakiegoś modułu wyświetlacza. Samochod ma rok :)

 

Chodzi mi o te 40 tys i wyciek oleju? wymiana cewek? jakoś słabo?

Liczy się tylko bmw!!:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dieselu cewki? :8)

:D no wiem, ze wypowiedz moja jest mało pro. Sprawdzę dokładnie co tam wymienili bo akurat będę w piątek w ASO. Teraz nie mam książki bo tylko wszystko w komputerze i generalnie ASO mało się chwalą co tam wymieniają w międzyczasie podczas regularnych interwałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Ja z przyczyn podatkowych żegnam moje E90 320d. Aż żal sprzedawać od nowości w moich rękach, 152tkm zrobiony rozrząd... igiełka. I jeszcze nikt nie zadzwoni pomimo dużej obniżki ceny na allegro...

Podjechałem dzisiaj obejrzeć model F30 żeby zobaczyć czy na otarcie łez nie wskoczyć w cos nowego... ale choć go nie prowadziłem to faktycznie mniej mi się podoba wnętrze no i na koniec coś co mnie rozłożyło... te zawiasy bagażnika, skąd oni to od gapili z fiata 125p??

 

Podejrzewam że wynika to z elektrycznego otwierania klapy, ale mimo wszystko można to było sensowniej rozwiązać. Jak dal mnie fatal error

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie plastiki trzeszcza przy dotknięciu. W czasie jazdy jest ok. No ale mówienie ze f10 to to samo co seria 3 to przesada. Miałem F10 przez tydzień bo moja f34 stała w serwisie i wrażenia są dużo lepsze: bardziej przestronne wnętrze , dużo lepsze wyciszenie , lepsze jakość kokpitu ...no i komfort jazdy mega. Moje 3 GT jest w m pakiecie na wypasie a piątka to był golas.
Liczy się tylko bmw!!:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

F10 jest wykonane i wykończone tak jak powinno być duzo duzo lepiej od f30.

Wnętrze całkiem innej jakości , wyciszenie to wręcz przepaść nawet pod maską f10 ma osłony plastiki uszczelki tak jak powinno być schludnie a f30 sprawia wrażenie nie dokończonej.

Na szczęście nowe g30 też jest ok szkoda że serie 3 wykończone są na tym samym poziomie co seria 1 przez taką politykę nawet nowy passat sprawia wrażenie dużo lepszej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To musisz kupić Passata ;) ogladakem, jeździłem paskiem, Audi a4 i c klasssse i dla mnie to co jest najważniejsze czyli prowadzenie to tylko bmw!! Ale każdy ma inne priorytety...

Jakbym chciał przestrzeń to kupiłbym paska 280 4 motion.

Ale auto które odebrałem spełnia moje oczekiwania w 100%...

Ps. Ciekawe jak kolegi k ponad 400km i prawie 600nm lata bo póki co mocy mam pod dostatkiem.

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A Ty czytasz ze zrozumieniem?? Nie pisałem o prowadzeniu tylko o jakości wykonania.

Bmw prowadzi się najlepiej z masowo produkowanych aut nawet amg mercedesa mimo rwd nie daje takiej frajdy z prowadzenia w zakrętach.

Silniki, prowadzenie, spalanie to wszystko jak dla mnie najlepsze jest w BMW kiedyś była też jakość wykończenia w tej chwili można tak mówić dopiero od serii 5 w góre i nad tym ubolewam bo nie lubie dużych aut nie prowadzą się tak dobrze jak najmniejsze modele i nie dają takiej frajdy z prowadzenia.

Plusem jest fakt ze mozemy w f30 wybrac skore o rozszerzonym zakresie i wtedy chociaz deska wygląda fajnie jakościowo ale jeszcze sporo wad zostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy z tym wychwalaniem jakości F10, plastiki trzeszczą po naciśnięciu jak w F3x. Zgadzam się jednak ze stwierdzeniem, że różnica między Serią 3 i 1 jest mniejsza niż między 5 i 3.

Jakościowo C klasa jest porównywalna z F30, ma po prostu więcej błyskotek (raczej tanich) i nowocześniejszy design, przez co wygląda na bardziej premium niż jest w rzeczywistości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze od siebie ze 3ka jest naprawde ladna (chyba najladniejsze auto w tej klasie ) ma taki agresywny wyglad , bardzo mi sie podoba , no a reszta , juz pisalem , pierdoly ktore nie powinny byc ( zarowki zamiast ledow, niektore plastiki , wyciszenie ) najwazniejsze ze jest bezawaryjna :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Zastanawiam się czy zostało coś poprawione w nowych silnikach B47 w kwestii procesu wypalania DPF-a.

Czy nadal zdarzają sytuacje "przybywania oleju", jak miało to często miejsce zwłaszcza w eksploatacji miejskiej w poprzednich silnikach N47.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

F31 09/2013 2.0xDrive 183KM

78 tys KM

Tylko standardowy serwis wliczony w cenę.

Generalnie mam tylko jedną malutką uwagę. Od około 20 tys km na nierównościach słyszę lekko drgającą szybę poi prawej stornie - strasznie mnie to irytuje - oczywiście słyszę tylko jak - żaden inny pasażer tego nie wyłapuje.

Serwis BMW taka uwaga trochę przerasta - oni tylko części umieją wymieniać.

Mam nadzieję, że zlokalizuje to miejsce drgań. Na razie smarowałem wazelinką uszczelki - ale nie pomogło :(

 

Poza tym to najlepszy samochód jaki miałem w życiu. Żaden inny nie sprawiał mi takiej przyjemności w jeździe - szczególnie lubię zakręty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
auto ma jechac a jak przy tym troche trzeszczy to znaczy tylko ze zakret byl ciasny , 330d jak wkrecasz na obroty to zadne trzeszczenie Ci nie bedzie przeszkadzalo bo jak na diesla to ladnie burczy a jak ktos szuka luksusu to nie w -3-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
U mnie pojawily sie ciagle komunikaty o niedzialajacym tempomacie i limiterze, pomimo ze funkcjonowaly poprawnie. W ramach gwarancji wymieniono uszkodzone pole klawiszy. Ponoc znany i czesty problem przy kierownicy sportowej.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
BMW 118 d F31. Wymiana tarcz hamulcowych + klocków tył. Przebieg 115 tyś km, cena 380 zł komplet TRW :)

 

380zł za tarcze i klocki ? i czujnik?

 

Tarcze i klocki do tyłu komplet 380,60 zł. Bez czujnika. Po drobnych zniżkach u kolegi w sklepie. Wymieniałem sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW 118 d F31. Wymiana tarcz hamulcowych + klocków tył. Przebieg 115 tyś km, cena 380 zł komplet TRW :)

 

380zł za tarcze i klocki ? i czujnik?

 

Tarcze i klocki do tyłu komplet 380,60 zł. Bez czujnika. Po drobnych zniżkach u kolegi w sklepie. Wymieniałem sam.

A ja wymieniłem w ASO i aż wstyd się przyznać ile zapłaciłem za komplet tarcze + klocki przód i tył

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pozdrawiam,

47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.