Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja w 320d miałem zwykłe alu na 16,a teraz mam w 330d runflaty na 17 alu.Różnica jest dosyć znaczna-komfort jest niższy,trochę bardziej słychać opory toczenia,opona twarda i czuć w środku więcej niż na 16 normalnej na alu.Natomiast jeżeli chodzi o wygląd i jakość prowadzenia to rewelacja.Ja również nie ufam temu run flat i mam zawsze w bagażniku zapas.
Kubica GO!
  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Miałem zimówki 16 ROF - nie było zle, zamieniłem na zwykłe - miodzio

Potem kupiłem felgi 17 z oponami ROF - dla mnie dramat, skakałem jak pingpong, twardo, głośno, do nosa.

Wymieniłem na zwykłe 17 i teraz jest fajnie, oczywiscie nie tak komfortowo jak na 16 ale jest juz całkiem przyjemnie.

Na przyszłośc jak jednak zedrę te 17 to wrzuce 16 na lato - w nosie mam wygląd, jak juz tu ktoś napisał , jak jedziesz autem to felg nie widać...

 

Ps. Przy zmianie z 16 205 na 17 225 znacznie wzrosło spalanie - około 1L/100KM - dla identycznego typu jazdy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wywaliłem 16" ROF na rzecz zwykłych. Kupiłem nowe continentale i jestem mega zadowolony. Komfort super, auto nie skacze, nie wyją opony jest super cicho w aucie. Ja dużo jeżdze po raczej kipskich drogach i zakładanie ROF czy większych felg jak 16" mija się z celem w moim przypadku.
Krzysztof
Opublikowano

A mi na "19 normalnych jezdzi się lepiej niż na "17 runflat.

Natomiast bardzo nie lubię " pływania" auta podczas jazdy i przechylania na zakretach co ma miejsce na "15 i "16 z wysokim profilem,- wygląd takich "balonow" tez przemilcze.

Fotka pogladowa mojego auta

http://img694.imageshack.us/img694/5814/dsc0485o.jpg

Opublikowano
Ja przesiadłem się z r17 runflat Pierlli na r18 Vresedtein i komfort odczuwalnie lepszy tyle że włożyłem znowu sprężyny eibach i wychodzi na to samo
Opublikowano

W zasadzie temat jest "Rozmiar felg komfort jazdy" a nie RFT czy NON RFT, wieksza felga = mniejszy komfort, wieksze spalanie, zima wieksze slzganie sie na takich laciach.

Mniejsza felga = gorsza optyka ( mi to to lotto) wieszy komfort na BALONACH 55 mm to nie balony :norty: ktos chipuje silnik z powodu 5 km/h wiecej i zaklada 19" na ktorych 10 straci i litr paliwa wiecej, ale ma wypasiony wyglad :cool2: wiec cos za cos. IMHO wybieram komfortowe balony i schludne 16 max 17 calowe obrecze a to z tego powodu ze po 40stce w krzyzach juz lupie :norty: i chce sie wygodnie jezdzic a nie byc podziwianym za zajebiste felgi :norty:

 

PS kolo zapasowe i zwykle opony sa na Indie i nawet jest jakas opcja do bagaznika w ktorym mozna kolo trzymac.

Opublikowano
A mi na "19 normalnych jezdzi się lepiej niż na "17 runflat.

Natomiast bardzo nie lubię " pływania" auta podczas jazdy i przechylania na zakretach co ma miejsce na "15 i "16 z wysokim profilem,- wygląd takich "balonow" tez przemilcze.

Fotka pogladowa mojego auta

http://img694.imageshack.us/img694/5814/dsc0485o.jpg

 

No wyglad bajka, ale przejedz po polskich dziorach a bedziesz 80 km/h pykal bo bedzie tobie szkoda felg i tych cieniuskich oponek, z drugiej strony na tym sie jezdzi jak na drewnianych kolach wiem z autopsji

Opublikowano

powiem Ci ze tez kiedys balem sie "19 ale....

jezeli masz zawieszenie w porzadku to nie ma strachu-

trzeba pozegnac sie z kraweznikami, garby przejezdzac na skos i miec w oczach radar na dziury :)

Chyba najwieksza wada "19 to cena opon,- ale i tak moim zdaniem warto-

dla wlasciwosci jezdnych przy duzych predkosciac na autobahnie i dla wygladu.

Fotka mojej poprzedniej Czarnuli 330ci tez na "19

http://img441.imageshack.us/img441/6152/img0132wv.jpg

http://img32.imageshack.us/img32/5055/dsc03095j.jpg

Opublikowano

Ja w swojej E46 miałem 17'' i uważałem że to maks to tego zawiasu ( sportowe zawieszenie - tlukło się ). Teraz w E92 mam 18'' 35 guma z tyłu i uważam że warto uważać na dziury w zamian za to prowadzenie, trzymanie i wygląd :D

 

Co do ROF, ostatnio złapałem gwoździa, gdyby nie ROF to miałbym pozamiatane :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Ja w swojej E46 miałem 17'' i uważałem że to maks to tego zawiasu ( sportowe zawieszenie - tlukło się ). Teraz w E92 mam 18'' 35 guma z tyłu i uważam że warto uważać na dziury w zamian za to prowadzenie, trzymanie i wygląd :D

 

Co do ROF, ostatnio złapałem gwoździa, gdyby nie ROF to miałbym pozamiatane :D

 

 

Też ostatnio złapałem gumę, wtedy dopiero docenia się run flaty, nigdy więcej zwykłych opon ;)

Mam jeszczę jedną uwagę, miałem problem z wyważeniem kół, jeździłem od wulkanizacji do wulkanizacji i w końcu nareszcie pomogło doważanie kół na samochodzie, dosłownie jak ręką odjął wszelkie drgania które pojawiały się nieregularnie powyżej 120 - 140 km/h ustąpiły - szczerze polecam. pozdrawiam

Opublikowano
Pierwszy raz o tym słyszę - doważanie kół na samochodzie? Na jakiej to zasadzie działą ? :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Pierwszy raz o tym słyszę - doważanie kół na samochodzie? Na jakiej to zasadzie działą ? :D

Na Puławskiej w Wawie mieści się na stacji Shella - po prawj stronie jadąc od Piaseczna mała wulkanizacja o nazwie autobalans - można też znaleźć ich w internecie, polega to na tym że koła nie są zdejmowane z auta podczas wyważania. Miły człowiek podnosi kolejno auto tak aby doważane koło znajdowało się w powietrzu. Po czym podjeżdża do autka maszyną do doważania która rozpędza w/w koło - wygląda to tak jakby wulkanizator siedział na odkurzaczu :) Czas usługi to około 5 - 10 minut na jedno koło, koszt 15 zł od koła. Po tej usłudze wszystko ze sobą współpracuje, tarcza, piasta, przegub, felga i opona.

Według "zwykłych" wyważarek koła miałem idealnie wyważone. A na doważaniu doważono kolejno po 10gram na dwa koła, 5 gram, i 20! Gram na ostatnie. Nieźle :) pozdrawiam

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Witam!

 

Mam do kupienia na szybko w dobrej cenie komplet Felg Xtra German Wheels Model Saturna Black rozmiar 19x8,5J ET15 i do tego oponki Vredestein Ultrac Sessanta 255/40/19. Chciałbym siędowiedzieć czy takie koła z felgami wejdą u mnie i czy nie będą obcierać/dobijać.

 

I jaką cene za taki komplecik uważacie za okazję?

 

Pilnie proszę o informacje....

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Dzikusku nawet za super cene odpusc sobie ten zestaw.... wiem jest ladny ale.

 

1. Zamulisz bryczke odczuwalnie.

2. Cena opon w tym rozmiarze to kosmos

3. Jazda po naszych drogach to przejazd karoca na drewnianych kolach.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Jestem świadom wszystkich niedogodności z zamuleniem i jazdąna drewnianych kołach, ale to ma być komplecik na spoty, zawody i czasami do tzw. lansu. NA co dzień będzie komplet z 17 ;) Chodzi mi tylko o to, czy wejdzie i nie będzie nic obcierać ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
witam obawiam sie ze to et 15 bedzie przeszkadzalo napewno z przodu co do tylu moze byc na styk lub lekko obcierac o rant.pozdro
Opublikowano

miałem takie felgi 19x8,5J z tym ET20 i z przodu już delikatnie wystawały poza obrys

co do komfortu to nie ma tragedii, wręcz przeciwnie, jest zaskakująco dobrze, bmw dobrze zestroiło zawieszenie

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Taki komplecik wlasnie ( wlasnie z 255) jest do kupienia od znajomego, on na tym w e38 smigal i nie narzekal, dlatego byłem ciekawy jak u

to u mnie przypasuje ;) Jutro kolo 18-19 jade na wstepna przymiarkę i zdam foto relacje czy pasuje czy nie, ale mimo wszystko prosze o dalsze komentarze.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przy rozmiarze 19 cali oponka o profilu 30 powinna być, 40 będzie za wysoka pozatym 255 na felgę 8,5 to lekka przesada wystarczy 225

Odnośnie profilu masz rację.

Ale odnośnie szerokości już nie.

Mam fabryczne 8 cali i oponę 225 z tyłu mam 8,5 cala i oponę 255

Opublikowano
Ja mam na tyle 225 na 8.5" feldze i wyraźnie felga rozpycha oponę. Nie wiem jeszcze jak to wpływa na jazdę bo nie jechałem dalej/szybciej na nich. Dzisiaj po południu sprawdzę, a za jakieś 2-3 tygodnie będę wiedział czy nie niszczy opony.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Fele jak w M5 w 120-to konnym dieslu kombi? :cool2:

 

W 143 konnym :) Poza tym na codzień jeżdzę na oponkach 225/50/17 wiec az tak duzej roznicy w osiagach chyba nie odczuje;p-

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.