Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Masz felgi w jednej szerokości a firma doradza ogumienie mieszane, nie kupuj tam więcej, bo chyba jakiegoś pracownika z ulicy wzięli.

Te felgi nie podejdą do twojego pojazdu, mają zbyt agresywne ET. Zawsze będzie tarło.

A już kolejnym tragicznym wyborem jest wybór koła 8,5J x4 do bmw serii 3.

4x to sobie weź 8J, albo 8J na przód i na tył 8,5-9J.

Felgi i opony się nie nadają do niczego. Mogłeś na forum zapytać a nie w firmie, której tylko zależy, aby ci wcisnąć koła. Felgi nie pasują, zwróć je skoro zapewnili, ze podejdą.

 


Pluje sobie w brodę ale nie sądziłem ze renomowana firma może tak w kuleczki polecieć ładnie mówiąc.

Pisaliśmy na messangerze. Cytując zapytałem o opony pod te felgi mówiąc że myślałem nad 225/35 z przodu a tył 255/30. A odpowiedział dostałem że to felgi 4 x 8,5j wiec jak chce koniecznie szersze opony to przy felgach 4 x 8,5j to 235/35/19 a tył 255/35/19. No i stwierdziłem ze chłopaki się znają skoro od wielu lat sprzedaje felgi i widziałem prawie same pozytywne opinie.

Opublikowano
Następnym razem na forum zapytaj to dostaniesz odpowiedź.

 


Na pewno tak zrobię.. pokłócę się z nimi trochę jak nic to nie da to spróbuje sprzedać felgi.

W takim razie pod te opony jakie 19 calowe felgi musze kupić w sensie jakie parametry muszą być żeby podeszło bez tarcia?

8J z przodu rozumiem musi być ale co z tyłem i ET??

Opublikowano
Na początku szukałem tylko OEM, ale potem stwierdziłem ze wolałbym coś innego niż wszystkie mają. Stad tez decyzja o tych felgach.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Pierwsze to odpowiedz sobie na pytanie czy chcesz przód i tył to samo czy np. zestaw z szerszym kapciem na tyle.

Seria:

8x19 ET 37

9x19 ET 39

ET 25 może być wzwyż.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dodam od siebie .

W E90 jeździłem na 18stkach 235/40 przód na dystansie i 255/40 tył i ... jest okej dopóki robisz gładkie równe trasy .

Niestety im dalej w las tym mniej asfaltu .

Po kilku tysiącach męki założyłem na auto standardowe 16stki na kondonie 205/60 o indeksie prędkości W - Brigdestone Turanza - symetryczne .

Dopiero po zmianie na normalne koła auto może mi służyć jako pełnoprawne daily . Bez strachu że zaraz felgi połamię .

Fakt - auto trochę po tej zmianie jakby "pływało" , i trzeba brać poprawkę na zakrętach , ale warto było mimo wszystko ;)

Opublikowano

Cześć.

Szukam felg i opon letnich 18” do BMW e93 3.0 Cabrio 2007 rok tył napęd. Jaki powinien być rozmiar? Tył inny, przód inny? Takie same? Jakich rozmiarów felg i opon najlepiej szukać? Prosiłbym o poradę, bo szukałem w internecie, ale ciężko mi się połapać.


Pozdrawiam.

Opublikowano
Witam.Mam pewien problem związany kołami. Chodzi o to, że na nierównej drodze strasznie mi ciąga auto w lewo i prawo, muszę zwolnić i trzymać kierownice obiema rękami. Na zimówkach 16, problem w ogóle nie występuje. Jak zakładałem teraz znowu letnie, wulkanizator stwierdził, że przyczyną może być brak run flat w oponach, a i też zły dobrany rozmiar opon, bo to opony Laufenn S FIT EQ o szerokości uwaga 235/45/17. Teraz przeglądając forum widzę, że orginalne felgi mogą mieć różną szerokość i teraz ja jak tak pomyślę, to z przodu koła jakby wystawały poza obrys samochodu, a z tyłu jest normalnie. Możliwe jest, ze u mnie też są dwa rozmiary felg? Co sądzićie o tym, że opony są minimalnie szersze niż powinny? i najważniejsze pytanie co zrobić żeby samochód tak nie plywał po nierównej drodze?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Najpierw podaj parametry felg, tzn. szerokość felgi i jej ET. Przód i tył oczywiście. Potem zajmiemy się oponami.

Do tego wulkanizatora już nie jedź dobrze radzę. Masz nieprawidłowe rozmiary opon, może i felg również a on leczy wszystko oponą rft.

17" w e90 ma oponę 225/45 (255/40 na tylnej osi dla wariantu mieszanego) i naprawdę w tym rozmiarze opona premium kosztuje grosze, nie kupuj jakichś no-nameów.

Opublikowano

Byłem zobaczyć, ale bez ściągnięcia kół nie da rady zobaczyć tych rozmiarów, bo są po wewnętrznej części felg. We wtorek może się uda gdzieś podjechać i ściagnąć koła i zobaczę te oznaczenia.


Ale w tym linku co wrzuciłeś koledze wyżej, sprawdziłem w tym linku i te felgi co mam to nie są do e90 tylko do e60. Chodzi o felgi BMW wheel style 116, czyli mają 7,5x17 i et 20

  • Moderatorzy
Opublikowano

To są w jednym rozmiarze. Mimo niższego ET niż seryjne felgi od e90, one wchodzą bez problemu. Wysunięcie jest 7,7 mm w stosunku do serii.

Opony kup 225/45 wzmacniane, jeśli chcesz te felgi trzymać. Nie muszą być rft.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Kup opony 225/45 17" z półki premium. 1400 zł i masz komplet pachnących Pirelli P7 Cinturato czy Goodyear Eagle Asymmetric F1 3/5.
Opublikowano
Siema, krótko i na temat. Zamierzam wymienić flegi na lato. Felga 18-7,5J-ET35. Ile mm dystanse przód/tył? (chciałbym aby opona nie wystawała poza obrys auta). Oraz jakie oponki do tego. Z góry dzięki za pomoc :D
Opublikowano

Strasznie nędzne parametry do spasowania z tą budą, bo ona jest bardzo pojemna:

Tył dystans około 33-35mm

Przód około 18-20mm


Felga 7,5j to opona 205-215.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Gdzie :mad2:

Przód 15-20, 20 to max bo felga wyjdzie wtedy w stosunku do serii 12,7 mm. Tył 25 mm na stronę. Opona 225/40 R18.

Te felgi mają beznadziejne parametry jak do e9x.

Opublikowano
Tył 25 mm na stronę.

Za malo, dalej beda mocno schowane. U siebie mam z tylu 9,5j et40+ 15mm dystansu i dopiero jest prawie na rowno z buda, na upartego wcisnalbym 20mm, ale przez niski zawias pewnie by tarlo na dolach. Na drugiej 8,5j et40 i 30mm dystans i tez na eibachach sportline nic nie trze.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Tu masz 15 mm na tyle przy feldze styling 162, która na tylnej osi ma 8,5 ET 37. Wg mnie spas idealny.

Teraz porównując do tego twoją felgę 9,5 ET 40, to ten tył jeszcze wyjdzie 10 mm. Ryzykowne. A ryzykowne po drugie, bo na 9,5 dasz szerszego laczka niż na 8,5. Jak to tam upchałeś :wink:

http://img.photobucket.com/albums/v466/str8rcn/2007%20BMW%20335i/file-74.jpg

Opublikowano

8j ET24+ dystans 15mm, 225/40/18:

20200914-211148.jpg


9,5j ET40+ dystans 15mm, 255/35/18:

162432855-431348594595430-8553396992588073369-n.jpg


Na drugim foto, auto prosto z podnosnika, wiec jeszcze siadlo, ale jak widac nic tu chamsko nie wystaje i jest calkiem przyzwoity ficik.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Aaa weszła bo dałeś 255 na 9,5. Ja bym wrzucił 235/35 + 265/30.

Ale fakt bardzo fajnie to wygląda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.