Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bo najpierw leci do folderu do wysłania, pomyśl chłopie...
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
bo najpierw leci do folderu do wysłania, pomyśl chłopie...

Wystarczyłoby mnie poinformować. Myślałem, że trzeba mieć jakaś ilość napisanych postów by móc wysyłać prywatne wiadomości. Kto pyta nie błądzi :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie mam okazje kupić stylingi 193ale tu pytanie - czy one wychodziły w rozmiarze 4x 8Jx18 czy tylko mieszane 8J przód i 8,5J tył - sprzedający zarzeka sie ze ori a ja nie miałem styczności z felgą

Czy w e90 musi być mieszana felga - przedtem miałem 8,5J na 313 przód i tył i jeździło sie ok

Opublikowano

Hej.

 

od dłuższego czasu zastanawiam się nad doborem kół do mojej e90. Zastanawiam się głównie nad rożnicą, kosztami i odpowiednim dobraniem opon z felgami pod zawieszenie i silnik. Zastanam wię też czy profile opony 35 i 30 to nie za mało na nasze dziury? :/

 

Na forum jest baaardzo dużo postów na ten temat, ale brakuje mi informacji.

 

E90 218KM 2.5 benzyna + sportowe zawieszenie, niebieskie sprezyny - nie wiem jak określić jego twardość, obniżony.

 

Moje pytania:

1. Co myślisz o jeździe po polskich drogach i czy jeździłeś na kołach 19",

z oponami z przodu 225/35/19 i felgą 8.5J,

orazem na tyle: 255/30/19 i feglą 9.5J

Takie kupiłem auto, boję się, że koła szlag trafii na naszych drogach (sprowadzone z Szwajcarii)...

 

2. Czy w zamian za 19" dobrym rozwiązaniem będą 18" przód 225/40/18 tył: 245/40/18 ? Czytałem ze trzeba zwrócić uwagę, żeby DTC nie świrowało.

 

3. Jaka jest kurde różnica pomiędzy ET a IS? To jest to samo? Nie mogę znaleźć info na temat IS.

 

Zastanawiam się nad wsadzeniem 18" BMW 193

 

Dzięki!

Opublikowano
Zalezy kto co lubi. Im wieksze kolo tym mniej komfortu. Na 19 nie jezdzilem ale na co dzien jezdze na 18 225 40 z zawiasem bilstein b12. Jest ok. Fakt faktem w Polsce jestem raz w roku ale twierdze ze tragedi na tych kolach nie ma. Zaloz na probe 18' przejedz sie i bedziesz wiedzial
Opublikowano
Temat o felgach więc napisze tutaj. Mam e91, aktualnie na stalowkach 16.'' z oponami zimowymi. Teraz chcę kupic nowe felgi i opony ale mam problem z tymi wszystkimi rozmiarami. Ma byc 17'' ale chcialbym zeby ktoś dokladnie napisał mi jakie szerokosci mam wybrac i czy kola z przodu muszą być węższe niż tylne ? Czekam na odpowiedzi, pozdrawiam.
Opublikowano

Posiadam Bmw e90 2.0 150 km

Chce kupić opony letnie...

 

mam kilka typów

yokohama advan sport 105

dunlop sport maxx tt

continental contisportcontact 5

toyo proxes CF

 

które opony cechują się najniższym zużyciem oraz trzymaniem na mokrym, zakrętach itd?

 

z gory dzieki

Opublikowano
ale o yokohamie nikt nikt nie pisze... a glownie na tej opini mi zalezy jak wypada w porownaniu z innymi glownie o trwalosc chodzi
Opublikowano
Hi.. Ja smigam na UNIROYAL RAINSPORT 3 ogolnie w deszczowe dni jest dobrze nawet bardzo! Poza tym mysle ze troche glosne szczegolnie przy zmianie nawierzchni na taka bardziej chropowata to jest bardzo slyszalne. Czy kupilbym jeszcze raz?? Chyba nie.
" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Opublikowano
Venom, też mam to zawieszenie. Wymieniałeś już jakieś części? Mam problem, jak pojeżdżę chwilę, to po paru km zaczyna mi stukać amortyzator - lewy przód. Jak bujam autem za dach to nieźle słychać, na wykresach amory jak nowe. Pisałem do Bilstein Polska, odpisali, że pojedynczych częsci nie sprzedają. :| Komplet 4k zł. Regulowałeś może wysokość? Jak to się robi? Tylko kontry na amortyzatorach podnosisz do góry?
Opublikowano
Ja jeżdżę latem na fuldach sport Control i naprawde jeździ sie fajnie zarówno jak jest mokro i sucho.Cenowo tez wypadają calkiem dobrze.
Opublikowano

yokohamy kupiłem raz- i nigdy więcej.

głośne jak cholera i zjechały do zera po 15 tysiach.normalne g....

najlepszy dla mnie jest nokian( zjeździłem już wszystko co w rofie jest i naprawdę polecam

z conti- najlepsze dwójki,Pirelka- nie powala.

Nie miałem jeszcze toyo- ale to już inna bajka

Opublikowano
Mialem toyo proxes t1r w e60. Bylo ok ale tez do najcichszych nie nalezaly. Mysle ze to za sprawa bieznika. Chyba wszystki kierunkowe oponki troche halasuja?!? Co do pirreli p0 to mialem w e39 twarde jak diabli. Poki sie nie rozgrzaly to byla masakra gorzej jak runflat. Inaczej bylo gdy jechalem w dluga podroz lub temperatura na zewnatrz wysoka wtedy bylo ok. Jadno wiem na bank nigdy juz nie kupie:// Czyli kolego z tych wszystkich ktore wymienilem w postach to jesli nie przeszkadza Tobie lekki szum to napewno TOYO PROXES T1R.dobrze wyglada na feldze guma wmiare miekka,co przeklada sie na komfort, smigalem rok i przy sprzedazy kupiec nawet nie wspomnial o gumach.
" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Opublikowano
Ja moge polecic Dunlopy o ktore pytasz, jak dla mnie opona ktora na prawde jest w czolowce najlepszych, na mokrym na prawde dobrze hamuje, jesli chodzi o sucha nawierzchnie to w mojej ocenie chyba lepszy jest tylko goodyear, choc mam teraz pirelli pzero rosso (pierwszy raz ta firma) i jesli chodzi o hamowanie na mokrym jestem bardzo pozytywnie zaskoczony..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.