Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja dla mnie te bbs to lekka porażka, dałeś do czarnego czarne fele, karawan wyszedł, bez obrazy... Ori to model M jest fajny oczywiście dedykowany do E9x
Krzysztof
Opublikowano
Te 19" są luta... Gdyby tylko nie były 19" (a max. 18"). Tak cienka opona to dla mnie już przesada - może do 5er tak, ale do trójki trochę już za duże.
Opublikowano
eeeee tam- na "20 w De jezdza :)

bo mają płaskie drogi, bez kraterów po pociskach, lub koleinach po czołgach

ostatnio byłem w D i jak wróciłem to mnie łapało jak zjechałem na nasze drogi...

Potrzebujesz coś do akwarium słodkowodnego lub morskiego ? pisz na pw :)

Serwis, zakładanie, projektowanie - akwarystyka słodko i słonowodna

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja zastanawiam sie nad tymi

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/bmw-onderdelen/378896574-bmw-19-inch-breyton-velgen-nieuw.html?return=eJxVj%2BtKxDAQRt9lIf3XbS5utSlFuvoKPkC2jbZsbmSmrqz47k7QBYUk38mZCUyMFvpz1bwHrZTSO7AmT0u/ICbdNOeYbNh7k8%2BYnDEI%2B%2BAas2GsY5htnq2zoTn5y9%2Brj5S1qsHm1TYQY8ZbmfzJEIaa1rt1b9Q%2Bte1%2BQe8eP9wgqhkGjEyNgqmjo2OULeeFJXHbEs0rUTFIeV0TIbzO8CNTkaXfkx/D5mmGqfjt10coz2WV0jbwKkXAicYdxuvGJK9p%2B5hpTLCJ/szkE5kXzHZasDIXdjiK%2B7sHdngm4hSD4J0Ut4rg/yqq63b91zf8Z2yo&df=1&fta=eNqFlEuLG0cQx7%2BKmMOestDv16CDTS6GOBcnzsGYpR/Va%2BGRNGhG9saLvnu6q8bggBeDDj9V1%2BNf1dMVgw3PS3BhuF6mhy9xWoZxCVz5MDxNe35Xlv16DnyceBCGsXESwZixHMI4reHbYR6XWpYwzmtg43EOp%2BsRLoc8ztf2/7wcgrib5%2Bue3c3nZc3nAvtX3667%2B93xfAGYFpjj5fNvu7/XC%2BRP6138%2BoFb5T5%2BYB/3nHnBycLZZpHed3UqDHN8hGE8NGFLkGE4FJTtWeuDG8ujT/qJ6%2BqUy%2ByJGx9lFn4D1o6MjVUm1S0euBQIRbiIkAw3DZyNWhW0cCUlAnMKfVzNyRJEkRFACXR2OVos6qLLdGRzAQQJYBCYsJjQglTNorPQ3jm0OF5QqjVcoDDLLOMdTGUVw01iDEsYDwnzGN38EITXGGVYpDy6soLOuiiLJXQClCp8044JdawlEaQkCHwmi5PKErCEXWgLrhJkTZltEttRE4CgLUfNWmVQBAK6VO28UKhZlQiMQNMwVZKlR1mnuZN9LLb3g0dMOARZqyIAARglW54NrPQEWmOnMtlUCUzCTmXMThAknglijQSOasl2gS1cuwzeUmZXEl6uNIxTZuXo25AKOA5Kymwxs6hVRAJFPgIczVl4oHsXRlMXwggaglDAsBYHyXFiPHPZM0sdIaIz915xAl0IHESsxVnVWIKBsB2M5JXhpTBPU%2B1AXzhruR3B9m0wG6kvZp3F6ky3e0AQFShcgKZw0T6gDRgVFVFXAlsTgXEJd0l7n%2Bt5jmV5mOD0uH76/m7bijnGp4f%2BlNvrLcE1mwhD/DqMscFz82rLoDFuqHby5vft9Xd7Rx2GP2KCaeO3bb8gcx6G1zF/hlP5Mx5hoGJ4vHv99p/vql6t6%2BWQriv89e%2BMTi1Mbs7vzpf1zam92oFUcdbBhOF9nK5db2zeTSKj0rithvFGtdEHlf3f0bb89%2B/agmzVbrfeH2c/74/K/dgf111UU7U7N1mXAi%2B2Kntr1/V8vzm2qbeNu/wk9oUZ8BdmIH41A9zPv5gBN11wy3ratd97mB7h1Kdxo8v/0p1ZeL7d/gPGaN3U&fta_ind=39&fs=1

tylko ze nad 18

Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!
Opublikowano
Ja u siebie w e91 320d mam 18" styling 162 i oponki 225/45/18 nic nie obciera, komfort taki sam jak na 17 ale bunia pięknie prezentuje sie na 18" do e90 tylko 18" bo 17" giną na tym aucie!
Opublikowano
Ja mam 19" i zmieniam na 20" komfort jest super na 19" w porównaniu do mojej poprzedniej 330ci jestem zadowolony autem jeżdżę trochę bo nastukałem 10tyś od Maja i mogę śmiało polecić 18" jako minimum !!!! ja nie odczułem różnicy w komforcie z 16" RSC na 19" zwykłe opony jedynie w mocy tylko troszeczkę ! ale właśnie tak jak tu czytałem wkładasz 20" i robisz chipa i i tak będzie jeździło dużo lepiej jak na 16 :)
Opublikowano
Chlopaki,cholopaki(malyJurek, Marks) gdzie wy mieszkacie ze takie rowne drogi na 18,19 ba 20 macie???
Opublikowano
Tu gdzieś był kolega co to pisał iż 16 to maxymalny rozmiar do e90. Ciekawe co on wam na te 20-tki napisze :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano

18 nastki na runflatch Łódź.

Komfort jazdy żaden :-).

Opony bardzo głośne, na nawierzchniach z "grubym ziarnem" wręcz bardzo głośne.

Opony są tak twarde że każda koleina powoduje iż auto zaczyna być tramwajem i tylko mocne szarpanie się z kierownicą powoduje że jedzie tam gdzie chcemy a nie tam gdzie prowadzi koleina. W trasie super pod warunkiem że jest nowa i dobrej jakości inaczej jest bardzo głośno i rzuca na koleinach.

Jedynym plusem runflatów ( a zarazem minusem w większości przypadków) jest ich twardość co powoduje że jak na razie nie pozdzierałem felg na dziurach i krawężnikach. Po przesiadce w focusa II mojej dziewczyny (zawieszenie sport) na 16 nastkach i zwykłych oponach masz wrażenie że jedziesz limuzyną, komfort nie porównywalny. Wydaje mi się że najbardziej rozsądnym wyborem dla ludzi którzy poruszają się po standardowym dziurawym polskim mieście to felga 17 na oponach zwykłych. Mam 17 do bmw na zimę nie wyglądają wcale źle i nie trzeba wiecznie skanować nawierzchni jak przy 18 nastkach.

Niestety felgi 19,20 to dla mnie kompletna pomyłka. Używam też Audi TT 2 na 19 calowych felgach i jest to kompletne nieporozumienie. Nie są to run flaty a auto prowadzi się jak taczka. Nie potrafię sobie wyobrazić że ktoś potrafi jeździć po mieście na 19,20 i nazwać tą jazdę komfortową :-). Możliwe że w wawie po głównych ulicach, bo jak zjedzie się w osiedlówki to jest tak samo jak w innych miastach. Oczywiście jeśli chodzi o aspekt wizualny 19,20 wyglądają mega kozacko.

 

Pozdrawiam

Szymon

Opublikowano

No tak ja już na 18 w Łodzi jestem czujny jak ważka :-).

Wątpię żeby to się szybko zmieniło u nas skoro za dnia kładą a nocą kradną to co położyli :-).

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja jeżdżę na 18" runflat i jestem zadowolony. Kolein nie czuć w ogóle, po najgłębszych koleinach prowadzę jednym paluszkiem, mogę wręcz puścić kierownicę i auto jedzie prosto! Wygląd i prowadzenie przy dynamicznej jeździe bezcenne :) Mankament to faktycznie większa hałaśliwość i szybsze "ząbkowanie".
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja jeżdżę na 18" runflat i jestem zadowolony. Kolein nie czuć w ogóle, po najgłębszych koleinach prowadzę jednym paluszkiem, mogę wręcz puścić kierownicę i auto jedzie prosto! Wygląd i prowadzenie przy dynamicznej jeździe bezcenne :) Mankament to faktycznie większa hałaśliwość i szybsze "ząbkowanie".

 

Czy Ty Kolego nie masz czasami układu kierowniczego ze zmiennym przełożeniem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam i to jest najlepsza sprawa jaką można zamówić do trójki!! Układ kierowniczy ze zmiennymi przełożeniami to majstersztyk bmw - niesamowicie precyzyjny, komunikatywny i zero wpływu kolein mimo dużych felg i szerokich opon.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Coś w tym jest wcześniej miałem 17'' i ROF to wyrywało kierownice (bez active steering). Teraz mam 19'' ROF ale z active steering to wogóle nie czuć kolein, no chyba ze są wysokie jak kraweżniki i rzucają cień .

Ale wtedy to bardziej się boję ze przyszlifuję podwoziem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam i to jest najlepsza sprawa jaką można zamówić do trójki!! Układ kierowniczy ze zmiennymi przełożeniami to majstersztyk bmw - niesamowicie precyzyjny, komunikatywny i zero wpływu kolein mimo dużych felg i szerokich opon.

 

No tak, to jest super sprawa. Zalety tego układu zdecydowanie przeważają nad wadami. Ale tak sobie myślę, że brak wpływu opon ROF na ten układ to chyba zasługa nie tyle zmiennego przełożenia w tym układzie ale zastosowane w nim elektrycznego wspomagania (które od zawsze było krytykowane właśnie za odcinanie kierowcy od informacji płynących z przednich kół). Ale zdecydowanie w połączeniu z ROF daje radę.

Opublikowano
Mieszkam w Jaworznie ale moje trasy to Jaworzno -Katowice -Tychy i czasem Kraków w Krakowie fakt faktem są dziury trzeba być czujnym :8) raz byłem też w Austrii i nie narzekam dlatego chce inne 19" lub 20" i springi Eibach sportline -50/-35 już czekają w garażu bo zwykłe sprężyny są zbyt miękkie i autem czasem buja przy agresywnej jeździe zbyt komfortowe jak na moje wymagania :D
Opublikowano

W moim świeżo kupionym 330d z active steering i M Pakietem (czyli też sportowe zawieszenie) jest orginalne ogumienie 18" - 225/40 i 255/35. Do tego ROF Pirelli P Zero, ale tegoroczne czyli podobno 3 generacji. Byłem przekoany, że będzie masakra i do wywalenia albo opony, albo koła na 17". Poprzednio E91 320d, bez aktywnej kierownicy i na 17" ROF nie dało się jechać. A tu mega niespodzianka, bo okazało się nie dość że się da jechać to nawet całkiem komfortowo. Większość przebiegu robię po Warszawie i okolicy, czyli dziury na każdym kroku i jest ok. Moje wnioski są takie:

1) RunFlaty rzeczywiście ewoluują i komfort jazdy jest zdecydowanie poprawiony, choć głośność nadal pozostawia wiele do życzenia.

2) Zawieszenie sportowe wraz z niskimi oponami wcale nie powodują całkowitej utraty komfortu, wydaje mi się jakby to zawieszenie było dobrane specjalnie do niskiego profilu i razem tworzy idealną całość (C klasa w pakiecie AMG na 17" to przy E91 na 18" prawdziwa taczka)

3) Active steering rzeczywiście niweluje wiele infomacji z drogi (niestety trochę też mniej daje bezpośredniości) ale plusów ma więcej zdecydowanie :)

 

Na zimę idą 17" bez ROF 225/45 - ciekawy jestem róznicy.

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.