Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Po minucie odpalonego radia na postoju bez uruchomionego silnika wyskakuje mi komunikat "battery charge very low".

 

Akumulator był niedawno wymieniony na nowy, 100mAh. Alternator regenerowany w tym samym czasie.

 

Po podłączeniu samochodu pod program INPA wyskakuje bład 10651. Natomiast u znajomego w Autocom - ie pokazało błąd "regulator napięcia [alternatora?]"

 

http://i.imgur.com/TOeyr83.jpg

 

Panowie, od wymiany czego zacząć? Klemy czy regulatora, czy zrobić od razu to i to?

 

czy wymieniająć kleme mam wymienić całość z elementami 2 i 3, cz można je zamienić z mojej klemy?

Schemat: http://www.bimmerscan.com/bmw-intelligent-battery-sensor-ibs/

 

Jak to w ogóle wygląda? Bo większość produktów na alledrogo jest pozbawiona elementów 2 i 3.

 

http://allegro.pl/przewod-kabel-ibs-bmw-e60-e70-e81-e87-e90-e91-i6117665619.html

http://allegro.pl/bmw-e60-klema-minusowa-ibs-i6106352626.html

 

Jak Wy to widziecie? Co sugerujecie zrobić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź najpierw jakie masz napięcie na alternatorze i czy nie skacze. Zrobisz to w ukrytym menu.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
13,6 to dosyć niskie napięcie. Stawił bym na alternator ale różnie to bywa. Czasami winny jest regulator.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Bierzesz pod uwagę ten błąd, którego zdjęcie zamieściłem w linku?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Według błędu z pierwszego linka jest dowymiany klema IBS.
Opublikowano

Dobra, teraz tak, mogę wymienić klemę na taka z linku powyżej? I przełożyć przewody 2 i 3 ze schematu z starej klemy?

Czy trzeba to kodować?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jadę właśnie autem.

Ładowanie waha się od 13.9-14.2 V

Przez większość czasu oraz na biegu jałowym utrzymuje się stabilnie 14,0.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teraz widzę że błąd w INPA to 299B a ja szukałem pod 10651.

Jak INPA pokazuje że klema walnięta to oczywiście może być ale ładowanie masz zbyt niskie i to też może być powodem wyskakiwania tego błędu.

Regulator napięcia powinien sterować lądowanie na poziomie 14,7-14,8 i utrzymywać je na tym poziomie.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Dobra, po kolei, od czego zacząć? Wymienić klemę, czy szukać alternatora? Jednak nie uśmiecha mi się ten alternator bo o ile klemę da się kupić używana niedroga to podejrzewam, że z alternatorem będzie gorzej.

Co z regulatorem napięcia? Jednak w autocomie wyleciał błąd. Robić coś z tym, czy najpierw klemą się zając? I jak jest z tymi kabelkami, można je przełożyć?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kable możesz zostawić. Zacznij od najtańszej części, z odrobiną szczęścia jest to naprawdę tylko klema bo alternator w sumie robiłeś to powinno wszystko działać a jak to nie pomoże to regulator.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Żadna, jak będzie niesprawna to oddam. Pisząc niesprawna mam na myśli wywalająca błąd. Jak błąd nie ustąpi to wymienię regulator napięcia.

Dam znać jak poszło, ale to dopiero za jakiś czas.

Dziękuje Panowie

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
te klemy poliftowe są mniej awaryjne, bardziej odporne na wilgoć która powodowała najczęściej problemy z IBS, kupując używaną polifotową jest spora szansa że trafi się na dobrą
Opublikowano
te klemy poliftowe są mniej awaryjne, bardziej odporne na wilgoć która powodowała najczęściej problemy z IBS, kupując używaną polifotową jest spora szansa że trafi się na dobrą

 

Trzeba to kodować czy wejdzie plug&play? ;)

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zacznij od wymiany, albo najlepiej podmianki od jakiegoś kolegi, klemy ibs, masz tu mój temat, może Ci pomoże.

viewtopic.php?f=15&t=319100

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

A zarejestrowałeś nowy akumulator?

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Zacznij od wymiany, albo najlepiej podmianki od jakiegoś kolegi, klemy ibs, masz tu mój temat, może Ci pomoże.

viewtopic.php?f=15&t=319100

 

Czytałem Twój post, jest bardzo pomocny, dzięki.

 

Natomiast w domu mam e90 po liftową. Pomyślałem, że może kupię najpierw adapter, żeby przełożyć z e90 do swojej i zobaczyć czy to na pewno jest klema?

Co musiałbym dokupić aby pasowała? Podrzucisz link?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.