Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak wszyscy wiemy, ze ty za felgi do E90 / E60 dajesz 8-10k pln czyli 1/3 wartosci samochodu i nigdy nie kupiles niczego z Chin tylko czesci OE BMW, w tym nowe felgi z M5 jakie sam zalinkowales powyzej.


Kolego my to wszystko juz wiemy - naprawde oszczedz tych biednych ludzi co jezdza starymi gruzami jak na zdjeciu powyzej i co kupuja koła za 5k pln.


Mordeczko ja wiem , ze dla Ciebie to kompletne grosze i tyle to dajesz na kolacje w stolicy.


Dla mnie ten stary gruz powyżej to piękny samochód. Na tym zakończę. Niech wybrane koła cieszą, bo to najważniejsze :cool2:

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No nic, trzeba chyba admina, chlopak daje takie rady na tym forum, ze jesli ktos go poslucha.... :mrgreen:
Opublikowano

Rozwiazaniem jest opona 265 30 ale jak ja zalozysz to na dziurach masz masakre

Moje e92 35 jest tylko i wyłącznie "fun carem" ,robię kółko wokół komina bez celu by po prostu pojeździć i odreagować stres więc zawsze wybieram drogi jak z najmniejszą ilością dziur. A ostatnio przybywa nowych dróg ,więc raczej się nie martwię.

Na 18 też jest twardo ,jeden cal więcej i niższy profil nie wyrządzą tragedii. Zwłaszcza że kupiłem felgi OEM.

Do jazdy po różnego rodzaju drogach mam drugie Audi A6 z pneumatycznym zawieszeniem ,która działa wyśmienicie i rekompensuje mi komfort.


Odnośnie szerokości też wiem jak auto lubi myszkować ,w rodzinie jest X15 na laczkach 315? Ale nie jest to coś z czym nie można jeździć. W przypadku E92 jest RWD i troszeczkę więcej koni ,zależy mi na trakcji bo ciężko się jeździ kiedy co chwila mryga Ci dtc.

 

nigdy nie kupiles niczego z Chin tylko czesci OE BMW

Są ludzie którzy tak robią ,ja nigdy nic nie ściągałem z Chin. Części org. nie kosztują fortuny. a w dziale partnerskim masz sklep który ma częśći OEM oraz dobrego rodzaju zamienniki.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie , styling 194 w x drive . Jakie konkretnie opony dać ,żeby mieć pewność że średnica przodu i tyłu będzie identyczna? Wiem ,że ma być rozmiar 225/45/17 i 255/40/17 ale nie chcę run flatów które zaleca fabryka (bridgestone lub coptinentla) tylko normalne opony. Co tam dać ,żeby na pewno były idealnie takie same bo wiem ,że każdy producent robi te rozmiary trochę tak jak jemu pasuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiem co napisales. To nie istotne co ty chcesz, istotne co chce system xdrive.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Panowie , styling 194 w x drive . Jakie konkretnie opony dać ,żeby mieć pewność że średnica przodu i tyłu będzie identyczna? Wiem ,że ma być rozmiar 225/45/17 i 255/40/17 ale nie chcę run flatów które zaleca fabryka (bridgestone lub coptinentla) tylko normalne opony. Co tam dać ,żeby na pewno były idealnie takie same bo wiem ,że każdy producent robi te rozmiary trochę tak jak jemu pasuje.

Letnie rozumiem?

Masz opony z homologacją BMW a bez rft:

Bridgestone Turanza T005

Dunlop Sport Maxx RT 2

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Michelin Primacy 4

Zimówek do ciebie BMW nie przewidziało w wariancie mieszanym. Tylko 4x ta sama felga i 4x ta sama opona.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Gdzie nie występuje? Występuje, tylko dostępność praktycznie zerowa :wink:

Pozostaje ci przejść na 4x to samo lub wybór jest większy w wariancie mieszanym dla 18".

Lub rft.

Opublikowano

wybór jest większy w wariancie mieszanym dla 18".

 

jeśli chodzi o 18" to jaki model opony bez run flat będzie miał identyczną średnicę przy 225/40/18 i 255/35/18 ? Bo jak wiadomo ,każdy producent ma nieco inną rozmiarówkę...

 

Witam wszystkich posiadaczy bmw to mój pierwszy post na forum.

od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem e91 n53 09 :]


Wracając do tematu to też miałem problem z doborem opon w tym właśnie rozmiarze, ale z RWD.

Przekładałem z Michelin Pilot sport 3 na zakupione Pirelli sottozero 3. i wszystko jest wporządku :)

z xDrive może być problem nie z producentem a z różnym zużyciem opon poszczególnych osi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na 235/40 powiemy :nienie: , na 225/40 powiemy :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moga okazac sie za wysokie, zbyt duze ryzyko haczenia o tylne blotniki oraz przednie nadkola.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Wejdą i nic nie będzie tarło. Na fabrycznym zawiasie i tak jest koza.

Nie mniej mając xDrive nie poszalejesz z felgami i oponami na fajny setup.

  • Moderatorzy
Opublikowano

W kwestii wizualnej to 235/40 minimalnie lepiej wypełni nadkole.

Fajnie widoczny profil opony to plus moim zdaniem. Placki zamiast opon to lipa.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Tu jest 235/40 + 265/35 (styling 189)- idealnie, jeszcze na Michałach stoi PS4S.

attachment.php?attachmentid=2023490&stc=1&d=1554238167


Tutaj ten sam rozmiar opon, tylko felgi 8,5 +9,5.


8113767453_ef58ef9c1a_b.jpg

Opublikowano
Jak jest plan na sprężyny krótsze , to po co opony 235 ? Tylko pogorszysz wygląd balonem większym.

235/40/18 to balon ?

 

Źle to nazwałem , 235/40 to oczywiscie nie balon , ale po prostu ciut wyższa scianka boczna opony niż przy 225 /40 . Ale i tak za ten lepszy wygląd i likwidację szpary będą w wiekszosci odpowiadały krótsze sprężyny . No i 235 to troszkę więcej komfortu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.