Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gorzej jak bedzie wieksze uszkodzenie - uszczelniacz nie pomorze. Dobrą opcja jest Ass za jakies 70-100zł/rok, ewentualnie dojazdówka w bagażnik.
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Gorzej jak bedzie wieksze uszkodzenie - uszczelniacz nie pomorze.

 

Dokładnie, ja przetestowałem w innym aucie ten uszczelniacz i nie pomógł, całe szczęście, że była dojazdówka :) Wychodzi na to, że muszę kupić ROF, niestety .

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja mam inny problem mam na lato komplet 17' Run Flat ale dwie opony są łyse wiec wymyśliłem sobie ze

zakupie dwa nowe kapcie nie Run Flaty i będę miał na jednej osi Run Flaty a na drugiej zwykłe,

teraz pytanko czy tak może być? i na którą oś założyć nowe zwykłe opony a na którą te powiedzmy zużyte w 50% Run Flaty. :|

Opublikowano
Ja mam inny problem mam na lato komplet 17' Run Flat ale dwie opony są łyse wiec wymyśliłem sobie ze

zakupie dwa nowe kapcie nie Run Flaty i będę miał na jednej osi Run Flaty a na drugiej zwykłe,

teraz pytanko czy tak może być? i na którą oś założyć nowe zwykłe opony a na którą te powiedzmy zużyte w 50% Run Flaty. :|

 

 

Nowe opony na tył bez względu czy napęd na przód czy na tył. Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego, ale i tak większość ludzi zakłada na przód lepsze..

 

I wg mnie nie może być tak, że 2 ROF i 2 zwykłe.. ale pytanie dobre.. bo o tym jeszcze nie było :-)

 

Pzdr.

Opublikowano
Panowie, wiem, że temat był już kilkukrotnie wałkowany, ale co robicie w przypadku kapcia, gdy macie "zwykłe" opony ? Ja ciągle bije się z myślami czy zamawiać ROF czy "zwykłe". Zimówki mam nie ROF i wożę w bagażniku kompresor + uszczelniacz, jak dotąd, na szczęście nie musiałem sprawdzać skuteczności tego zestawu, ale wyjazd np do IT w wakacje bez zapasu może być stresujący .

 

Pozdrawiam

 

Proponuje assistance. Stater za 75 PLN na rok. Masz kapcia, nie ma problemu.

Ja właśnie zakupiłem 205/55/16 Bridgestone Potenza bez ROF.

Wcześniej miałem Continental RSC i po prostu masakra. Nie moglem ujechać w koleinach. Teraz jest jak marzenie.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Ja mam inny problem mam na lato komplet 17' Run Flat ale dwie opony są łyse wiec wymyśliłem sobie ze

zakupie dwa nowe kapcie nie Run Flaty i będę miał na jednej osi Run Flaty a na drugiej zwykłe,

teraz pytanko czy tak może być? i na którą oś założyć nowe zwykłe opony a na którą te powiedzmy zużyte w 50% Run Flaty. :|

 

 

Nowe opony na tył bez względu czy napęd na przód czy na tył. Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego, ale i tak większość ludzi zakłada na przód lepsze..

 

I wg mnie nie może być tak, że 2 ROF i 2 zwykłe.. ale pytanie dobre.. bo o tym jeszcze nie było :-)

 

Pzdr.

Własnie dziś wymieniałem opony i pytam sie mechanika gdzie lepsze a on ze na tył :shock: I tak załozył, ale czemu nie wiem, wiec może wytłumacz :mrgreen:

Jazda na ROF po zmianie ze zwykłych zimówek (szczególnie w koleinach) - bezcenne :D :D

Ale faktycznie, myślałem ze zwykłe opony dobrze trzymają sie drogi, ale jak ujechałem pare km na ROF to dopiero czuć plaster :mrgreen:

Opublikowano
Ja mam inny problem mam na lato komplet 17' Run Flat ale dwie opony są łyse wiec wymyśliłem sobie ze

zakupie dwa nowe kapcie nie Run Flaty i będę miał na jednej osi Run Flaty a na drugiej zwykłe,

teraz pytanko czy tak może być? i na którą oś założyć nowe zwykłe opony a na którą te powiedzmy zużyte w 50% Run Flaty. :|

 

 

Nowe opony na tył bez względu czy napęd na przód czy na tył. Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego, ale i tak większość ludzi zakłada na przód lepsze..

 

I wg mnie nie może być tak, że 2 ROF i 2 zwykłe.. ale pytanie dobre.. bo o tym jeszcze nie było :-)

 

Pzdr.

Własnie dziś wymieniałem opony i pytam sie mechanika gdzie lepsze a on ze na tył :shock: I tak załozył, ale czemu nie wiem, wiec może wytłumacz :mrgreen:

Jazda na ROF po zmianie ze zwykłych zimówek (szczególnie w koleinach) - bezcenne :D :D

Ale faktycznie, myślałem ze zwykłe opony dobrze trzymają sie drogi, ale jak ujechałem pare km na ROF to dopiero czuć plaster :mrgreen:

 

 

Ja mam inne odczucie jeśli chodzi o przyczepność dla mnie jazda na zwykłych oponach wydaje sie bezpieczniejsza , na Run Flatach mam odczucie jakby auto na zakrętach na poprzecznych nierównościach

podskakiwało i się uślizgiwało :| napewno jest to powodem bardzo sztywno zestrojonego zawieszenia,

w moim poprzednim aucie Audi A4 z zawiasem S-line takie cos nie występowało i generalnie było bardziej miękko przy zachowaniu bardzo dobrej trakcji.

Opublikowano

W kwestii tego jakie opony, na którą oś (nowe/stare) są dwie szkoły:

1. Stara, utarta, przekazywana z pokolenia na pokolenia z dziada, pradziada, zasłyszana u pana Henia w warsztacie jak pani Śliwiakowa mówiła sąsiadce, że jej syn, który w stołecznym mieście Warszawie kiedyś z taksówkarzem rozmawiał i ten mu powiedział... Lepsze na napęd... Ile w tym prawdy? Tyle, że rzeczywiście zimą jak masz łyse na napędzie to nie ruszysz, jak masz łyse na drugiej osi - ruszysz... Ale w zakręcie, przy jakkolwiek trudniejszych warunkach - pokręci Tobą (i nieważne czy masz napęd na przód/tył) - dodasz gazu, dupą zarzuci (wystarczy mocniejszy deszcz czy piasek).

2. Potwierdzona chociażby przez test w Szkoła Auto (sam widziałem) - zaskoczyło to nawet starego wygę Wisławskiego - LEPSZE OPONY ZAWSZE NA TYŁ. W naszym przypadku (mamy napęd na tył) spełniamy oba warunki: mamy przyczepność przy ruszaniu i mamy przyczepność w zakręcie. W aucie z napędem na przód mamy to co ważniejsze - bezpieczeństwo. Jeśli nie mogę ruszyć na śniegu bo mam łyse opony z przodu - trudno, ktoś mnie popchnie, podsypię piaskiem etc., ale jeśli stracę panowanie nad autem przy większej prędkości to mi nic nie pomoże (poza łutem szczęścia). A dobra opona na tyle ma zdecydowanie większe szanse utrzymać auto i dać nam kontrolę w ekstremalnej sytuacji.

 

Dlatego na tej podstawie sami sobie odpowiedzcie na którą oś założyć lepsze opony...

Opublikowano
Ja mam inny problem mam na lato komplet 17' Run Flat ale dwie opony są łyse wiec wymyśliłem sobie ze

zakupie dwa nowe kapcie nie Run Flaty i będę miał na jednej osi Run Flaty a na drugiej zwykłe,

teraz pytanko czy tak może być? i na którą oś założyć nowe zwykłe opony a na którą te powiedzmy zużyte w 50% Run Flaty. :|

 

 

Nowe opony na tył bez względu czy napęd na przód czy na tył. Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego, ale i tak większość ludzi zakłada na przód lepsze..

 

I wg mnie nie może być tak, że 2 ROF i 2 zwykłe.. ale pytanie dobre.. bo o tym jeszcze nie było :-)

 

Pzdr.

Własnie dziś wymieniałem opony i pytam sie mechanika gdzie lepsze a on ze na tył :shock: I tak załozył, ale czemu nie wiem, wiec może wytłumacz :mrgreen:

Jazda na ROF po zmianie ze zwykłych zimówek (szczególnie w koleinach) - bezcenne :D :D

Ale faktycznie, myślałem ze zwykłe opony dobrze trzymają sie drogi, ale jak ujechałem pare km na ROF to dopiero czuć plaster :mrgreen:

 

 

Można to spercepować w inny sposób. Weź resorka i zaklej tylną oś plasteliną. Później na jakimś płaskim podłożu rozpędź resorka i zobacz jak będzie przebiegał jego tor jazdy i jak będzie ustawiony. po zatrzymaniu. To bardzo ładnie pokazuje, że lepsze opony z tyłu są o wiele ważniejsze dla bezpieczeństwa niż przednie.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Dobra temat gdzie lepsze opony mamy wyjaśniony :D

Teraz pozostaje kwestia czy można mieć na jednej osi Run Flaty a na drugiej zwykłe opony :?:

Opublikowano
Własnie dziś wymieniałem opony i pytam sie mechanika gdzie lepsze a on ze na tył :shock: I tak załozył, ale czemu nie wiem, wiec może wytłumacz :mrgreen:

 

na kazdy podstawowym kursie doskonalenia techniki jazdy o tym mowia,... ze wzgledu na trudniejszy do opanowania dla wiekszosci kierowcow poslizg nadsterowny jezeli sa opony w roznym stopniu zuzyte lepsze zakladamy na tyl :!: :!: nie ma to nic do osiagow czy prowadznia auta :!: chodzi jedynie o to, ze "Kowalski" z lysymi oponami na tyle moze wpasc w nie do opanowania slizg :mrgreen:

 

czemu więc niby 225 jest za szeroka Teraz to jest standard w klasie średniej

 

tak jak 2 lub 4 rury wydechowe w silniku ~2.0 :mrgreen: :mrgreen: duuuuze kola/opony powoduja u mnie usmiech tak jak: nalepka pitbull, duzy subwoofer czy "inne" fajne akcesoria ...oczywiscie szacun dla posiadaczy aut z wieeeelkimi kolami :mrgreen: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Dobra temat gdzie lepsze opony mamy wyjaśniony :D

Teraz pozostaje kwestia czy można mieć na jednej osi Run Flaty a na drugiej zwykłe opony :?:

 

Można wszystko, ale co z bezpieczeństwem ?

Zupełnie inne tłumienie nierówności na przedniej i tylnej osi. Nie polecam !

Muszą być takie same opony z przodu i z tyłu.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

 

czemu więc niby 225 jest za szeroka Teraz to jest standard w klasie średniej

 

tak jak 2 lub 4 rury wydechowe w silniku ~2.0 :mrgreen: :mrgreen: duuuuze kola/opony powoduja u mnie usmiech tak jak: nalepka pitbull, duzy subwoofer czy "inne" fajne akcesoria ...oczywiscie szacun dla posiadaczy aut z wieeeelkimi kolami :mrgreen: pozdr.

 

Z całym szacunkiem kolego, ale jeśli felga 17 w nowej trójce jest dla Ciebie za duża i 17-tka kojarzy ci sie z napisami Pitbull itd. to nie mamy o czym rozmawiać. Rozumiem iż najlepsze dla Ciebie są 16 a jakby sie dało to i 15 bys wsadził - niestety sie nie da i całe szczęście. Juz na 16 auto wygląda troche jak na małych kuleczkach gdzie opona jest ogromna i gdzies tam widac felge :D . Ok rozumiem ktos powie 18, 19 przesada, w sumie o 19 sam bym tak powiedział, ale 17 ?? Faktycznie w Focusie wygląda to normalnie, ale w BMW są za duże...

Opublikowano

dobra zdecydowalem sie na 17 cali i opone zwykla 225/50/17

 

napiszcie mi czy te felgi wejda na auto razem z takimi guamami i bedzie wszystko ok

z tego co widze to ponizsze felgi maja rozne et... ktore wybrac i czy te felgi sa cos warte

 

http://www.allegro.pl/item963926414_bmw_5x120_17_bmw_1_3_x3_x5_rewelacja.html

i

http://www.allegro.pl/item966180414_okazja_17_5x120_bmw_e82_e87_e36_e46_e90_x3.html

Opublikowano
dobra zdecydowalem sie na 17 cali i opone zwykla 225/50/17

 

napiszcie mi czy te felgi wejda na auto razem z takimi guamami i bedzie wszystko ok

z tego co widze to ponizsze felgi maja rozne et... ktore wybrac i czy te felgi sa cos warte

 

http://www.allegro.pl/item963926414_bmw_5x120_17_bmw_1_3_x3_x5_rewelacja.html

i

http://www.allegro.pl/item966180414_okazja_17_5x120_bmw_e82_e87_e36_e46_e90_x3.html

 

Kupując te podróbki zdaj sobie sprawę, że większa dziura i felga od razu krzywa, albo gorzej.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
dobra zdecydowalem sie na 17 cali i opone zwykla 225/50/17

 

napiszcie mi czy te felgi wejda na auto razem z takimi guamami i bedzie wszystko ok

z tego co widze to ponizsze felgi maja rozne et... ktore wybrac i czy te felgi sa cos warte

 

http://www.allegro.pl/item963926414_bmw_5x120_17_bmw_1_3_x3_x5_rewelacja.html

i

http://www.allegro.pl/item966180414_okazja_17_5x120_bmw_e82_e87_e36_e46_e90_x3.html

 

1. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ze to chinskie dziadostwa, ewentualnie włoskie w lepszym wypadku i na dziurach nie bedą trwałe.

2. Na drugiej aukcji jest dobre et, przy pierwszej bedzie trzeba ałozyc dystans 10

3. Nie jestem pewny ale prawidłowy rozmiar przy 225 to 22/45/17, 50-tka może byc za wysoka i trzeć na zakrętach, zwłaszcza z przodu. Nie wiem jak to wygląda w praktyce, może ktos to wrzucił i smiga to niech się wypowie, ale jesli 50 to chyba 205/50/17

Opublikowano

Witam ,

 

te fele nie są oryginalne !!!!

 

Więc jakość może być kiepska ....prawdopodobnie Made in China

 

 

Ja za używany komplet tych http://www.allegro.pl/show_item.php?item=944372194

zapłaciłem 2100 pln ale oryginał ( mają wybity numer katalogowy )

Uważaj na podróby, weź katalog z salonu BMW z akcesoriami i sprawdzaj wzory czy występują w tej wielkości felgi ....jak nie ...tzn. podróba !!!!!

Opublikowano
3. Nie jestem pewny ale prawidłowy rozmiar przy 225 to 22/45/17, 50-tka może byc za wysoka i trzeć na zakrętach, zwłaszcza z przodu. Nie wiem jak to wygląda w praktyce, może ktos to wrzucił i smiga to niech się wypowie, ale jesli 50 to chyba 205/50/17

 

...225/50/50 wchodzi, nic nie trze nawet przy maksymalnie zaladowanym aucie, jedynie liczniki "klamia"...

 

dla felgi o szerokosci 8", ET-34-35; dla felgi o szerkosci 8,5", ET-37-40, jezeli to nie ori to bedziesz jeszcze potrzebowal pierscieni centrujacych...

 

Z całym szacunkiem kolego, ale jeśli felga 17 w nowej trójce jest dla Ciebie za duża i 17-tka kojarzy ci sie z napisami Pitbull itd. to nie mamy o czym rozmawiać. Rozumiem iż najlepsze dla Ciebie są 16 a jakby sie dało to i 15 bys wsadził - niestety sie nie da i całe szczęście.

 

tak, silniczek 1,8-2,0 i taka fela/opona to dla mnie "pitbull" :mrgreen: niestety tak jak napisales 15 ze wzgledu na zaciski nie wchodza nawet do wersji "1,8", szkoda...temat , tak jak kolor auta: rzeka, kazdy ma swoj gust, ja szanuje Twoj (z usmiechem), mam nadzieje, ze Ty tez szanuje moj (oczywisice z usmiechem)...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

tak, silniczek 1,8-2,0 i taka fela/opona to dla mnie "pitbull" :mrgreen: niestety tak jak napisales 15 ze wzgledu na zaciski nie wchodza nawet do wersji "1,8", szkoda...temat , tak jak kolor auta: rzeka, kazdy ma swoj gust, ja szanuje Twoj (z usmiechem), mam nadzieje, ze Ty tez szanuje moj (oczywisice z usmiechem)...pozdr.

 

Nie no o rozmiar felg tu sie chyba nie pozabijamy :mrgreen: :mrgreen:

To tak jak z kobietą, ja wole blondynki :norty: :norty:

Opublikowano
15 ze wzgledu na zaciski nie wchodza nawet do wersji "1,8", szkoda...temat , tak jak kolor auta: rzeka, kazdy ma swoj gust, ja szanuje Twoj (z usmiechem), mam nadzieje, ze Ty tez szanuje moj (oczywisice z usmiechem)...pozdr.

 

A od roweru prubowałeś założyć :?: :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
a napiszcie mi jeszcze jaka najgrubsza opona wejdzie na 18 cali felge. Gosc mi mowil ze 245/40/18 bedzie max a nie weszla by np 225/45/18 chodzi mi o to zeby byla troche grubsza
Opublikowano

kolego paputek, ale ty pytania zadajesz....

załóż takie koła i zobacz czy wejdą.. spytaj swojego wulkanizatora skoro ci tak codownie doradza...

ludzie na forum stosują się do tego co mówi producent a ty tutaj cudujesz... sprzedaj to bmw i kup sobie poloneza, wsadz tam opony profil 80 albo 90 i bedziesz zadowolony...

jaki sens toczyć dalej tą dyskusję?

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.