Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam bmw e36 compact 1.6 i zakupiony cały kompletny silnik m52b25 z podzespołami, przygotowany już do przełożenia w moją budę.

 

Mam tylko jedno pytanie do kogoś kto robił identyczny zabieg.

 

Przy swoim silniku 1.6 mam w bardzo dobrym stanie dyferenjał z półośkami z przełożeniem 3.23 i chcę to zostawic, i jeśli włożę silnik ze skrzynią od 323 to będzie pasował wał z silnika 1.6? czy muszę miec wtedy wał z silnika 323? czy w ogóle da się to jakoś połączyc na podzespołach napędu silnika 1.6 ze skrzynią biegów od silnika 323...?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

to pokaż mi link dotyczący tego o co zapytałem... ale mi pomogłeś... :D dobre

 

da się zrobic... czyli co? muszę koniecznie zostawic skrzynie z jeden sześc?

czy podejdzie ze skrzynią od 323?

Opublikowano
to pokaż mi link dotyczący tego o co zapytałem... ale mi pomogłeś... :D dobre

 

da się zrobic... czyli co? muszę koniecznie zostawic skrzynie z jeden sześc?

czy podejdzie ze skrzynią od 323?

 

Za to ty mogłeś się choć trochę wysilić zamiast czekać na gotowe.

viewtopic.php?f=68&t=147142

viewtopic.php?f=15&t=128821

Opublikowano

dobra już pojechaliście mi, jesteście ogarnięci we wszystkim wiem...

 

nie czekam na gotowe, tylko przed zakupem silnika właśnie z forum dowiedziałem się co konkretnie jest potrzebne, więc darujcie sobie te wasze komentarze...

 

i odpowiedzcie mi jeśli wiecie oczywiście... czy skrzynia od silnika 323, wał od silnika 1.6, ewentualnie od 323, oraz dyfer od 1.6, czy da się to połączyc??? Chodzi o Compacta.

 

Dzięki.

Opublikowano
dobra już pojechaliście mi, jesteście ogarnięci we wszystkim wiem...

 

nie czekam na gotowe, tylko przed zakupem silnika właśnie z forum dowiedziałem się co konkretnie jest potrzebne, więc darujcie sobie te wasze komentarze...

 

i odpowiedzcie mi jeśli wiecie oczywiście... czy skrzynia od silnika 323, wał od silnika 1.6, ewentualnie od 323, oraz dyfer od 1.6, czy da się to połączyc??? Chodzi o Compacta.

 

Dzięki.

 

Ślepy jesteś? Przeczytaj sobie te dwa wątki które ci podałem wyżej jak na tacy.

Opublikowano
dobra już pojechaliście mi, jesteście ogarnięci we wszystkim wiem...

 

nie czekam na gotowe, tylko przed zakupem silnika właśnie z forum dowiedziałem się co konkretnie jest potrzebne, więc darujcie sobie te wasze komentarze...

 

i odpowiedzcie mi jeśli wiecie oczywiście... czy skrzynia od silnika 323, wał od silnika 1.6, ewentualnie od 323, oraz dyfer od 1.6, czy da się to połączyc??? Chodzi o Compacta.

 

Dzięki.

 

wał od r4 nie będzie pasował, będzie za długi, musisz dać ten z 323 (ewentualnie połówkę), w 1.6 masz dyfer na małej głowie, który zmielisz jeśli będzie jeździł agresywnie i też wypadałoby zmienić, bez szaleństw wytrzyma dłuuugo, ewentualna zmiana dyfra wiąże się ze zmianą półosi w 323 są grubsze, albo chociaż samych flanszy i wtedy cienkie półosie z 1.6 mogą zostać, przy r6 jest też inny mechanizm zmiany biegów (w r6 skrzynia jest cofnięta do tyłu o ok 2cm, dlatego wał musi być krótszy i mechanizm jest inny)

 

nie zapomnij o hamulcach, a co za tym idzie wymianie wahaczy na te z tarczami i wzmocnieniami

Opublikowano
Piszemy tak poniewaz co 2 dni jakis napaleniec robi swap kompletnie nic nie czytając i pyta co pasuje. Jak juz wsadzisz silnik bedziesz pytal o wiazke ews i co potrzeba zeby auto odpalilo
szukam
Opublikowano
Bo nie każdy uznaje druta takiego jak ty chcesz zrobić. Chcesz 2.5? To wsadź wszystko od 2.5 a nie od 1.6 śmietniki będziesz zostawiać... :mad2:
Opublikowano

Ty masz problemy ze zrozumieniem człowieku, napisałem że mam wszystko... a że jest problem ze znalezieniem dyfra do compacta 323ti, nie interesuje mnie e 30 odrazu napisze, bo wiem że nie znajde flansz! więc kombinuje żeby to poskładac w miare jak najlepiej... mam wszystko, bo miałem drugie auto ale sedana!!! od ktorego dyfer nie pasuje, do ktorego w przeciwieństwie do compacta znależc dyfer to bajka!!! a sedana ktorego miałem, czyli dawce nie było w nim wału i dyfra, więc nie wiem jak by to pasowało z wałem od 323... a chce zostawic skrzynie z 2.5...

 

Weż ty w ogole mi nie odpisuj, bo napisałem w pierwszym poscie, że zwracam się z prośbą do ludzi, którzy przerabiali taką przekładke w Compakcie, nie SEDANIE, tylko Compakcie!!

Opublikowano

"Przy swoim silniku 1.6 mam w bardzo dobrym stanie dyferenjał z półośkami z przełożeniem 3.23 i chcę to zostawic"

 

"czy w ogóle da się to jakoś połączyc na podzespołach napędu silnika 1.6 ze skrzynią biegów od silnika 323...?"

 

To w końcu masz wszystko czy nie masz? Weź się już nie ośmieszaj...

To ja nie umiem czytać? No jak byk napisałeś że chcesz to zostawić :norty: . To że nie masz to twoja osobna historia i twój problem..

 

zwracam się z prośbą do ludzi, którzy przerabiali taką przekładke w Compakcie, nie SEDANIE, tylko Compakcie!!

 

Przeczytaj sobie pierwszy link który wstawiłem, bo właśnie tej wersji nadwozia dotyczy. Słaba pamięć czy problemy z czytaniem?

Opublikowano

sam się ośmieszasz bo nie potrafisz odpowiedziec na moje pytanie, tak jak zrobił to użytkownik forum wyżej... więc nie rozumiem po co w ogóle piszesz skoro żadnych pożytecznych dla mnie informacji nie wnosisz... skąd wiesz jak to będzie zrobione... dlatego nie założę skrzyni z 1.6, tylko chce bo mam od 323.

 

no to specjalnie dla Ciebie jeszcze raz napisze, bo dalej nie rozumiesz... Mam wszystko od zawieszenia, po hamulce, klima, wspomaganie, ews, komp, wiazka, i wiele innych rzeczy... ALE NIE MAM DYFRA do Compacta od 323ti.

 

i powiem Ci że pieprze Twoje wypowiedzi, bo jutro zamawiam wał od 323 i sam zobaczę czy będzie pasował... skoro nie potrafisz jak człowiek napisac, tylko sapac...

 

Najgorsze forum do tej pory...

 

 

Dzięki, i Pozdrawiam

Opublikowano

następny który czyta i wszystko wie... nie wiesz jak wygląda nawet dyfer do Compacta 323ti i jak jest dostępny, a nawet nie znasz ceny... więc się nie wypowiadaj również

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Jeszcze raz przesyłam podziękowania dla użytkownika forum rafał_13 dla mnie już wszystko jasne, więc nie ma potrzeby dalej kontynuowac tego tematu
Opublikowano
Cześć, planuje swap w e46 cabrio 318ci N42 produkcja 12.2002 ( padł rozrząd ) na 6 cylindrów pytanie czy 2.5 czy 2.8? jaka konfiguracja jest bardziej optymalna? który silnik wybrać ? na co zwrócić uwagę?
Opublikowano
Cześć, planuje swap w e46 cabrio 318ci N42 produkcja 12.2002 ( padł rozrząd ) na 6 cylindrów pytanie czy 2.5 czy 2.8? jaka konfiguracja jest bardziej optymalna? który silnik wybrać ? na co zwrócić uwagę?

jesteś w dziale e36, a pytasz o e46 :nienie:

 

szukaj m52tub28 albo m54b30, no chyba że tanio dorwiesz m52/m54 2.5, jak już robisz swapa to według mnie lepiej brać większy silnik, bo różnice w spalaniu nie duże, a pare km więcej zawsze się przyda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.