Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nakretki worksa kupione juz wczesniej.. Sa dwie strony wczesniej. Te posluza na zime. :)
E92 335d Stage H
  • Odpowiedzi 394
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No to czas sie pochwalic. Generalnie wszyscy wiemy ze moje obecne felgi to dramat ktory wola o pomste do nieba :) (Nic dziwnego - kazda osoba mowi mi 'super auto, ale felgi to ty juz zmien' :mrgreen: ) Takie dostalem, zarzucilem na nie przejsciowe tanie laczki nexena i tak sobie jezdzilem z mysla ze w pewnym momencie wezme i kupie cos naprawde dobrego.

 

Po pierwsze - by zmiescic laczki jakie bym chcial - 255 / 275 - musialem przerobic przednia os i poustawiac przynajmniej -2 stopnie camberu :) - to juz jest zrobione. Tak wiec czas na felgi

 

Glownym piorytetem jest jak zwykle performance, a to znaczy waga. Szukalem felg 18x9 i 18x9,5 ktore maja maximum 9 kg wagi i ktore sa certyfikowane do uzytku torowego ;) Wybor padl na flowformowane APEXy ARC8:

 

2x APEX Arc8 18x9 et30 - Anthracite - waga 8.18 kg

2x APEX Arc8 18x9.5 et35 - Anthracite - waga 8.55 kg

 

Tak wiec poltora miesiaca temu zamowilem je z Californii i dzisiaj DHL dostarczyl mi dwa dropshipy do firmy, a w srodku:

35755407915_1d82bd1902_b.jpg

 

Mala animacja z unboxingu:

35755122335_ab46391cb5_o.gif

 

I takie oto kola dotarly do mnie :)

35586018122_3f583fbb3e_b.jpg

 

A przy okazji kol dotarly jeszcze takie naboje do shotguna:

35755408425_9375161186_b.jpg

 

Oraz stud conversion kit do BMW i dystanse 5mm H&Ra

35586019502_ffc57fc789_b.jpg

 

Piękne koła..... :cool2:

Opublikowano
daja rade tak jak patrze. Myslalem ze gorzej wyjda.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Jak bedzie wazyc mniej niz 8kg to moze wygladac jak Ronal Teddy :D

 

Odbijam pilke Tomku:D

 

23848809171_588890ccbc_b.jpg

E92 335d Stage H
Opublikowano

Szybki update. Z uwagi, ze nienawidze myc felg, a dobry klocek musi jakos pylic od siebie lub od tarczy.. wiec zabralem kola na polozenie ceramiki w krakowskim KURO.

 

Na felgi wleciala ceramika ServFaces.

 

35918616706_6233f59382_b.jpg

35918617276_0957475903_b.jpg

E92 335d Stage H
Opublikowano
O nie :duh: szkoda ze nie zapytałeś a nie pamietam czy pisałem u siebie w temacie... Ja tez nakladalem ceramike na swoje felgi i jest to o d*** rozbic moim zdaniem praktycznie nic nie daje! :mad2: tez robilem w kuro

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
To najwyzej kasa stracona ;) Dogadalem sie po jakiejs smiesznej kasie wiec naprawde nie az tak wielka strata ;) Wychodzilem z zalozenia ze nie bede musial uzywac deironizera i bedzie po prostu mogl domyc felgi na cisnieniowce ;)
E92 335d Stage H
Opublikowano
Ja tez tak myslalem ale juz Ci moge napisac ze niestety to tak nie dziala :( Ja zapłacilem 400... generalnie cos tam ceramika daje fakt jest latwiej domyc ale no bez jakiejs szmatki czy czegos sie nie obejdzie samo cisnienie nie wystarczy :duh:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

No to post na szybko.

 

W koncu przyszly do mnie opony. Wahalem sie miedzy Michelinami Pilot Super Sport a torowymi Toyo R888R. Wygraly te pierwsze glownie ze wzgledu na to, ze Toyo zapewno dosc szybko straci swoje wlasciwosci przez czeste cykle cieplne, bo nawet bieznik z Threadwear 100 jest do przezycia.

 

Jesli o same MPSS chodzi, problemem tutaj jest glownie fakt, ze w 2017 sa produkowane tylko do aplikacji OEM. Reszta rozmiarowki zostala zamieniona przez MPS4 i MPS4S. Niestety nastepca MPSS, MPS4S jest (przynajmniej na chwile obecna) serwowana tylko w rozmiarach 19+. Na szczescie znalazlem dystrybutora ktory sciagnal mi opony w interesujacej rozmiarowce, pomimo tego, ze opony juz wszedzie byly niedostepne. Szczesliwie opony z samego konca produkcji - 30/12/16 xD

 

35840474172_0d5f6e769e_b.jpg

 

Opony produkcji USA. Jak widac MPSS zgodnie z obiegowa opinia sa bardzo szerokie jak na swoj rozmiar, glownie z uwagi na grube scianki boczne i rant.

 

36011144345_9da78962e9_b.jpg

 

Ponizej porownanie starej tylniej opony do nowej tylniej opony - 225 vs MPSS 275

 

35877885651_9bb0615f45_b.jpg

 

-----------

 

Przed zamontowaniem kol trzeba bylo zamontowac szpilki. Wpierw czyszczenie gwintu - odrdzewiacz + odtluszczac:

 

35877886391_382e102f2b_b.jpg

 

Nastepnie pare kropel Loctite 2700 i dokrecamy szpilke z momentem 37 NM do piasty

 

35969834256_ef89e0ddd5_b.jpg

 

Tak wyglada to po skreceniu:

 

35877887381_1378e07d00_b.jpg

 

A tak wyglada tylne kolo po zamontowaniu

 

35877888831_6bda4cbf9d_b.jpg

 

----------

 

Mialem przygotowany dystans 5mm na wypadek gdyby okazalo sie, ze felga / opona na przedniej osi trze o amortyzator - info ktore otrzymalem od inzynierow z APEX'a jak staralismy sie wykminic czy obecny przedni setup KW + 18x9 255/35/18 + -2.5 stopnia camberu przejdzie. Szczesliwie okazalo sie, ze dodatkowy negatyw zostawil troszke wiekszy przeswit i nie ma potrzeby by uzywac dystansow (yay!) :D . Ponizej fotki jak to wszystko lezy. Wybaczcie kiepska jakosc i to ze auto jest dosc zaniedbane - takie fotki robocze. Jakos niedlugo zrobie sobie porzadny detailing poloze wszelakie dressingi i bedzie o wiele lepiej :8)

 

35171537684_c9e25f91e3_b.jpg

35171539204_33889f3ee1_b.jpg

36011143925_d9169d8ba3_b.jpg

35969832456_f330992c3f_b.jpg

 

I to wszystko bez obcierek i zahaczania progow :norty:

E92 335d Stage H
Opublikowano
Obserwuję twoja galerię od początku. Auto przeszło niesamowitą metamorfozę stylistyczną oraz mechaniczną. Masz konkretne podejście do tematu swój styl i szeroką wiedzę, zanim wykonasz jakiegoś moda robisz rozeznanie "doktorat" i dopiero przystępujesz do roboty. Z wielką przyjemnością czytam twoje posty bo wchodzisz poza kanony i robisz rzeczy o których zazwyczaj nikt nie słyszał. To prawie jak podręcznik ZRÓB TO SAM tylko o modyfikacjach :cool2:
Opublikowano

Myslalem ze troche wiecej bedziemy musieli czekac na efekt :norty: ale jest miazga! Jak te 275 mieszcza sie bez problemu? testowałeś z jakims wiekszym obciazeniem na tylnej osi ^^ Szpilki wygladaja genialnie! taka moja mala rada poszukaj fajniejszych dekli :twisted: moze jakies BBS czerwone/czarne moga fajnie pasowac do szpilek bo te bmw niestety kiepsko pasuja przy tej feldze :mrgreen: Sory musialem cos skrytykowac ^^

 

Czy to sa te opony co leca do M4 dla 18"?

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Jestem pod wielkim wrażeniem, pięknie wszystko wyszło :clap: jestem też ciekaw wrażeń z jazdy bo zmiany są diametralne, pewnie wszystko później opiszesz :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
też jestem pod wrażeniem zapału i wiedzy :cool2: jedyne co mi nie pasuje przy tych pięknych kołach to te zaciski na tyle. szukałbym jakichś tłoczkowych. i przemalowałbym je w inny kolor żeby fajnie kontrastowało z resztą auta.
Opublikowano
Obserwuję twoja galerię od początku. Auto przeszło niesamowitą metamorfozę stylistyczną oraz mechaniczną. Masz konkretne podejście do tematu swój styl i szeroką wiedzę, zanim wykonasz jakiegoś moda robisz rozeznanie "doktorat" i dopiero przystępujesz do roboty. Z wielką przyjemnością czytam twoje posty bo wchodzisz poza kanony i robisz rzeczy o których zazwyczaj nikt nie słyszał. To prawie jak podręcznik ZRÓB TO SAM tylko o modyfikacjach :cool2:

 

Dzieki :) Jak zwykle staram sie chodzic nie utartymi sciezkami oraz dosc rzetelnie i szczerze opisywac co sie dzieje z autem. Kiedys nawet sobie przygotowalem pare zdjec by porobic DIY ale uznalem ze popyt bedzie za maly a dla mnie to bedzie za duzo roboty ;-) Co prawda patrzac na to co sie z autem dzialo - temat powinien sie przede wszystkim nazywac - how to unpimp your auto xD

 

Ładnie siadło, jesteś z Torunia, albo gdzieś w miarę blisko Poznania :) ?

 

Od 3 lat w Toruniu juz nie bylem :) Blachy to patriotyzm lokalny :mrgreen: Tak to siedze sobie na poludniu Krakowa ponad pol dekady ;)

 

Myslalem ze troche wiecej bedziemy musieli czekac na efekt :norty: ale jest miazga! Jak te 275 mieszcza sie bez problemu? testowałeś z jakims wiekszym obciazeniem na tylnej osi ^^ Szpilki wygladaja genialnie! taka moja mala rada poszukaj fajniejszych dekli :twisted: moze jakies BBS czerwone/czarne moga fajnie pasowac do szpilek bo te bmw niestety kiepsko pasuja przy tej feldze :mrgreen: Sory musialem cos skrytykowac ^^

 

Czy to sa te opony co leca do M4 dla 18"?

 

Tak mieszcza sie bez problemu i wszystko nie obciera, nawet z jakims tam obciazeniem, ba to MPSS wiec jak bys wzial sobie jakies Hankooki to spokojnie 285 jest porownywalne :) ale... no wlasnie ale ;) Tylnia os ma obecnie -2 stopnie camberu (chociaz sadze ze z -1.5 tez bedzie git). Plus trzeba pamietac ze tylnia os jest po ladnej rolce, zarowno rantu - jak i wykladziny wewnatrz by nie obcierala (Marek pewnie bedzie wiedzial o co chodzi ;) )

 

Co do dekli z zamyslem sa BMW - z jednej strony dlatego, ze nie lubie jak kola udaja czyms czym nie sa, a dekielki Apexa sa takie sa by byly; z drugiej powiem tajemniczo ze wszystko jest obmyslone w mysl by poslugiwac sie paleta trzykolorowa :twisted: Oczywiscie jeszcze tego nie widac :norty:

 

Tak i nie ;) To rozmiarowka z nowego M4 o nizszym profilu - stad problem z znalezieniem opon :)

 

Jestem pod wielkim wrażeniem, pięknie wszystko wyszło :clap: jestem też ciekaw wrażeń z jazdy bo zmiany są diametralne, pewnie wszystko później opiszesz :cool2:

 

Dzieki! Ja tez ! Zwlaszcza ze wszystko obliczalem suwmiarka miarka i kalkulatorem biorac pod uwage wszelakie modyfikacje ktore bedzie trzeba zrobic, nie majac dostepu do felg i opon ;) Caly powod czemu wymienialem felgi poltora roku :D.. z wrazen moge powiedziec jedno - jest fantastycznie :) Przednia os jest tak dobra ze napewno na M3 nie wymienie :3

 

też jestem pod wrażeniem zapału i wiedzy :cool2: jedyne co mi nie pasuje przy tych pięknych kołach to te zaciski na tyle. szukałbym jakichś tłoczkowych. i przemalowałbym je w inny kolor żeby fajnie kontrastowało z resztą auta.

 

Dzieki :) Tak hamulce sa w kolejce - kiedys pisalem ze to co jest teraz to rozwiazanie tymczasowe, a ja zawsze sie zgrywam do B-T-K, ze kupie BBK Stoptecha i w sumie taki jest ciagle plan (niekoniecznie Stoptech, moze AP, moze Wilwood?). Niestety nie jest to tak naglaca modyfikacja na chwile obecna wiec pakuje finanse w inne miejsca ;)

 

Specjalnie zaciski malowalem na czerwono :D bo beda kontrastowac :3

E92 335d Stage H
Opublikowano
Jak zwylke świetnie się czyta i ogląda dokumentacje zdjęciową, powodzenia w dalszych modach :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic dodać nic ująć, wszystko zostało powiedziane. Te szpilki to taka wisienka na torcie. Gratulacje!
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano (edytowane)

Dzieki za opinie :)

 

Szybka ciekawostka - powazylem stare kolo.

 

BMW Style 158 17x8 et 34 + Nexen Nfera Su1 225/45/17 - 22.7 kg

 

a tu nowe

 

Apex Arc8 18x9.5 et35 + Michelin Pilot Super Sport 275/35/18 - 20.3 kg

Apex Arc8 18x9 et30 + Michelin Pilot Super Sport 255/35/18 - 19.5 kg

 

Daje to kolejno 2.4 kg i 3.2 kg oszczednosci na wadze na kole. Pomijam wyzsza sztywnosc i o wiele szerszego laczka z o wiele lepsza mieszanka :)

Edytowane przez w1lq
E92 335d Stage H
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

To taki maly update z mojej strony...

 

Od samego poczatku auto mialo problem z swiszczeniem. Porobilem troske rzeczy, bylo lepiej - niemniej, z czasem kolejna forma swiszczenia sie pojawila. Tym razem przy doladowaniu pod obciazeniem miedzu 2.5-3.5 k rpm. Z czasem bylo tak glosne, ze bylo slychac wydechu z zewnatrz :D

 

Moja organoleptyczna diagnoza na oko - pewnie uszczelka miedzy kolektorem, a blokiem. Po zdjeciu kolektora okazalo sie, ze rzeczywiscie - na 1 cylindrze uszczelka puscila i dlatego piszczy. Ponadto drobna nieszczelnosc znalazla sie tez przy wiekszej turbinie. Jednak po glebszej analizie kolektora wyszlo, ze gorace gazy wydechowe wyrobily w nim rowek, tak wiec sama zmiana uszczelki nie zda rezultatu. Nie chcac bawic sie w skawanie ktore zalatuje desperacja, kupilem nowy kolektor, komplet uszczelek oraz komplet mocowan. Nie mam ostatnio zdrowia by siedziec w garazu (i na forum :( ), wiec oddalem auto to MPunktu by chlopacy to wymienili.

 

686x484

 

Z powyzszego obrazka wlecaly fabrycznie nowe elementy o numerkach: 01, 02x3, 05, 06 (plus rzeczy ktorych nie ma na obrazku)

 

Po wymianie, nic nie swiszczy, moc tez idzie rowniej bo nie ma ubytku na doladowaniu - tak wiec wszystko znow jest cacy :)

 

Dla potomnych - polaczenie kolektor - blok jest dosc czestym problemem wiec jakby ktos mial podobne problemy w tym silniku to tu jest odpowiedz.

E92 335d Stage H

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.