Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Być może to tylko złudzenie optyczne, ale zwróć uwagę na spasowanie tylnego zderzaka z lewej strony i spasowanie lewych drzwi na linii listwy. Poza tym jak widzę na zdjęciach wystawionego do sprzedaży auta świecącą się kontrolkę rezerwy paliwa, to mnie krew zalewa :mad2: jakby nie mógł handlarz za 20 zł. zatankować, żeby zgasła. Może to stereotyp, ale jak mu żal za 20 zatankować to też może świadczyć jakim kosztem i jakie auta sprowadza. Zresztą cena 15 tys. zł. po opłatach (w tym 18,6 % akcyzy) i z zarobkiem handlarza też o czymś świadczy. To auto musiało kosztować w de 10 tys. zł. albo nawet mniej. Edytowane przez bobi82
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Samochód ma 16 lat, kosztuje 15 tys zł, nie czepiałbym się spasowania bo w ten sposób można szukać do końca życia.

 

Numer podwozia WBABM31010EZ72591

Kod typu BM31

Typ 323CI (EUR)

Typoszereg E E46 (2)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M52/TU

Pojemność skokowa 2.50

Moc 125

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)

Tapicerka STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT)

Data prod. 2000-06-15

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S288A LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. spr. krz. 29

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S660A RADIO BMW REVERSE Radio BMW Reverse (C42)

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
Samochód ma 16 lat, kosztuje 15 tys zł, nie czepiałbym się spasowania bo w ten sposób można szukać do końca życia.

 

:!: Święte słowa, auto 2 tygodniowe może nie być już w idealnym stanie. Pierwsza ryska, pierwszy kamyczek itd. itp.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Opublikowano (edytowane)
Samochód ma 16 lat, kosztuje 15 tys zł, nie czepiałbym się spasowania bo w ten sposób można szukać do końca życia.

 

:!: Święte słowa, auto 2 tygodniowe może nie być już w idealnym stanie. Pierwsza ryska, pierwszy kamyczek itd. itp.

 

Nie czepiam się spasowania, tylko jakości oferty i ceny. To czy sprzedaje osoba prywatna, która np. jeździ autem kilka lat, czy handlarz ma akurat znaczenie. Ten pierwszy z reguły na aucie traci, drugi musi zarobić. Więc R6 coupe za 15 tys. od handlarza a R6 coupe za 15 tys. od osoby prywatnej mogą bardzo się różnić (nie mam tu na myśli oczywiście osób prywatnych, które nawet nie pamiętają kiedy olej w aucie wymienili).

Edytowane przez bobi82
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Oglądam trochę samochodów po Polsce i powiem tak - takich padlin jakie czasem widzę u prywatnych sprzedawców to żaden handlarz nie ma.

Po drugie sprzedawca prywatny nie zawsze chce samochód sprzedać. Czasem jest tak, że to żona mu "kazała" a na miejscu robi wszystko by nie sprzedać.

Ciekawym, doświadczeniem jest też zastanie pijanego właściciela na miejscu który tylko szuka powodu do bójki.

 

Ja osobiście z wielu powodów wolę samochody od handlarzy. Moje preferencje opierają się na oględzinach kilkudziesięciu samochodów w Polsce.

Edytowane przez DRAY
Opublikowano
Niestety tak to wygląda jak auta o wysokich kosztach utrzymania kupują osoby, które na to nie stać. A jakość oferty z portali ogłoszeniowych też w miarę znam, bo rok temu kupowałem jedno auto, a teraz szukam kolejnego dla siebie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ilu kupców tyle opinii. Mi handlarz kojarzy się z druciarstwem, kitowaniem i tanimi, szybkimi naprawami. Oczywiście nie wszyscy takimi muszą być.
Opublikowano
Poza tym jak widzę na zdjęciach wystawionego do sprzedaży auta świecącą się kontrolkę rezerwy paliwa, to mnie krew zalewa :mad2: jakby nie mógł handlarz za 20 zł. zatankować, żeby zgasła. .

 

Spójrz na to z innej strony. Handlarzyna ma wystawione 5 aut z czego w 4 świeci "komornik"a w 5 zaraz sie zapali. Jakby do każdego miał za 20 dolac to już jest 100zł ( ! ) a to już nie w kij dmuchał :norty: :mrgreen:

 

Na forum są użytkownicy co sprowadzają BMW. Tylko w tym przypadku role też gra inny pieniądz.

Opublikowano

No tak, jak handlarz liczy każdą złotówkę, celem maksymalizacji zysków to zamiast wstawić nową końcówkę drążka kierowniczego za pęknięta to woli ja pospawac. Zawsze przecież zaoszczędzi te 30 zł na samochodzie, prawda? A później kończy się tak jak miesiąc temu niedaleko mojego domu - zginął w wypadku 29 letni chłopak, któremu pękła w kupionym parę dni wcześniej aucie pospawana przez handlarza końcówka drążka kierowniczego i uderzył w drzewo z dopuszczalną w tym miejscu prędkością 80 km/h.!!

Ale przecież zaoszczędzil 30 zł., prawda??! Wiem, że zaraz pojawią się głosy, że świecąca rezerwa to nie to samo co spawanie zawieszenia czy układu kierowniczego, ale mentalność niestety jest ta sama. I jak widzę, że handlarz ma auto zatankowane do połowy np to tam raczej nie spodziewam się spawanego zawieszenia, ale jak widzę rezerwę to niestety można spodziewać się wszystkiego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeba przyznać,że handlarz przesadził ze skręceniem licznika.
Opublikowano

Po drugie sprzedawca prywatny nie zawsze chce samochód sprzedać. Czasem jest tak, że to żona mu "kazała" a na miejscu robi wszystko by nie sprzedać.

Ciekawym, doświadczeniem jest też zastanie pijanego właściciela na miejscu który tylko szuka powodu do bójki.

 

Mój najciekawszy przypadek to propozycja kupna auta od trupa, jeszcze z drugim współwłaścicielem gdzieś w Polsce.

Opublikowano
Czepiacie się tych handlarzy :lol: Tak, jak mówił DRAY, największe trupy z reguły są u osób prywatnych "bo oni tak jeżdżą i im nie przeszkadza", a bardzo często są jeszcze przekonani jaką to perłę ziemi lokalnej posiadają i weź tu się kłóć.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
No i dlatego tak ciężko kupić dobre auto. Ale z drugiej strony jak się ma sprzedaż zadbany samochód za cenę powyżej średniej, to też klienta nie ma, bo sami łowcy okazji i każdy by chciał za grosze kupić, bo "panie, przecież na allegro takie już po 6 tys chodzą, a pan chce 13" :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.