Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A gdzie kupujesz?

Najdroższe nowe Bridgestony ROFy w tym rozmiarze to koszt 570zł za sztukę via Oponeo.pl i nawet te mieszczą się w dolnym pułapie cenowym więc gdzie dylemat?

Ja śmigam na Bridgestone S001 ale nie ROFach i złego słowa nie powiem o nich.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Patrzyłem na oponeo.pl właśnie. Koszta może niższe ale przy rozmiarch 225/45 i 255/40 już tak różowo nie jest. Te Nokiany wygrały test w 2012 r Adac dla rozmiaru 225/45. Poza tym jeżdżę na RAV4 na Nokianach i muszę przyznac że są dość wytrzymałe i nie ścierają się szybko.
Opublikowano
Cintinentale ContiSportContact 3 też rozważam. Jako opcje numer 3. Bridgestone faktycznie RE050 A można kupić w niezłej cenie jako nie RunFlaty. Tylko im więcej się czyta opinii na forach tym więcej znaków zapytania się pojawia:) Nokiany na wszystkich forach są chwalone. Kosztowo wychodzą najlepiej.
Opublikowano

felgi oglądnięte i oczywiście podróbki :(

stan miały być "igła" a był powiedzmy względny ale do zaakceptowania

wszystkie miały jednakowe et a to już mi się nie podobało

ma ktoś może oryginalne 18 lub ew. 17 "normalnej" cenie?

Opublikowano

Nokiana ZG2 nie kupuj, bo pękają w rowkach - świetnie klejąca opona i cicha, ale niestety problematyczna, co potwierdziło mi w zeszłym sezonie dwóch zaufanych, nie znających się wzajemnie oponiarzy :nienie:

Podane przez arcisza Vredesteiny mogę polecić z czystym sumieniem, bo używałem przez 3 sezony - REWELACJA :!: :cool2: Świetne na suchym i mokrym, ciuchuteńkie i bardzo trwałe :cool2:

Ja osobiście na ten sezon zakupiłem GY F1 Assymetric 2 - sprawdzę, czy testy są obiektywne, czy podpłacane :norty: bo zyskiwała najlepsze noty :wink:

Opublikowano
Nie mam koła. Planuję jazdę z peparatem. Te Vredesteiny patrzyłem wcześniej tylko ten bieżnik mi sie wydawał taki abstrakcyjny ale opinie mają niezłe:)
Opublikowano

Wg mnie brałbym świeższe opony i nie runflaty. Ja używam Conti od wielu, wielu aut ( jeszcze Audi 100 (lata 80-te) potem Mazda 626 i dalej. Ale czasami brałem Michelina i z Alpin jestem zadowolony. Z tym, że to były zimówki.

Myślę, że jak nie będziesz brał run flatów to 2500 na 4 opony starczy ci na wszystkie modele. Tylko dobrze negocjować.

Opublikowano
Bridgestone S001 tanie i dobre mam na lato już w drugim aucie. Zimowe mam Bridgestone są super, Bridgestone Blizzak LM32 205/55R16 91 T
Opublikowano
Generalnie muszę powiedzieć ze współczesne opony dobrych Marek są naprawdę świetne. W tym roku kupiłem do testów i troche z braku wyboru dunlop blueresponse do jednego auta i efficient grip performance do drugiego i muszę przyznać, ze oba sprawują sie swietnie. Wcześniej miałem conti sport contact 5 oraz F1 asymetric 2. Tez nie mogłem narzekać.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Panowie,

 

Ja po podobnych dylematach wsadziłam na lato najnowsze Nokiany Z-line. Nie ma co prawda jeszcze testów i opinii kierowców bo to świeża guma ale jak ktoś wcześniej napisał ten model to bezpośredni następca ZG2 więc sądzę że to mimo wszystko dobry wybór.

Porównywałem według nowych standardów oznaczeń: hamowanie, głośność, zachowanie na mokrym.

Opublikowano
Mnie uwiodła marka Continental. Wiadomo ,że na rynku wiele się zmienia i model modelowi nierówny ale Conti zawsze było w ścisłej czołówce. Mercedes wypuszcza(ł) swoje modele na tych gumach, a to o czymś już swiadczy. Natomiast na Bridgestone się zawiodłem i to bardzo.. Zjeżdzone do tej pory 3 komplety w roznych samochodach Potenza Re050a zwykłe i ROF, Turanza er300, bardzo głośne, szybko się zużywają, 1 wystrzał...
Opublikowano
Generalnie muszę powiedzieć ze współczesne opony dobrych Marek są naprawdę świetne. W tym roku kupiłem do testów i troche z braku wyboru dunlop blueresponse do jednego auta i efficient grip performance do drugiego i muszę przyznać, ze oba sprawują sie swietnie. Wcześniej miałem conti sport contact 5 oraz F1 asymetric 2. Tez nie mogłem narzekać.

 

A jak jest ze ścieralnością i nie tylko tych GY, bo ja właśnie czekam na założenie - miałem dobrą ceną na nie i skusiłem się na testy :wink: Czytałem, że cichutkie również są i kleją dobrze :cool2:

Opublikowano

a czy takie felgi z oponami wejdą ? chyba od X1 ale nie jestem tego pewny

tył IS39 81 2J 18EH+ 255x35x18

przód IS34 8J 18EH2+ 225x40x18

Opublikowano

Dla znawców w temacie - jakiego modelu i rozmiaru są felgi na poniższym zdjęciu?

Pytanie tyczy się też opon (tylko rozmiar) jeśli ktoś wie to informacja mile widziana. Wiem, że co do opon będzie ciężko ale może ktoś da radę bo ma ten sam rozmiar i widzi jak one wyglądają.

 

Głównie nurtuje mnie czy to są 17'' czy 18''...?

 

http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=336351&d=1261542675

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.