Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

co do gwintu to jasna sprawa, wiem że bez niego będzie "koza".

mogę zrobić sobie VT w PS jak to będzie wyglądało lecz do końca wolę mieć zdjęcie istniejącego projektu

aby wiedzieć jak to będzie siedzieć.

 

a przymierzyć nie ma od kogo....

w 7er na takich felgach straszne balony są naciągnięte więc nie idzie sprawdzić jakby było na E90...

a jakiejś 3er to nie ma nikt

 

Marks2004 zastanawiasz się pomiędzy obydwoma modelami które podałem?

Kiedy planujesz zakup?

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg
Opublikowano
ja zastanawiam sie nad BMW LA wheel, star spoke 95 , planuje zakup w lutym albo też model http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic8069_BMW_E90_Silber_-_320i_3er_BMW_-_E90___E91___E92___E93.html&Topic_Cat=52 lecz jest bardzo drogi 6tyś trzeba dać kolega ma te felgi ale 6tyś nie dam na razie mam bbs ck 19" założone , fajne jest to że właśnie e90 ma zbliżone Et do seri 5 co prawda nie da się założyć tego co w 5 ET0 ale Et 20 na tył sie da i przód ET 24 myślałem zmienić też na BBS CH czarne z polerowanym paskiem bo są na allegro za 3500zł ale już trochę takie oblatane dużo osób je ma a od e65 to taka ciekawa felga po obniżeniu, ja kupiłem już sprężyny eibach -50 i 35mm od kolegi z e90 na których śmigał tylko 3miesiące on teraz ma gwint Kw Variant III no i efekt będę miał taki jak na tej srebrnej co dałem link tam jest taki kit ja nie zdecydowałem się na gwint ze względu na to że mam taki podjazd że więcej jak 5cm nie mogę szkoda bo drogi u mnie w miarę dobre .
Opublikowano

Marks2004 widziałem twój temat z autkiem na BMW-sport więc wiem do czego dążysz :)

BBS CH czarne mam wrażenie że na granatowej to zginą....poler to co innego.

Mam jakąś fotkę czarnych na srebrnej:

 

http://img233.imageshack.us/img233/1271/445955970683ff7f0a02b.th.jpg

 

a tutaj w polerce:

http://img233.imageshack.us/img233/3887/41892412368ff7e79842o.th.jpg

 

W dobrej cenie ktoś ma breytony na allegro za 3700pln (ta felga też mnie mega kręci):

http://img233.imageshack.us/img233/4492/breytone903.th.jpg

 

co do sprężyn ile Cię to kosztowało (może być priv.jeśli tajemnica)

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg
Opublikowano
Bretyony już dawno miały być moje za 3500zł są do odbioru startował od 4500zł ale niestety w e90 ta felga w 19" trochę ginie no chyba że gwint skręcony bardzo mocno jak sie nie mylę to w srebrnej jest 20" ew 19" bardzo mocno skręcona bo to auto wystawowe na prośbę braytona i prezentują na nim kilka modelów w 20" calach , za sprężyny dałem bardzo mało po znajomości że tak powiem 400zł :) koszt nowych chyba 955zł w Polsce i chyba są dostępne jak byś był zainteresowany na jednej stronie , ja sie zdecydowałem na sprężyny bo są dosyć komfortowe .BBS CH w czarnym też mi sie wydaję że będzie za ciemno zwłaszcza że mam shadow do tego będzie ciemna szyba wiec chce coś jasnego polerowanego , znajomy od którego kupiłem BBS CK oraz sprężyny miał piękne BBS CH w rozmiarze 8,5 i tył 10" za 3700zł i teraz płacze że ich nie kupiłem były rewelacyjne przody spolerowane tutaj ich zdjęcie http://img31.imageshack.us/img31/3340/kw005.jpg
Opublikowano

uwierz że tak szybko nie podziękują znam osoby które jeżdżą 2-3 lata jeden na eibach drugi na H&R i jeszcze nie ma problemów a nawet jak by podziękowały to kupię albo od M-tech , albo jakieś sportowe z allegro tyle że ja więcej jak 2 lata pewnie nie pojeżdżę e90 335i kusi :cool2: ale zobaczymy na razie jestem zadowolony 200ps i 420Nm daje radę szkoda tylko że nie ma jakiegoś fajnego dźwięku ... :cry:

co do sprężyn to eibach jest dużo bardziej komfortowy niż H&R a tutaj taki mały teścik jak sie sprawują te sprężynki na serii i jak cały kit eibach łącznie z amorkami

Opublikowano

dobry filmik-

od -40mm zaleca sie zmiane amortyzatorow na krotsze- dosyc logiczne- zmienia sie przeciez charakterystyka zawieszenia-

zreszta Eibach w specyfikacji tych sprezyn tez zaleca zmiane na krotsze a tylko ProKit 30/25 jest dostosowany do seryjnych amortyzatorow.

M-Pakietowe Amory sa drogie- tansze sa Bilsteiny B8.

nasze auta maja juz po kilka lat i srednio liczac 100 000km na fabrycznych amorach- zmieniajac tylko sprezyny- zalatwisz te amory w rok na amen...

Alternatywa jest Vogtland 40/25 tutaj mozna zostac przy seryjnych amortyzatorach.

H§R nie maja dobrych opini ostatnio- po kilkunastu tys km siadaja jeszcze 2-3cm...

Opublikowano

Bad_Boy z zastosowaniem krótszych sprężyn do seryjnych amortyzatorów to nie wiedziałem o takim ograniczeniu co do obniżenia...

apropos jakoś nie mogę się doszukać-jakie jest obniżenie przy zastosowaniu zestwu amory+sprężyny M-Pakietowe?

 

Marks2004 Bretyony faktycznie na fotce pokazanej przezemnie mają 20"

Mam srebrny samochód więc tym bardziej zakręciło mi to w głowie aby je mieć...teraz jednak powoli dochodzę do wniosku aby nie brac felg z rantem bo zginą mi na samochodzie (będzie potrzebny albo spory rozmiar albo duża gleba)

 

za to jeszcze bardziej podoba mi się ta koncepcja:

http://img87.imageshack.us/img87/97/e90finish15400x300.jpg

tych alu.wogóle nie kojarzyłem (heh i tu znów na srebrnej)

 

 

Marks2004 bronię się troszkę przed VT bo to troszkę przekłamuje.

Jakoś nie miałem czasu by się tym zająć w tygodniu (a bawię się w takie rzeczy),może w weekend to zrobię...

Ty jeszcze prócz: BMW LA wheel, star spoke 95 ;

rozkmniniałeś 19" z BMW X3 ? Widziałem proźbę o VT ale te z "X" to już nie przemawiają do mnie.

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg
Opublikowano

No wysłałem ci je wyżej :wink: miałem je brać ale 6k nie dam max 4tyś ale jak ty jesteś zainteresowany to są za 6tyś w idealnym stanie i jak się nie mylę z oponami i to pięknymi oponkami :cool2: ja bym też je chciał ale są trudno dostępne teraz jeszcze 2lata temu spoko po 3k chodziły co do felg z x3 raczej nie myślałem jeszcze o feldze ze starszej X5 bo takie miałem w e46 coupe i świetnie wyglądały zobacz moją poprzednią 330ci

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26684&start=120

Opublikowano

Marks2004 no właśnie dzięki tobie zwróciłem na nie uwagę.

W czym one wychodziły wogóle? W E60?

6kzł to i dla mnie za wysokie progi,pozostaje szukać takich dalej :)

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg
Opublikowano
Bad_Boy

apropos jakoś nie mogę się doszukać-jakie jest obniżenie przy zastosowaniu zestwu amory+sprężyny M-Pakietowe?

 

-15 do -20 mm

w zaleznosci od rodzaju nadwozia i wersji silnikowej.

Opublikowano (edytowane)

Tak, wziąłem te z Ebay,- 127€ z wysylka.

Eibach ProKit -30/-25 jest za wysoki a Sportline -45-50/--35 są dla mnie za niskie.

Jeździłem w Czarnuli 330ci na Vogtlandach i bardzo sobie chwalilem.

http://img139.imageshack.us/img139/4514/dsc03098z.jpg

Teraz jeszcze jakieś dystanse.

Edytowane przez Bad_Boy
Opublikowano

że tak spytam jak by sie kiedyś trafiło coś na ebay jest szansa że mógł bym zamówić przez ciebie ? (wysłałbym ci najpierw pieniądze rzecz jasna) ja nie posiadam konta i trochę sie nie znam na tym ebay :wink:

Ps nie doczytałem że tylko sprężynki dokładasz a felga pewnie zostaje obecna :)

Opublikowano (edytowane)

Przy obecnych felgach "19 chciałbym zostać- dlatego te dystanse bo jest duuuzo miejsca na bokach.

http://img694.imageshack.us/img694/5814/dsc0485o.jpg

A Ebay nie ma sprawy- tylko ze jestem w PL 3-4 razy w roku, w Pniu, Toruniu.

Edytowane przez Bad_Boy
Opublikowano

Przekomicznie wyglądają takie duże felgi :mrgreen: a jeszcze śmieszniej te małe tarcze hamulcowe :mrgreen: w ogóle da radę ruszyć z miejsca z takimi kołami? :mrgreen:

 

Po co w ogóle takie duże koła?! W ogóle to nie pasuje do takiej małej 3-ki. :duh:

 

No ale cóż, rzecz gustu.

 

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.