Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od pewno czasu w moim BMW zaczeły falowac obroty i samochód podczas przyspieszania do 2 tyś obrotów lekko szarpie. Byłem na diagnozie komputerowej pare razy to raz wyskawiał bład cylindra 1 potem było bład sondy lambda a nastepnie wyskoczył błąd 3 cylindra i podczas odpalania samochodu bardzo smierdzi spalinami mechanik powiedział ze nie dopala spalin i ze do wymiany sa 4 wtryskiwacze.

Czy ktos z was miał może podobne objawy silnik nie stracił na mocy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O mechanika zapomnieć, niech u innych wtryskiwacze zmienia. Na początek musimy się dowiedzieć co się dzieje z sondą lambda.

Ponieważ tu pytanie, czy samа sonda lambda jest uszkodzona lub błąd na niego w konsekwencji wypadaniem zapłonu na cylindrach. Można by do konkretów numer i interpretację błędu nam tu dali, aby łatwiej było o czym mówić. Proszę zauważyć - układ zapłonowy bardzo dobrze diagnozuje się za pomocą silnik-testera (oscyloskopu), który da ci 100% odpowiedzi na działania wtryskiwaczy.

Opublikowano

ostatnio bedac jeszcze w innym serwisie wyskoczył bład2

2A0F Exhaust-gas recirculation valve, adaptation

a w ten sam dzień byłem wczesniej w serwisie BMW na akcji serwisowej na wgranie nowego oprogramowania

i dodam jeszcze ze w samochodzie sa nowe świece

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.