Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
koledzy proszę o krótką odpowiedz czy wejdą do e91 te felgi http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1388021349 ?dzwoniłem do pana i powiedział że wejdą ale muszą być oponki wąskie 205 żeby nic nie obcierało! ale na 225 też nie powinno obcierać przecież niektórzy z was jeżdżą na 18 i do tego dystans około 15-20! a różnica w et to 17mm wiec powinno pasować jak ulał. co myślicie bo mi się one bardzo podobają
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Więc tak pasować będą ale przód będzie trochę za bardzo wystawał ale będzie to jeszcze do jazdy znajomy miał 8,5" ET20 19" BBS CH było już ciężko ale dało rady , powiem ci tylko jedno że przy 18" i jeżeli nie dasz gwintu to zapomnij o takim efekcie jak na tej e46 coupe !!! bo na tej coupe masz założone 19" !! to nie są jego zdjęcia dał tylko poglądowe a sam ma pewnie jakieś repliki bo to koło na 90% występowało tylko w 19" zobacz temat od początku jest VT jak taka 19" będzie wyglądać jest to pokazane na moim aucie ale musisz dać sporą glebę bo jak nie dasz to będzie to wyglądać nie ciekawie jak tu http://img524.imageshack.us/img524/6048/bmw730.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano
koledzy proszę o krótką odpowiedz czy wejdą do e91 te felgi http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1388021349 ?dzwoniłem do pana i powiedział że wejdą ale muszą być oponki wąskie 205 żeby nic nie obcierało! ale na 225 też nie powinno obcierać przecież niektórzy z was jeżdżą na 18 i do tego dystans około 15-20! a różnica w et to 17mm wiec powinno pasować jak ulał. co myślicie bo mi się one bardzo podobają

 

Jeśli to 18 to nie są oryginalne.

 

DO e90 na przód jeśli chodzi o szerokość/et wejdzie 19 cali - 8,5/et18-20 - chyba, że masz bardzo obniżone - tył ma większy potencjał np 10 cali/et 15-20.

 

 

BBS CH w takiej konfiguracji jak miałem na aucie wygląda super, tyle, że przy solidnym obniżeniu przydałoby się dać na przód 215/35/19 a na tył dystans 5-7mm.

 

Biała e90 na kołach z e63 - REWELACJA! Żałuje - choć miałem taki plan, że nie wrzuciłem ich do siebie :!:

Car Detailing - zrób to z Nami :-)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
kurcze ale sprzedawca twierdzi ze to felgio do e91/ 90 gdzie jest et 34 a w katalogu maja et 47 i są do E87- wiec lipa :(
Opublikowano
no potrzebne były by dystanse przód ok 1,5cm a tył 2,5-3cm żeby wyszło et około 20 ale to mija sie z celem i daruj sobie te felgi poszukaj coś z niższym ET bo przedliftowa e90 ma je bardzo niskie ale et to nie wszystko szerokość też ma znaczenie ale śmiało 19"x10" ET20 wchodzi na tył a przód 19x8,5 ET 30 jest ideał . ale ty szukasz wąskich i małych ori felg wiec przód et 30-35 tył et25 szukaj będzie ok bo et35 na tyle jest bardzo schowana i potrzeba dystansów
Opublikowano
Ja miałem chińskie 18" wzór M6. Latałem na nich 2 lata i zrobiłem jakieś 50 tys km...Oczywiście uważam w zasadzie na każdą dziurę i studzienki. W czerwcu ub roku wracałem z jeziorka z uśmiechem na twarzy i wjechałem w dziure prawą stroną aż otworzył sie schowek. Kląłem przez kilka minut....no ale na szczescie nic nie stukało itp. Jeździłem potem jeszcze 2 miesiące byłem nad morzem, zrobiłem kilka dłuższych tras i wszystko było ok. Ale pewnego dnia wyjeżdzając z Warszawy do domu nagle coś zaczęło smierdzieć gumą , zjechałem na pobocze a tu kapeć, mało tego cała opona sie przedziurawiła (wew rant) i pękła felga. pęknięcie ok 7 cm..Od wjechania w tamtą dziure nigdy nie zdarzyło mi sie wjechać w jakaś większą dziure. To taka moja opowieść co do jakości. Wniosek jest taki że jak bedziesz omijał dziury to nie powinno być problemu przez dłuższy czas ale niestety w Polsce nie da sie ominąć wszystkich dziur więc felga tak czy siak prędzej czy później może pęknąc choć nie ma na to reguły. Jedni jeżdzą kilka lat i jest wszystko ok a mi np zdarzyło sie to po 2 latach. Mam nadzieje ze cos podpowiedziałem:)
Opublikowano
Jeżeli chodzi o podroby to tak jak kolega mialem nieoryginalne felgi (wzor M6) felgi jakosciowo oceniam na 4- ,wszystko w porządku ,na pierwszy rzut oka wszystko gralo. Schody zaczęly sie w momencie kiedy założylem opone i nadszedl czas wywarzania:/ .Ale jakos sie udalo. a fele o ktorych mowie mialem w e46 i była to nie chinska a jakas niemiecka produkcja. Pozdrawiam
Opublikowano

na wstępie napiszę że nie handluję felgami, a czasem zajmuję się badaniami felg np poprzez prześwietlenie ich rentgenem... :)

wszystko zależy od producenta, chinczyk chinczykowi nie równy niestety...

germańskie podróbki z reguły są ok, wyważają się również dobrze - musimy pamiętać, że na wyważenie ma wpływ również opona, a największy wpływ ma osoba obsługująca maszynę do zakładania i wyważania kół, rzadko kiedy udaje się założyć i wyważyć felgę powyżej 17 cali z niskoprofilową oponą za pierwszym razem, do tego właśnie potrzebne jest doświadczenie i wiedza wulkanizatora aby wiedział jak przesunąć oponę... markery na oponach również są zaznaczane ale mało kto na nie zwraca uwagę...

 

co do trwałości, to sorry, ale w naszych warunkach każda felga (oem czy replika) przy wpadnięciu w dziurę/studzienkę zachowuje się identycznie, nie ma tak że oem'owe są twardsze, twardsze są felgi sportowe, magnezowe itd. wszystko zależy od tego jak uderzymy felgą itd, nawet wjeżdżając w tę samą dziurę tym samym autem i z tą samą prędkością nie spowodujemy odkształcenia/uszkodzenia felgi w ten sam sposób...

 

miałem styczność w ostatnim sezonie z replikami felg m3 w 20" i po sezonie przy zdejmowaniu felg okazało się że są całe popękane... powietrze nie uciekało, felgi nie biły podczas jazdy hamowania itd, sprzedawca z allegro przyjął koła i w ramach gwarancji wymienił na nówki sztuki...

 

a repliki firm tymy light alloy, czy wst italy (włoskie) są tej samej jakości co felgi oem'owe a są tańsze gdyż nie idą na pierwszy montaż...

 

spójrzcie na to od strony opon:

5-6 lat temu jak daewoo wychodziło na oponach kumho każdy krzyczał szmal, nie da się jeździć, opony były tanie jak barszcz, ale jak poszły na pierwszy montaż w przypadku samochodów KIA ich cena podskoczyła 2x, tak samo sytuacja ma się z Vredesteinem który produkuje świetne opony, ale że nie dogadał się jeszcze z żadnym producentem samochodów to opon te można kupić za połowę ceny opon z pierwszego montażu

 

zwróćcie uwagę, że 5 lat temu praktycznie każde nowe auto z segmentu premium wychodziło na ceontinentalach premium contact i cena opon była sztucznie wywindowana w górę...

 

także moje zdanie: replika replice nie równa i tyle....

 

 

p.s.

jeździłem na bbs, oz, mille miglia, rh, oem'owych i w naszych warunkach wszystko można pogiąć - 18 calową oryginalną felgę porsche rozwaliłem na niemieckiej autostradzie bo w nocy za późno zauważyłem leżące "coś" na środku pasa...

 

pozdrawiam

jacek

Opublikowano

ciężko znaleźć jakieś ładne ori 17 , które nie są malowane. nie wiadomo co z nimi wcześniej było.

Na allegro większość to handlarze , którzy mówią że to tylko kosmetyczne wyprawki to malowanie lub repliki :?

 

Może ktoś z forum będzie sprzedawał swoje :mrgreen:

Opublikowano

hmm w takim wypadku moze jakis ranking ze swoich przeswietlen dasz tutaj, co najmniej peka?

NIe znam sie na tym, ale jak rozmawialem kiedys z czlowiekiem z zakladu prostowania felg to on tlumaczyl mi, ze wazny jest stop aluminium z ktorego jest felga.

Jak wiadomo, normalne czyli zwyklego zastosowania felgi aluminiowe to jest odlew niskocisnieniowy i roznia sie one jakoscia/rodzajem stopu aluminium, wiec moze jakis ranking wg producentow? Albo ktos, kto na codzien pracuje przy prostowaniu napisalby swoja opinie.

Wiadomo na naszych dziurawych drogach wszystko moze pogiac sie, ale jedne pogna sie od razu a inne popekaja.

Te co sie pogna sa za plastyczne, te popekane sa za twarde, wiec dobrze byloby wiedziec ktory producent felg ma przetestowany stop aluminium. Albo mowiac krotko, jaki producent felg stosuje taki sam stop aluminiu jak np BBS.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
z tego co mi się o uszy odbiło to nawet jeden producent używa paru, oczywiście "tajemniczych". mieszanek stopów w zależności od modelu felgi. A do włoskich podróbek sam się przekonałem, po pierwsze dając się nabrac przy oględzinach a po drugie użytkując je jako komplet kół torowych, na weekendy, w zasadzie do zniszczenia a one ładnie wytrzymały sezon i nawet z nieludzko zmasakrowanymi rantami nie biły zbytnio, przynajmniej w relacji z biciem zmęczonych jednocześnie hamulców. mowa o 8j przód i 9j tył na 18 calach wzór m3 do e46 zamocowany w owym pojeździe, nie znam nazwy modelu ale to najbardziej typowa felga do m3 e46, podwójne 10 szprych ze znaczkiem. i również polecam oponki vredestein, pomimo produkcji (tylko) w holandii robią moim zdaniem najlepsze dostępne zimówki, tyle że z tą ceną to już chyba nieaktualne, zrobiły się drogie ostatnio..
Opublikowano
hmm w takim wypadku moze jakis ranking ze swoich przeswietlen dasz tutaj, co najmniej peka?

NIe znam sie na tym, ale jak rozmawialem kiedys z czlowiekiem z zakladu prostowania felg to on tlumaczyl mi, ze wazny jest stop aluminium z ktorego jest felga.

Jak wiadomo, normalne czyli zwyklego zastosowania felgi aluminiowe to jest odlew niskocisnieniowy i roznia sie one jakoscia/rodzajem stopu aluminium, wiec moze jakis ranking wg producentow? Albo ktos, kto na codzien pracuje przy prostowaniu napisalby swoja opinie.

Wiadomo na naszych dziurawych drogach wszystko moze pogiac sie, ale jedne pogna sie od razu a inne popekaja.

Te co sie pogna sa za plastyczne, te popekane sa za twarde, wiec dobrze byloby wiedziec ktory producent felg ma przetestowany stop aluminium. Albo mowiac krotko, jaki producent felg stosuje taki sam stop aluminiu jak np BBS.

 

tak jak kolega wyzej napisal jeden producent stosuje rozne mieszanki stopow a wiec te co sie moga pogiac wykonane sa z ALSi 7mg,felgi ze stopow ALSi 9mg i ALSi 11mg sa dodatkowo poddane obrobce cieplnej (hartowanie)sa twardsze i dlatego pekaja a tak w nawiasie wiele czolowych producentow stosuje felgi hartowane na pierwsze wyposazenie

Opublikowano

napiszę tak... z prześwietleń widać np: czy felga jest prawidłowo odlana, czy nie występują pęcherzyki powietrza, jakieś zanieczyszczenia itd.

kiedyś mieliśmy maszynę do sprawdzania wytrzymałości felg, teraz jest to już niestety nieopłacalne w badaniach... :(

każdą felgę można zajeździć i zniszczyć, z resztą już podczas zakupu replik widać sposób ich wykończenia, ja kieruję się tym, że jak wykończenie jest słabe to i felga również :)

Opublikowano

Witam kolegów forumowiczów. Pozwolę sobie podpiąć się do tematu. Znalazłem na allegro takie oto koła:

http://moto.allegro.pl/alufelgi-opona-lato-bmw-e90-e91-e92-e93-255-35-18-i1432014791.html

oraz http://moto.allegro.pl/bmw-e90-e91-e92-e93-alu-18-m-pakiet-09r-i1439272168.html , te komplety mają na tył kapcie 255/35. Stąd moje pytanie do znawców, czy będą pasować i czy ten silnik tak szerokie opony pociągnie? Moja Betka 318DA LCI

Opublikowano

Będą pasować i pociągnie. Zalecane opony przez BMW przy rozmiarze 18'' to:

 

Przód: 225/40/18

Tył : 255/35/18

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Dzięki. A które Twoim zdaniem będą lepiej wyglądały na czarnym aucie i czy M-pakietowe to nie będzie lekka przesada kiedy na tylnej klapie znaczek 318 :-)
Opublikowano
To zakładam 18", znaczek z klapy do schowka, płyta CD pod lusterko jako antyradar i w miastooooo! :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.