Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chce wrzucic 255/35/18 i 275/35/18. Z tego co widze dalbym rade wyhaczyc jakies 2-3 letnie Michelinow PSS :) ale po glowie mi jeszcze chodzi pelen set Toyo R888R.

 

Kiedy beda felgi i szpilki :) ? Felgi wlasnie zjezdzaja z produkcji w US ;)

 

Natomiast dzis dzieki pomocy marko0424 (dzieki :8) ) takie cuda sie podzialy:

 

34701199073_04fa690480_z.jpg

E92 335d Stage H
  • Odpowiedzi 394
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chce wrzucic 255/35/18 i 275/35/18.

 

 

Zalecenie producenta:

przód felga 8" 225/40/R18 = 637,2mm

tył felga 8,5" 255/35/R18 = 635,7mm

Co daje nam różnice miedzy osiami Przód<=>Tył 1,5 mm (0,2 %)...

 

Ty chcesz wsadzić:

przód 255/35/R18 = 635,7mm

tył 275/35/R18 = 649,7

Co daje nam różnice miedzy osiami Przód<=>Tył 14 mm (2.15 %).

 

Nie obawiasz się że zacznie głupieć elektronika (ABS, ESP, itp.) ?

Opublikowano

Niezbyt. W US smigaja na podobnych setupach i jest bezproblemowo. Nie widzialem by choc raz ktos napisal o problemach z elektronika w setupie bez reversed rake i reversed stagger. Ja osobiscie wole jak opony same beda prowokowac naturalny rake. Z reszta identyczny setup rozbieznosci miedzy przodem a tylem jest w m3.

 

Niemniej wybor jest przemyslany, chociaz idealnie wolalbym setup 275 squared.

E92 335d Stage H
Opublikowano

Problemy zwykle pojawiaja sie przy 4x4 jak zaczniesz kombinowac z rozmiarem, tu praktycznie nie ma to znaczenia byle na osi byly takie same :) Ja mialem 225/40/18 265/35/18 teraz mam 245/35/19 i 255/35/19 i nie mialem problemow :)

 

@w1lq ciekawe czy zmiscisz 255 na przod bo u mnie 19" to bez szans juz te 245 przy skrecie delikatnie otra nadkole i wyczyszcza z brudu :lol:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Z -2.5 stopnia camberu powinno isc bez problemu. Ba jeszcze bede mial 5mm dystansu ;) Bardziej mnie martwi tyl ale mam nadzieje ze rolka dala rade :)

 

Niestety PSS jak i R888R sa bardzo szerokie wiec efektywnie to wrecz 285 z tylu xD

E92 335d Stage H
Opublikowano
nie chodzi mi o nadkola (w sensie blodniki itp) chodzi o czesc nadkola ktora jest z przodu i tylu (czyli jak patrzysz na kolo to lewa i prawa strona) Jak nie zapomne zrobie i podesle fotke :)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Wiem :) ale jak zmienisz camber i postarasz sie o maksymalny bazowo mozliwy castor powinno byc ok bo 'contact patch' kola sie zmienia i kolo sie inaczej uklada podczas obrotu ;)
E92 335d Stage H
Opublikowano
Powiedzmy ze bez modyfikacji kol bym nie zamontowal ;) tak wiec czekalem... a wpierw auto musialem doprowadzic jakkolwiek do stanu mechanicznie. To ze kola sa dramatem wiem od poczatku i mowi mi to kazda osoba ktora widzi to auto xD "Fajne auto.. ale strasznie ch**** te felgi"
E92 335d Stage H
Opublikowano

Jesli chodzi o rozmar felg to ;)

 

18x9 et 30 oraz 18x9.5 et 34. Na przod jeszcze wleci dystans 5mm by ominac amortyzator.

 

Jesli chodzi o czesci to tak:

Wahacze gorne - 31102283575 // 31102283576

Wahacze dolne - 31102283577 // 31102283578

Ramie od czujnika AHL - 37142283867

 

Oba komplety mozesz kupic z TRW - TRW produkuje OE i ma popilowane znaczki M i BMW ;) Ramie od AHL tylko OEM.

 

Jesli chodzi o rozporke to praktycznie wszystko z tego -> REALOEM

 

Od siebie dorzuce jeszcze, ze warto wymienic top mounty na jakies cambery i warto dorzucic wzmocnienia kielichow (ktorych ja akurat nie wrzucilem ale wrzuce przy okazji)

 

Drazki kierownicze sa od normalnego 35d tylko troszke solidniejsze.

E92 335d Stage H
Opublikowano
Tak ;) wszystkie wahacze z M3 sa TRW i sa dostepne od TRW za 1/3 ceny, wiec po taniosci. Tylnia os jest o wiele bardziej problematyczna co prawda, bo tam tylko 2 wahacze sa przechodnie...
E92 335d Stage H
Opublikowano

Wazniejsze na chwile obecna jest - czy to siadzie :3 bo obecnie to wszyskto opieram o wyliczenia. Kola powinny sie pojawic jakos za 2-4 tyg ;)

 

Niemniej zdecydowalem sie na opony - Michelin Pilot Super Sporty. Bralbym Toyo R888R... ale boje sie tego ze ciagle heat cyclowanie opon szybko je zajedzie. Moze jakos w przyszlosci ;-)

E92 335d Stage H
Opublikowano
Ooo a to Ciekawy news nie wiedzialem ze TRW robi na pierwszy montaz myslalem ze LEMFORDER ;)

 

lemforder robil dla zwyklych a TRW dla M3 z tego co sie orientuje

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
ale masz racje TRW to shit, nikt nie twierdzi ze M3 to jakis bardzo jakosciowy produkt. To samochod ktory ma przetrwac dwa lata gwarancji i 100000km przebiegu, mozna to robic na pod zespolach z niskiej polki.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Wszystkie te OEMowe rzeczy tbh to shit ;) Trzeba sobie zdawac sprawe z tego ze to tylko komponent, ktory trzeba powymieniac.

 

Np nie umywa sie to do wahaczy z Hardrace... ale cenowo OEM sie wydaja tanie, a imo lepiej wymienic co jakis czas niz miec raz na zawsze ;-)

E92 335d Stage H
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No to czas sie pochwalic. Generalnie wszyscy wiemy ze moje obecne felgi to dramat ktory wola o pomste do nieba :) (Nic dziwnego - kazda osoba mowi mi 'super auto, ale felgi to ty juz zmien' :mrgreen: ) Takie dostalem, zarzucilem na nie przejsciowe tanie laczki nexena i tak sobie jezdzilem z mysla ze w pewnym momencie wezme i kupie cos naprawde dobrego.

 

Po pierwsze - by zmiescic laczki jakie bym chcial - 255 / 275 - musialem przerobic przednia os i poustawiac przynajmniej -2 stopnie camberu :) - to juz jest zrobione. Tak wiec czas na felgi

 

Glownym piorytetem jest jak zwykle performance, a to znaczy waga. Szukalem felg 18x9 i 18x9,5 ktore maja maximum 9 kg wagi i ktore sa certyfikowane do uzytku torowego ;) Wybor padl na flowformowane APEXy ARC8:

 

2x APEX Arc8 18x9 et30 - Anthracite - waga 8.18 kg

2x APEX Arc8 18x9.5 et35 - Anthracite - waga 8.55 kg

 

Tak wiec poltora miesiaca temu zamowilem je z Californii i dzisiaj DHL dostarczyl mi dwa dropshipy do firmy, a w srodku:

35755407915_1d82bd1902_b.jpg

 

Mala animacja z unboxingu:

35755122335_ab46391cb5_o.gif

 

I takie oto kola dotarly do mnie :)

35586018122_3f583fbb3e_b.jpg

 

A przy okazji kol dotarly jeszcze takie naboje do shotguna:

35755408425_9375161186_b.jpg

 

Oraz stud conversion kit do BMW i dystanse 5mm H&Ra

35586019502_ffc57fc789_b.jpg

E92 335d Stage H
  • Moderatorzy
Opublikowano
Od dawna podziwiam Twoja wiedzę i determinację w tym projekcie ! Świetne koła ;)
Opublikowano

A dzieki :) Niestety do montazu jeszcze troszke bo sciagam MPSSy w 275 a ze to opona ktorej juz nie produkuja to sie troszke naczekac musze na ostatki.

 

Tomku -> Macht Schnell 75mm

E92 335d Stage H

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.