Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Reset powoduje skasowanie tych wartości, które i tak mógłbyś skasować przyciskiem set/reset, czyli kasuje się godzina, data, średnie zużycie paliwa, dystans itp.

Jeśli nie masz komunikatu check control ok a wyświetlają ci się prostokąty to wyłączyłeś check control.

Opublikowano

A jak go wyłączyłeś?

Nie mam checka u siebie, ale wydaje mi się że jak coś poprzestawiałeś to zrób reset i komputer powinien wrócić do ustawień fabrycznych.

Opublikowano

Ktos ostatnio na PW tez mnie pytal o to samo, widac namieszales funkcjami serwisowymi, musisz powrocic do ustawien poczatkowych z tego co wiem to reset nie pomagal w tamtym przypadku. Nie wiem ktory nr testu za to odpowiadal ale z tego co pamietam to po wlaczeniu tej funkcji wyswietla sie komunikat: EINHEIT 1 czy cos takiego, jak pamietasz ktorym nr testu sie bawiles i co mogles przestawic w razie czego sluze pomoca (moge sprawdzic u siebie).

 

PZDR

Opublikowano
tak to jest pod 11 ale tam 1000 mozna jeszcze zmienic na einheit 2 lub 1 a pozniej mozna zmieniac litery i cyfry np 2A, AA, 20 ITP I CO TU WYBARC???

 

Najwazniejsze czy cos tu juz przestawiales w tym tescie nr 11 ?? Bo chyba ma byc wlasnie ustawienie: EINHEIT 1 :roll: Sprawdze pozniej u siebie co mam na tescie 11 i dam znac

 

probowales resetem (test 21) ?? tak jak napisal Kowal

Opublikowano
Połowa sukcesu, dzieki ale jeszcze co na einheit 2 ??

zmieniasz przyciskiem 1000 na einheit 2 i tam co masz??

 

I tak juz dziękówa :P :P :P

 

ja nie zmieniam :mrgreen: przez to wlasnie sobie namieszales....

 

 

PZDR :cool2:

Opublikowano
ale to chyba samo w sobie nie miesza (samo przelaczenie) poprostu sa dwie rozne rzeczy w tym tescie 11 na EINHEIT 1 jest cos tam sobie ustawione a na EInheit 2 cos innego. To tak samo jak z odczytem dwóch różnych spalań ale jak nie chcesz przelaczyc na ten 2 to nic. Dzieki i tak za pomoc.
Opublikowano
ale to chyba samo w sobie nie miesza (samo przelaczenie) poprostu sa dwie rozne rzeczy w tym tescie 11 na EINHEIT 1 jest cos tam sobie ustawione a na EInheit 2 cos innego. To tak samo jak z odczytem dwóch różnych spalań ale jak nie chcesz przelaczyc na ten 2 to nic. Dzieki i tak za pomoc.

 

Mi wyglada na to ze wlasnie samo w sobie miesza i ustawienia EIN 1 czy 2 to sa wlasnie ustawienia na tescie 11-tym, przeciez przelaczajac dalej tez wyskakuja jakies dziwne oznaczenia....

Opublikowano
teraz juz jestem madzrzejszy i wydaje mi sie ze nawet jesli poprzelanczasz te ustawienia einheit i nie zatwierdzisz nowych ustawien przyciskiem SET to nic nie zepsujesz.

 

hehe oczywiste :D poprzelaczac mozna ale zadziala dopiero jak zatwierdzisz (SET/RES)

Juz ci dziala OBC w 100% ??

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tak dodam dla informacji, jeśli ktoś ma OBC bez CHECK to na EINHEIT 1 ma być 04. Jeśli ustawi się na 08 to nic sie nie stanie, tylko zamiast prostokątów będzie komunikat że check jest nieaktywny.

Wie może ktoś przy okazji na co wpływają te ustawienia alarmu ITON i DTON w teście 18?

Jack:

Tak w ramach sprostowania test 9 to nie prąd tylko napięcie w instalacji[V].

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.