Skocz do zawartości

e63 niskie obroty na postoju


areksaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w moim 630i (2005)na postoju jest około 600 obrotów na zegarach, a silnik chodzi prawie jak diesel. Ktoś.. coś..

Dodam, że w trakcie jazdy nic się nie dzieje, a aż tak bardzo mi to nie przeszkadza bo mam audio Logic7 (no i wiadomo), ale wydaje mi się ,że powinno być około 900?

Wymieniłem świece i przeczyściłem przepustnicę, ale nie pomogło. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego,

 

autko z wyłączoną klimatyzacją po zagrzaniu powinno mieć coś ok 550-600 obr/min. Wydaje mi się, że obroty masz prawidłowe..

Bardzo skaczą gdy stoi zapalony? Mówisz, że chodzi nie równo- może nie pali Ci na jeden gar? Jeżeli masz możliwość podepnij kompa- obstawiam cewkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty masz prawidlowe :) silnik chodzi jak diesel a ty jeszcze nim jezdzisz :nienie: sprawdz stan oleju moze zawory ci klepia gdyby nie chdzil na jeden cylinder zapalil by sie check :wink: silniki n52b30 mialy problem z dziwnym cykaniem mialem taki w e60 zalalem oliwe millersa i wszystko ucichlo one maja konstrukcyjna wade glowicy :D ale moze byc to valvertonic bez inpy sie nie obejdzie :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za szybki odzew.

Sprawa wygląda tak: samochód chodzi równo, nic nie dymi, nie stuka i nic się nie dzieje, może przesadziłem z tym "jak diesel", bo kiedyś jeździłem 3-litrowymi silnikami i na jałowym biegu nie było ich słychać i trzeba było patrzeć na obrotomierz, żeby było wiadomo, czy silnik chodzi. Przy 600 ma delikatne drgania na kierownicy, które przechodzą jak zwiększę obroty do 900. Nic nie dymi, nic nie stuka, pewnie tak ma być. Jeżdżę tym autkiem od września i dopiero się "macamy" więc dziękuję za informację, że obroty są prawidłowe. 3 miesiące temu robiłem wszystkie bolączki u Mikołajczaka w Poznaniu i nic na ten temat nie mówili, więc prawdopodobnie jest OK (ZNA KTOŚ TEN WARSZTAT? PROSZĘ O OPINIE NA FORUM LUB NA PRIV:), BO TRAFIŁEM TAM ZUPEŁNIE PRZYPADKOWO I WYDAJE MI SIĘ OK?). Wkrótce wstawię jakieś fotki, tylko muszę ją najpierw ogarnąć, w sensie umyć itd. Pozdrawiam.

P.S. na wszelki wypadek podepnę go pod kompa przy najbliższej okazji i dam wam znać. Szkoda, że nie mam porównania z innymi, ale może wybiorę się na zlot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
No i już po problemie. Wkrótce po moim poście zapaliła się jednak kontrolka check, a jako że przez pewien czas byłem w rozjazdach (oczywiście innym autkiem), to nie miałem czasu do tego zajrzeć i zrobiłem to dopiero przy wymianie oleju. Obroty były jednak odrobinę za małe , około 550 -600, a komputer pokazał że samochód dostaje ubogą mieszankę (czytaj lewe powietrze). Usunięcie usterki w połączeniu z wymianą oleju, filtrów i przeczyszczeniu sitka na pompie paliwowej dało oczekiwany efekt. W końcu samochód chodzi tak jak powinien. Po raz kolejny sprawdziło się, że najważniejsza jest diagnoza, bo inni mechanicy zaczynali rozmowę od elektrozaworów, cewki itd. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.